כל מה שצריך לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 4 דקות

כל מי שיש לו חשבון פייסבוק יודע שקל מאוד להרגיש מוצף מכל המודעות שיש בפיד ממפרסמים ומחברים. ככל שיורד הכוח של המודעות האורגניות בפייסבוק, עולה הצורך בפרסום ממומן, ופלטפורמת הפרסום בפייסבוק היא אחת החזקות ביותר שיש בידיהם של משווקים – האפשרות להגיע ליתר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים מכל רחבי העולם. בנוסף, כל יום, פייסבוק משפרים את הדרך שבה הם מעבירים מודעות למשתמשים כדי להטיב גם עם העסקים המפרסמים וגם עם הלקוחו הרואים את כל הפרסומים.

דבר אחד שפייסבוק עשו ולמעשה שינו את הפנים של הפלטפורמה מבחינת פרסומית זה מודעות הלידים.

מודעות לידים בפייסבוק הן דפי הנחיתה החדשים

מודעות הלידים בפייסבוק הן מושלמות לאנשים שחוששים לצאת מפייסבוק ולהשאיר את הפרטים שלהם בדף נחיתה של חברה מסוימת. בגלל שפייסבוק רוצים לשמור על המשתמשים שלהם בתוך הפלטפורמה, הם עשו את זה מאוד קל למשתמשים ולמפרסמים למלא טופס ישירות מהמודעה במובייל. כמשתמש לוחץ על המודעה, רוב המידע שלהם כבר מופיע בטופס, ככה שהם לא צריכים לבזבז זמן בהקלדה של המידע, מה שמוריד את זמן הטעינה של העמודים במובייל. כולם יוצאים מרוצים מזה, גם המשתמשים וגם המפרסם. המידע מהטופס מגיע ישירות למערכת ניהול הלקוחות של המפרסם.

המילוי האוטומטי מפייסבוק כולל: שם מלא, אימייל, כתובת, טלפון, עיר, מדינה, שם חברה, משרה.

90% מהמשתמשים בפייסבוק עושים את זה דרך המובייל, קל מאוד לראות למה אתם צריכים להשתמש במודעות האלה בפרסום שלכם.

יצירת מודעות לידים מעולות

עד עכשיו בטוח הבנתם למה שימוש במודעות הלידים של פייסבוק יפרידאותכם מהתחרות במרחב הדיגיטלי. להלן כמה טיפים לייצור וניהול מודעות לידים.

מה מושך אצלכם?

בלי קריאה לפעולה או הצעה מושכת, אתם לא תקבלו שום ליד. אם הקריאה לפעולה שלכם לא תואמת למה שהמודעה מציעה, אתם לא תקבלו את הליד. לכן, זה קריטי שתבחרו את הקריאה הנכונה לפעולה עבור המודעה שלכם. תשאלו את עצמכם: ” אם אלחץ על הכפתור, מה אני מצפה לקבל?”

פייסבוק מציעים את האפשרויות הבאות כשיוצרים מודעות לידים: הרשמה, הצטרפות כמנוי, לעוד מידע, הורדה, הגש מועמדות עכשיו.

כשאתם חושבים על דרכים יצירתיות לשלב מודעות לידים באסטרטגייה השיווקית שלכם, תשקלו את המטרות הבאות:  הרשמות לניוזלטר, תחרויות, הצעות מיוחדות, קידום ספר אלקרטוני, הרשמות לבלוג, הצעות עבודה.

האפשרויות בלתי מוגבלות כמעט. לאחר שהחלטתם מה אתם רוצים שהליד יעשה, אתם צריכים להבין איך אתם תוספים את תשומת לבו. אתם יכולים לעשות את זה עם קצת יצירתיות. פייסבוק נותנים אפשרויות נחמדות מאוד להצגה וניהול המודעות, מקרוסלה ועד וידאו.

אל תפספו את המאמר שלנו:  ” מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות”.

תתחברו למערכת ניהול הלקוחות שלכם

אם אתם עובדים במרחב הדיגיטלי, תצטרכו מערכת לניהול לקוחות. הוספת לידים באופן ידני זה תהליך מאוד מציק ולא נעים – שלא נדבר על העובדה שזה יכול להוביל לטעויות. פייסבוק מאפשר לכם לחבר את הלידים ישירות למערכת לניהול הלקוחות. מחקרים מראים שהסיכויים להמרה גדלים פי 7 אם העסק יוצר קשר עם הליד עד שעה אחרי שהם נרשמו, וחיבור הלידים למערכת הניהול שלכם תאפשר לצוות המכירות שלכם לדבר עם הליד באופן מיידי.

תפנו לקהל שלכם

כמה טוב אתם מכירים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? לקוחות מצפים שהתוכן המוגש להם יכוון בדיוק לתחומי העניין שלכם, תבנו את הקהל שלכם בפייסבוק על סמך אפיון הלקוחות שעשיתם ועל סמך העוקבים הנוכחיים שלכם בפייסבוק. טרגוט הקהל הנכון עם המסר הנכון הוא קריטי. כבר עברו הימים של טרגוט קהל רחב עם מסר אחד לכולם.

למזלנו, בפייסבוק יש אפשרויות חזקות מאוד בכל הנוגע לדמוגרפיה, התנהגות ותחומי עניין. אתם יכולים לטרגט על פי: מגדר, מיקום, מצב מערכת יחסים, משרה, רמת השכלה, סגנון חיים ועוד.

אתם חייבים להתאים את הפרסום והמסר שלכם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם על סמך אפיון הלקוחות שעשיתם.

קראו את המאמר שלנו על איך לעשות אפיון לקוחות ולמה זה חשוב.

תחשבו טוב מה אתם הולכים לבקש

טופס הלידים שלכם יכול להכיל עד 21 שאלות ו-15 שאלות מותאמות שאתם יוצרים. אם אתם פשוט מחפשים שאנשים יצטרפו לקמפיין שלכם או לניוזלטר, שאלות בסיסיות יעבדו הכי טוב, כמו שם מלא ואימייל. אם הכוונה שלכם היא לטפח את הליד לעוד המרה שתגיע בעתיד, תשקלו להוסיף עוד 2 שאלות משלכם כדי לקבוע האם הם מהווים ליד איכותי עבורכם.

קהלים “קרים” צריכים לענות על כמה שפחות שאלות אישיות. קהלים הנמצאים בשלב יותר מתקדם במשפך המכירות שלכם יכולים לענות על שאלות יותר ספציפיות כדי תוכלו לטפח אותם ולהוביל אותם להמשך המסע במשפך.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן