פייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד בכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית שהיא.
הפלטפורמה הייחודית כל הזמן נמצאת בשינוי וכל הזמן מתעדכנת על מנת להפוך את חווית השימוש בה ליעילה ונוחה יותר עבור המשתמשים הפרטיים ועבור המפרסמים.
בואו נראה מה הם הטרנדים שבעזרתם תוכלו לשפר את המשפך השיווקי שלכם ולייצר לידים חדשים עבור העסק שלכם.
חשיבותן של מודעות הוידאו. צרכני הפייסבוק במובייל “בולעים” סרטונים יותר מאי פעם. יחדיו, משתמשי פייסבוק צופים במעל 100 מיליון שעות של סרטונים מדי יום!
כתוצאה מהדרישה הגבוהה והשיפורים בנגני הסרטונים השונים, ראינו פיצוץ של ממש בסוג התוכן הזה, גם האורגני וגם הממומן. בממוצע, סרטונים בפייסבוק מקבלים 135% יותר חשיפה מאשר תמונות.
העסק שלכם יכול לשפר גם את החשיפה האורגנית וגם את המעורבות בפוסטים הרגילים על ידי יצירת יותר תכני וידאו – פעולה שלא חייבת להיות יקרה כמו שאתם חושבים.
עם כמה סרטונים בודדים, אתם יכולים לשפר את האינטראקציה עם הקהל שלכם. אתם יכולים לעזור גם לקהל שלכם לזכור אתכם טוב יותר היות ואנשים נוטים לזכור סרטונים פי שבע יותר טוב מאשר שהם זוכרים טקסט יבש.
מגוון רחב של סוגי מודעות. בנוסף מודעות הוידאו, פייסבוק, בשקט בשקט מוסיפים סוגים שונים של מודעות לארסנל. משווקים ובעלי עסקים קטנים יכולים להשתמש בפורמטים הללו על מנת להשיג יעדים עסקיים שונים.
- קרוסלה יכולות להראות מספר תמונות והצעות והכל תחת מודעה אחת, מה שמספק חוויה עשירה יותר ויוצר קריאות לפעולה משכנעות יותר.
- שקופיות משתמשות למעשה בסרטון פשוט מאוד שנטען מהר ומפריע פחות לחוויית השימוש בפייסבוק. הן יכולות להוות פתרון מעולה עבור עסקים שרוצים לייצר יותר סרטונים.
- קטלוג מאפשר למשתמשים להיחשף למוצרים רבים ומידע בתוך הפלטפורמה. עוזר להעלאת מודעות ויצירת חיכוך קטן יותר בהשוואה ליציאה מהאפליקציה על מנת להיחשף למוצרים השונים.
- קנבס למובייל מאפשר לכם להפוך את המודעה שלכם מסרטון אחד או תמונה אחת לחוויית גלילה במסך מלא. השתמשו בסוג הזה על מנת להראות נכסים באיכות גבוהה או לטפח לידים בצורה מרשימה.
- מודעות לידים משולבות עם טופס יצירת לידים ישירות בפלטפורמה! פורמט כזה כמו שאמרנו מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לשמור על אינטראקציה עם העסק שלכם מבלי לצאת מהפייסבוק, למעשה טופס הלידים נפתח באפליקציה כשאתם אלה הקובעים מה השדות הרלוונטיים עבורכם.
קראו עוד על מודעות לידים במאמר שלנו: “קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק“.
הפרסום הממומן בפייסבוק עולה (בעוד שהאורגני צונח)
פייסבוק הכתה גלים בהכרזתה שכל מתנסים עם ניוזפיד שלא מכיל הגלל חשיפה אורגנית ממותגים. כל התוכן האורגני הזה יעבור לאגף אחר.
דפים בפייסבוק חוו כבר ירידה דרמטית בחשיפה במהלך השנים האחרונות. כשפחות אנשים רואים את התוכן בצורה אורגנית, העסקים המפרסמים חייבים לפנות לפרסום ממומן על מנת לייצר חשיפה.
האמת היא שזה המצב כבר כמה שנים. עסקים פשוט לא יכולים לסמוך על האלגוריתם של פייסבוק שיראה את התוכן שלכם ויעזור להם לעמוד ביעדים. על ידי קמפיין ממומן לעומת זאת, עסקים יכולים להבטיח לעצמם עמידה ביעדים הללו.
אפילו טוב מכך, אתם יכולים לשנות ולבצע התאמות לטרגוט שלכם על מנת לקבל את הקהל הרלוונטי ביותר ויחד עם זאת החזר השקעה מעולה. הפלטפורמה הפכה להרבה יותר יעילה מבחינת טרגוט, אתם יכולים ממש לסנן אנשים שאתם לא חושבים שיקנו את המוצר או השירות שלכם, וככה להגדיל את אחוזי ההמרה ואת המכירות שלכם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: