בתור בעלי עסק, דף הנחיתה שלכם הוא המפתח ליצירת מכירות, לקוחות חדשים והגדלת החזר ההשקעה שלכם. אם תעשו את זה נכון, דף הנחיתה שלכם יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ואת החשיפה שלכם על ידי תפיסת תשומת הלב של המבקרים והצגת הערך האמיתי של המוצר או השירות שלכם. בלי דף נחיתה סולידי, העסק שלכם עלול לפספס המון לקוחות פוטנציאל וכמובן רווח.
לדף נחיתה ישנה מטרה אחת, המרת של מבקרים ללקוחות משלמים ונאמנים או איסוף לידים. לדף נחיתה צריכה להיות השפעה על המבקר שתגרום לו לפעול ולראות את כל יתרונות המוצר שאתם מוכרים. עיצוב הדף צריך להיות נקי ורספונסיבי כמו גם קל לניווט.
אז אם כבר התחלתם לבנות דף נחיתה או שאתם מתכננים לעשות כן, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות את דף הנחיתה הכי טוב שאפשר.
צרו תוכן משכנע בדף הנחיתה
אם משתמשים מגיעים לדף הנחיתה שלכם ולא “נדלקים” מיד מהתוכן שהם קוראים או רואים, תהיו בטוחים שהם ייצאו מהר מאוד מהאתר. אם אתם רוצים למשוך את תשומת לבם אתם צריכים תוכן משכנע ומושך בדך הנחיתה שלכם, כזה שימשוך אותם ויראה להם למה הם צריכים להשקיע במוצר או בשירות שלכם, תכתבו למה המוצר או השירות שלכם יעזור להם לשפר את איכות חייהם.
תוכן בדפי נחיתה מורכב בדרך כלל משלושה מרכיבים עיקריים:
- כותרת
- סאב טקסט
- גוף הטקסט
הכותרת שלכם קובעת את הטון להמשך התוכן, לכן חשוב שהכותרת תתפוס את תשומת לבם של המבקרים באתר. הכותרת כתובה בפונט גדול יותר מהשאר מן הסתם והיא בדרך כלל תכלול יתרון או פתרון לבעיה מסוימת.
סאב טקסט הוא אופציונלי ואינו מופיע בכל דפי הנחיתה. מדובר למעשה על הטקסט הממוקם ישירות מתחת לכותרת ומטרתו לתת קצת יותר פרטים על המוצר והיתרונות שלו. הטקסט הזה יכול לעזור מאוד בשכנוע מבקרים ולקרב אותם לקנייה או השארת פרטים.
גוף הטקסט אמור להסביר ולהוכיח את הערך של המוצר שלכם. אתם יכולים לעשות את זה בעזרת פסקאות, בנקודות, רשימה וכדומה. תדאגו רק שהטקסט יהיה פשוט, ישיר וקל להבנה.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו:
“איך תוכן מעולה יכול לעזור לכם לייצר לידים חדשים”
תסבירו את הערך של המוצר שלכם
די ברור מאליו כשבונים דף נחיתה. אבל קריטי אם אתם רוצים לייצר לידים ולקוחות חדשים. אם לא תסבירו בבירור את הערך שהמוצרים או השירותים שאתם מציעים ייתנו ללקוחות פוטנציאליים, לא תוכלו למכור להם דבר. לא תהיה להם סיבה לקנות מכם או להשאיר לכם את האימייל שלהם אם הם לא מרגישים כי יקבלו משהו בעל ערך בחזרה.
חשוב שתדגישו את היתרונות והתועלות של המוצר שלכם כמה שיותר מהר. תסבירו איך מה שאתם מציעים ישפר את חייו של המבקר ותספקו לו פתרון לבעיה העומדת בפניו.
טפסים פשוטים מביאים יותר המרות
זה פשוט. אם אתם רוצים לאסוף יותר לידים, תהפכו את תהליך איסוף הלידים לכמה שיותר פשוט עבור משתמשים. אך אחד לא צריך לבזבז חמש דקות במילוי הפרטים האישיים כשכל מה שהם רוצים זה לקבל את מה שמגיע אחרי מילוי הטופס. כמה שתשימו יותר מכשולים בדרך, ככה תקבלו פחות לקוחות שמחים. לכן אתם צריכים ליצור תוכן פשוט אבל יעיל בדף הנחיתה שלכם.
קראו עוד: “4 טיפים שיעזרו לכם לבנות טפסי לידים ממירים במיוחד”.
אל תשכחו קריאה לפעולה
חשוב מאוד שהקריאה לפעולה שלכם תשיג את המטרה, שהיא להגדיל לקהל שלכם מה בדיוק אתם רוצים שהם יעשו הלאה. להירשם לרשימת תפוצה באמצעות המייל, לרכוש מוצר מסוים, לבקר בעוד פוסטים בבלוג וכדומה. קריאה לפעולה יכולה להיות כפתור, לינק או תמונה.
כמה שהקריאה שלכם לפעולה תהיה יותר מותאמת אישית, ככה התוצאות שלכם יהיו טובות יותר. מחקרים מראים כי קריאות לפעולה מותאמות ממירות ב-200 אחוזים יותר מקריאות לפעולה כלליות, לכן, התאמה של קריאות לפעולה לקהל שלכם בהחלט שווה את הזמן שלכם.
תהפכו את ההצעה ככה שתהיה ספציפית למשתמש. תכתבו בגוף ראשון כדי שהמשתמש יוכל לדמיין את עצמו נוקט בפעולה מסוימת. למשל, במקום לרשום “הורד עכשיו” או “הרשם עכשיו” אתם יכולים לרשום “תן לי את הספר שלי” או “תרשום אותי לקבלת הטבות מיוחדות”.
כנסו לקרוא עוד במאמר שלנו: “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”.
איך לבנות דף נחיתה ממיר – סיכום
קשה מאוד לייצר לקוחות חדשים אם אין לכם דף נחיתה חזק המדבר בדיוק אל הקהל שלכם. דפי נחיתה צריכים לעודד ולשכנע את המבקרים להשתמש במוצרים או בשירותים שאתם מציעים. הדך צריך לשכנע אותם שהעסק שלכם מספק את הפתרון הטוב ביותר עבורם. דף נחיתה טוב יכול לקחת העסק שלכם שלב אחד קדימה.
רוצים לקרוא עוד בנושא? כנסו לשאר המאמרים שלנו:
“איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם?”
“5 אלמנטים שאתם חייבים ליישם בדפי הנחיתה שלכם”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: