קידום ממומן בגוגל הוא אחת מטכניקות הפרסום המוכרות,
הפופולריות וגם האפקטיביות ביותר להבאת לקוחות חדשים לעסק
ואפילו בטווח זמן מהיר למדי.
אחד החלקים החשובים ביותר בהקמת קמפיין פרסום בגוגל
הוא בחירת הביטויים המתאימים לקמפיין.
האם רק מילות מפתח ראשיות זה מספיק?
כמה ביטויים זה מספיק עבור קמפיין?
איך נדע שהביטויים שנבחר אכן מתאימים? להלן נענה על כך.
בחירת ביטויים לקידום בגוגל
ביטוי מפתח הוא משהו שלקוח פוטנציאלי שלכם עשוי לחפש בגוגל.
כאשר הוא מחפש ביטוי זה אתם רוצים להופיע בין התוצאות הראשונות אל מול עיניו.
קידום ממומן בגוגל יכול לאפשר זאת שכן אתם משלמים עבור כך
שתופיעו בין התוצאות הממומנות בעמוד. (תוכלו לקרוא על יתרונות נוספים לפרסום בגוגל כאן)
ככל שתסכימו לשלם יותר כך תעלו במרום התוצאות.
כמובן שתוכלו עדיין להיות גבוה בתוצאות ולשלם פחות מהמתחרים
אם המודעות שלכם יקבלו ציון רלוונטיות גבוה,
אך זה מתקשר כבר לעבודה המקצועית של משרד פרסום דיגיטלי שינהל עבורכם את הקמפיין.
בחירת הביטויים עצמה צריכה בבסיסה להתייחס למה שהלקוח עשוי לחפש
כדי למצוא אתכם אולם תוכלו אתם או משרד הפרסום, לבצע חקר מילות מפתח
בכלי מילות המפתח של גוגל ולמצוא ביטויי מפתח נוספים שכדאי להשתמש בהם בקמפיין.
ביטויים אלו ירכיבו למעשה את הנישה שלכם שסביבה רץ הקמפיין
מה שיאפשר חשיפה ליותר משתמשים המחפשים ביטויים שונים,
כמו גם עשוי לשפר או לפגוע בציון הרלוונטיות של המודעה.
כלי נוסף שניתן לקבל ממנו רעיונות למילות מפתח נוספות:
https://keywordshitter.com (רשמו מילת מפתח ולחצו Shit keywords
כתיבת מודעות שיווקיות מנצחות
מודעה שיווקית מנצחת תלויה בניסיונו של כותב המודעה.
לא תמיד צריך קופירייטר מקצועי כדי שהמודעות יהיו משכנעות ומתאימות לקמפיין
וכי לעתים מספיק עובד טוב הבקי ברזי ניהול הקמפיין הממומן בגוגל,
בסוג המודעות שעובדות ויכול להתאים את תוכן המודעה לעסק ולשירותיו.
העבודה על כתיבת מודעה שיווקית מנצחת לא מסתיימת כאן.
על משרד הפרסום המנהל עבורכם את הקמפיין לעקוב מדי יום אחר ביצועי הקמפיין
ואחת לכמה ימים לבצע שינויים במודעות. תהליך זה נקרא ספליט טסטינג.
כלומר שיפור ביצועי המודעות באמצעות בחינות של שינויים קטנים שונים בהן.
בכל כמה ימים/שבוע/זמן מוגדר אחר – מנהל הקמפיין יבחר במודעה הטובה ביותר,
ימחק את האחרות, יעתיק את אותה מודעה מס’ פעמים לאותו קמפיין רק עם שינויים קטנים.
לדוגמה: בשבוע הראשון הוא ישנה רק את הכותרות של המודעות. כל היתר יישאר אותו דבר בדיוק.
לאחר שבוע הוא ייקח שוב את המודעה הטובה ביותר וישנה רק את התוכן,
לבסוף ישנה את הקישור וכו’.
תמיד אפשר לבחון, לבדוק ולשפר. בין אם מדובר בתוכן המודעה, ציון הרלוונטיות שלה,
העלות לקליק, מיקוד המודעות לפחות ביטויים ועוד.
כמה ביטויים צריכים להיות לכל קמפיין פרסום?
מקדם מקצועי יודע כי 10-20 ביטויים יכולים לכסות בצורה יפה וממוקדת קמפיין פרסום בגוגל
וכי אם רוצים לנסות קבוצה נוספת של ביטויים ניתן להרים קבוצת מודעות נוספת או קמפיין נוסף.
לעתים תבחר חברת הפרסום להשתמש באותו תקציב של הלקוח ולחלק אותו לכמה קמפיינים
שיפעלו בו זמנית כדי לבחון את התוצאות של הקמפיין ואת אחוזי הגולשים שהפכו ללקוחות באתר שלכם.
לסיכום: ישנן אין ספור אפשרויות לבחירת ביטויי מפתח המתאימים לקידום ממומן בגוגל.
אלה צריכים להיבחר בשיתוף פעולה של בעל העסק ואיש מקצוע מנוסה.
הביטויים צריכים להיות חיפושים שלקוח פוטנציאלי עשוי לחפש ולא ביטויים כלליים שרק נכללים בנישה של העסק.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: