איך בפועל להגיע ללקוחות חדשים בעזרת הפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

פייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד בכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית שהיא.

הפלטפורמה הייחודית כל הזמן נמצאת בשינוי וכל הזמן מתעדכנת על מנת להפוך את חווית השימוש בה ליעילה ונוחה יותר עבור המשתמשים הפרטיים ועבור המפרסמים.

בואו נראה מה הם הטרנדים שבעזרתם תוכלו לשפר את המשפך השיווקי שלכם ולייצר לידים חדשים עבור העסק שלכם.

חשיבותן של מודעות הוידאו. צרכני הפייסבוק במובייל “בולעים” סרטונים יותר מאי פעם. יחדיו, משתמשי פייסבוק צופים במעל 100 מיליון שעות של סרטונים מדי יום!

כתוצאה מהדרישה הגבוהה והשיפורים בנגני הסרטונים השונים, ראינו פיצוץ של ממש בסוג התוכן הזה, גם האורגני וגם הממומן. בממוצע, סרטונים בפייסבוק מקבלים 135% יותר חשיפה מאשר תמונות.

העסק שלכם יכול לשפר גם את החשיפה האורגנית וגם את המעורבות בפוסטים הרגילים על ידי יצירת יותר תכני וידאו – פעולה שלא חייבת להיות יקרה כמו שאתם חושבים.

עם כמה סרטונים בודדים, אתם יכולים לשפר את האינטראקציה עם הקהל שלכם. אתם יכולים לעזור גם לקהל שלכם לזכור אתכם טוב יותר היות ואנשים נוטים לזכור סרטונים פי שבע יותר טוב מאשר שהם זוכרים טקסט יבש.

מגוון רחב של סוגי מודעות. בנוסף מודעות הוידאו, פייסבוק, בשקט בשקט מוסיפים סוגים שונים של מודעות לארסנל. משווקים ובעלי עסקים קטנים יכולים להשתמש בפורמטים הללו על מנת להשיג יעדים עסקיים שונים.

  • קרוסלה יכולות להראות מספר תמונות והצעות והכל תחת מודעה אחת, מה שמספק חוויה עשירה יותר ויוצר קריאות לפעולה משכנעות יותר.
  • שקופיות משתמשות למעשה בסרטון פשוט מאוד שנטען מהר ומפריע פחות לחוויית השימוש בפייסבוק. הן יכולות להוות פתרון מעולה עבור עסקים שרוצים לייצר יותר סרטונים.
  • קטלוג מאפשר למשתמשים להיחשף למוצרים רבים ומידע בתוך הפלטפורמה. עוזר להעלאת מודעות ויצירת חיכוך קטן יותר בהשוואה ליציאה מהאפליקציה על מנת להיחשף למוצרים השונים.
  • קנבס למובייל מאפשר לכם להפוך את המודעה שלכם מסרטון אחד או תמונה אחת לחוויית גלילה במסך מלא. השתמשו בסוג הזה על מנת להראות נכסים באיכות גבוהה או לטפח לידים בצורה מרשימה.
  • מודעות לידים משולבות עם טופס יצירת לידים ישירות בפלטפורמה! פורמט כזה כמו שאמרנו מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לשמור על אינטראקציה עם העסק שלכם מבלי לצאת מהפייסבוק, למעשה טופס הלידים נפתח באפליקציה כשאתם אלה הקובעים מה השדות הרלוונטיים עבורכם.

קראו עוד על מודעות לידים במאמר שלנו: “קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק“.

 

הפרסום הממומן בפייסבוק עולה (בעוד שהאורגני צונח)

פייסבוק הכתה גלים בהכרזתה שכל מתנסים עם ניוזפיד שלא מכיל הגלל חשיפה אורגנית ממותגים. כל התוכן האורגני הזה יעבור לאגף אחר.

דפים בפייסבוק חוו כבר ירידה דרמטית בחשיפה במהלך השנים האחרונות. כשפחות אנשים רואים את התוכן בצורה אורגנית, העסקים המפרסמים חייבים לפנות לפרסום ממומן על מנת לייצר חשיפה.

האמת היא שזה המצב כבר כמה שנים. עסקים פשוט לא יכולים לסמוך על האלגוריתם של פייסבוק שיראה את התוכן שלכם ויעזור להם לעמוד ביעדים.  על ידי קמפיין ממומן לעומת זאת, עסקים יכולים להבטיח לעצמם עמידה ביעדים הללו.

אפילו טוב מכך, אתם יכולים לשנות ולבצע התאמות לטרגוט שלכם על מנת לקבל את הקהל הרלוונטי ביותר ויחד עם זאת החזר השקעה מעולה. הפלטפורמה הפכה להרבה יותר יעילה מבחינת טרגוט, אתם יכולים ממש לסנן אנשים שאתם לא חושבים שיקנו את המוצר או השירות שלכם, וככה להגדיל את אחוזי ההמרה ואת המכירות שלכם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן