איך לנצל את מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק לטובתכם

זמן קריאה: 4 דקות

מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק הן הכלי החם ביותר בשוק היום לייצור לידים. מודעות לידים מאפשרות לאנשים להראות עניין בשירות או במוצר על ידי מילוי טופס כשהוא כבר כתוב באופן חלקי על סמך הפרטים שנתן המשתמש בפייסבוק ובלי הצורך לצאת מהפלטפורמה.

למקרה שאתם לא יודעים כלום על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק, הן דרך מעולה לייצר לידים איכותיים ישירות מהפייסבוק. התהליך הפשוט מספק למפרסמים כלי אפקטיבי מאוד לייצור לידים איכותיים בעלות נמוכה.

על ידי לחיצה פשוטה, פרטי הליד מתווספים בצורה אוטומטית מבלי הצורך למלא טופס. ברירת המחדל בפייסבוק מאפשרת משיכה של כתובת מייל ושם המבקר אבל אתם יכולים להוסיף עוד שדות בטופס על מנת לבקש מידע נוסף מהלקוח הפוטנציאלי. המידע הזה יכול להיות מידע שקיים כבר בפייסבוק, כמו גיל, מגדר או מספר טלפון, או שהוא יכול להיות מידע שהמשתמש צריך להכניס באופן ידני כמו הכנסה שנתית, מענה לסקר או כל שאלה אחרת שבחרתם להוסיף לטופס. (קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “7 טיפים לשדרוג טפסי הלידים שלכם”).

מודעות הלידים בפייסבוק מאפשרות לעסקים לאסוף מידע ולשמוע מאנשים המעוניינים במוצר או בשירות שהעסק מציע. במקום לשלוח אותם לדף נחיתה ולבקש מהם למלא טופס, מודעות הלידים בפייסבוק מגיעות מוכנות עם מידע חלקי ישירות בתוך הפלטפורמה. המשתמשים רק צריכים למלא מידע נוסף שהתבקש אם קיים כזה ולאשר את שליחת הטופס למפרסם המודעה.

יחד עם זאת, עסקים לעיתים מתקשים ליישם את השימוש במודעות הללו, לכן, הכנו רשימה של דרכים שתוכל לעזור לכם להבין איך להשתמש במודעות הלידים בפרסום בפייסבוק כדי לייצר לידים.

תמשכו עוד מנויים לבלוג. הרשמות לבלוג או לניוזלטר זה אחד הדברים הפופולריים ביותר שמפרסמים עושים עם מודעות הלידים בפייסבוק. בעזרת המודעות תוכלו למצוא נרשמים חדשים לניוזלטר או לבלוג שלכם ישירות מהפייסבוק.

קבלה ומענה על מידע לגבי מוצר או שירות שאתם מציעים. תמצאו אנשים בפייסבוק המעוניינים במוצר או בשירות שלכם. השתמשו במודעות הלידים הפייסבוק לאיסוף פרטים על אנשים שהראו עניין בקבלת הצעת מחיר או שיש להם שאלה או בקשה לגבי המוצר או השירות שאתם מפרסמים. אתם יכולים להוסיף שאלות מותאמות שאתם כתבתם על מנת לבקש מידע.

תנו תוכן עם ערך. העברת תוכן זו אולי הדרך הטובה ביותר לאיסוף לידים. המשתמשים מקבלים מידע בעל ערך רב עבורם והעסק מקבל את המידע שלהם כלקוחות פוטנציאליים. בעזרת מודעות הלידים בפייסבוק, אתם יכולים להרואת את התוכן שלכם לקהל רחב שרעב לתוכן ברמה גבוהה.

סוג התוכן יכול להשתנות, לדוגמה: רשימות, תבניות, סקרים, מדריכים, דוחות, מתנות, מחקרים, ערכות, קטלוגים ועוד.

תמצאו משתתפים לאירוע שלכם. אתם מחפשים משתתפים לאירוע עסקי שלכם? עם מודעות הלידים בפייסבוק, תוכלו למצוא אותם או למצוא אנשים שידברו באירוע, שיפרסמו באירוע ועוד.

משיכת אנשים לתחרות שאתם עורכים. תחרות ברחבי הרשת דורשת המון משתתפים בדרך כלל על מנת שתהיה מוצלחת. בעזרת מודעות הלידים תוכלו למשוך משתתפים חדשים די בקלות.

ייצור לידים ממקום ספציפי. אם אתם מחפשים לייצר לידים ממיקום גאוגרפי מסוים, מודעות הלידים בפייסבוק יכולות לעזור לכם. עם אפשרויות הטרגוט בפייסבוק, אתם יכולים לפנות רק לאנשים שגרים באזור מסוים. חלק מהשימושים האפשריים הם ייצור לידים מקומיים, חתימה על עצומה וכדומה.

הרשמה להדרכות. האם אתם מציעים הדרכה חינם כחלק ממגנט הלידים שלכם? או שיש לכם רק קורסים בתשלום? בכל מקרה, אתם יכולים להשתמש במודעות הלידים בפייסבוק על מנת להשיג עוד נרשמים.

חברי מועדון. העסק שלכם מספק ומטרגט שירותים למשתמשי קצה או צרכנים? אתם מחפשים עוד חברי מועדון לעסק הפיזי שלכם? אתם יכולים להשתמש במודעות הלידים כדי שעוד אנשים ירשמו למועדון שלכם, למרכז ההתנדבות ועוד.

מציאת שותפים עסקיים. בדיוק כמו שמודעות הלידים בפייסבוק עוזרות למצוא לידים ולקוחות חדשים, אפשר להשתמש בהן על מנת למצוא שותפים עסקיים.

 

אל תשכחו שיצירת קשר עם הליד במהרה מהווה חלק לא פחות חשוב מאיסוף הליד עצמו, מחקרים מראים הסיכוי להשגת המרה עולה פי 7 אם מדברים עם הליד עד שעה מהרגע שהוא השאיר פרטים. שימו לב שאתם מקבלים את הלידים למערכת ניהול הלקוחות שלכם ישירות מהפייסבוק ויש מי שייצור איתם קשר בהתאם.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“כל מה שצריך לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק”

“5 צעדים ליצירת קמפיין מוצלח לטיפוח לידים”

“5 טיפים ליצירת מודעות לידים ממירות בפייסבוק”.

 

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן