איך לשפר את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

עסק יכול להרוויח המון מדפי נחיתה ממירים, בין אם הלקוחות מגיעים דרך הפרסום בגוגל, דרך הפרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. אחוז המרה גבוה מעיד בדרך כלל על יותר לקוחות, וכמה שיש יותר לקוחות, ככה יש יותר פוטנציאל רווח לעסק.

המטרה של כל עמוד נחיתה הינה לייצר לידים "ולחמם" אותם לפני שהם ממשיכים במסע שלהם במשפך המכירות עד שהם הופכים ללקוחות משלמים. כל פרט בדף הנחיתה צריך להיות בעל מטרה עמוקה ולהצדיק את המיקום שלו בעמוד.

מגודל הפונט והצבע של הקריאה לפעולה (קראו עוד: "מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?") ועד האורך של התוכן, כל בחירה שאתם עושים צריכה להיות תוצאה של אסטרטגיה עמוקה. ברגע שהייסוד לעמוד מוכן, הגיע הזמן לבדוק אותו.

על מנת לעזור לכם להפוך את הדפים שלכם לממירים יותר, הכנו רשימה של טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה:

עקביות

עקביות יכולה להתייחס לשני דברים. הראשון זה הצורך להיות עקביים במידע שאתם מציגים. חוסר עקביות בעובדות שאתם מציגים עלול להדליק נורה אדומה אצל לקוחות פוטנציאליים.

לדוגמא, אם בעמוד הנחיתה שלכם רשום שיש לכם 300 לקוחות אבל באתר שלכם רשום שיש לכם 250, האמינות שלכם עלולה להיפגע קשות.

הדבר השני שצריך להיות עקבי הוא בחוויית המשתמש. חדש לא אומר שזה יותר טוב לכולם. עקביות שוכנת גם בתחושת הנוחות שמקבלים המבקרים באתר שלכם.

שינויים צריכים להיעשות צעד אחר צעד

לעיתים קרובות עסקים מתרכזים יותר מדי בחידוד ושיפור דפי הנחיתה שלהם והם שוכחים לראות את הדברים מנקודת מבטו של הלקוח הפוטנציאלי. בנייה מחדש של דפי נחיתה יכולה להוביל לבלבול ולחץ אצל לקוחות שכבר ביקרו בדף נחיתה שהעביר להם תחושה של נוחות ויעילות.

במקרים מסוימים, עיצוב מחדש יכול לגרום לירידה של 20% באחוזי ההמרה. במקום לתת לזה לקרות, תהפכו את התהליך לקל יותר על ידי שינויים מזעריים הבאים בשלבים ויכולים ליצור התרגשות וחיבור הדרגתי אצל לקוחות פוטנציאליים המבקרים בדף.

על ידי איסוף מידע ושימוש במידע לביצוע שינויים הדרגתיים בעמוד הנחיתה שלכם, תוכלו לדעת יותר לגבי מה גורם לאחוזי ההמרה לרדת ובסופו של דבר לתקן את הדברים כדי להעלות את אותם האחוזים.

קראו עוד במאמר שלנו: "אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות".

תתמקדו במטרה אחת בלבד

דף נחיתה צריך להיות בעל מטרה אחת בלבד. כמה שיותר קריאות לפעולה בדף, ככה הלקוחות המגיעים אליו יהיו יותר מבולבלים, אז תעשו את הדברים בצורה הכי ברורה שאתם יכולים כדי שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו בדיוק מה אתם רוצים שהם יעשו.

נסו לחתוך את כמות התוכן שלכם בחצי כדי להבטיח שכל מה שאתם אומרים הוא רלוונטי ביותר לשירות או למוצר שאתם מנסים למכור. נסו להגביל את ההצעה שלכם לשתי שורות כדי שהתוכן יישאר ברור ומשכנע.

תיפטרו מעודפים על ידי שימוש בכמה שפחות תמונות, תוכן וטפסים. בדרך הזו, הלקוחות ידעו בדיוק מה אתם רוצים שהם יעשו.

קראו עוד במאמר שלנו: "7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם".

תעשו בדיקות בכל מה שקשור לתוכן

הצורה שבה הקריאה לפעולה, ההצעה והכותרות שלכם מנוסחות יכולה להוביל להצלחה של דף הנחיתה או לכישלון מוחלט. במקום: "צור חשבון עכשיו", נסו "בואו נתחיל!" או "תרשום אותי!".

הראשון נשמע אנוכי מעט ועלול להעיד שיצירת חשבון תעזור ללקוח איכשהו. בעוד האחרונים מזכירים למבקרים את התועלת שאתם יכולים לספק להם בדרך הרבה יותר נעימה ותלויה 100% בהם.

תזכרו לשמור על ההצעה שלכם פשוטה וברורה ולהגביל אותה למה שהעסק שלכם מציע ואיך זה יכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי, בשני משפטים קצרים בלבד. תמיד תוודאו שאתם מציעים פתרון ייחודי ללקוח שהוא לא יוכל למצוא בשום מקום אחר.

צרו תחושה של דחיפות

יצירת הרגשה של דחיפות או פחד מסוים זו גישה מאוד אפקטיבית שאתם יכולים ליישם בדף הנחיתה שלכם.

לדוגמה, אם הקריאה לפעולה כוללת ספר אלקטרוני מתנה בתמורה להרשמה לרשימת התפוצה שלכם, צרו תחושת דחיפות כשתגידו שרק מאה הנרשמים הראשונים יקבלו את הספר.

זה יגרום למבקר לפעול במהרה ולבצע את הפעולה שאתם רוצים.

 

העלאת אחוזי ההמרה בעמוד זו בהחלט משימה לא פשוטה, היות ואין נוסחה מדויקת לבצע את זה. חמשת הצעדים שרשמנו במאמר הזה יתנו לכם את היסודות שאתם צריכים לביצוע אופטימיזציה לכל אלמנט בעמוד שלכם, מה שיוביל לאחוזי המרה טובים יותר ובסופו של דבר יעזור לעסק שלכם לצמוח.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button