במשך שנים קבוצות פייסבוק היו המקום לכל מותג ועסק המכבד את עצמו, במיוחד עכשיו בשנת 2021 חשוב מאוד שתהיה לכל עסק נוכחות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק או המותג שלכם.
קבוצות הפייסבוק תפסו נתח גדול מאוד מקהל הרוכשים, קבוצות של לקוחות שממליצים על חנויות, מוצרים, מסעדות וכו.
הקבוצות הללו יכולות לעזור למשוך לקוחות חדשים מבלי לשלם שקל על פרסום. קבוצות בפייסבוק יכולות לבנות מותגים ולייצר אינטראקציות חדשות.
אם תצטרפו לקבוצות הרלוונטיות לנישה של העסק שלכם, תוכלו ליצור קשרים מקצועיים חדשים וגם לייצר לידים איכותיים רק על ידי יצירת אינטראקציות ושיתוף מידע בעל ערך. על מנת להתחיל לייצר קשרים חדשים, אתם צריכים לבלות זמן בקבוצות הללו, ובסופו של דבר להשיק קבוצה משלכם.
האם צמיחה וחשיפה אורגניים אפשריים בפייסבוק? התשובה היא בהחלט כן, וההשפעה שיכולה להיות לקבוצות פייסבוק על העסק שלכם צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של עסקים מסוימים.
כשתהפכו להיות פעילים בקבוצות פייסבוק, העסק שלכם יתחיל לבנות את אחד הדברים הכי חשובים שכל עסק צריך – מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות ועם עסקים אחרים.
אם פתחתם קבוצה משלכם – תמונה פשוטה המייצגת את העסק חייבת להופיע בקאבר או כחלק מהדף. למעשה, אתם רוצים להגדיל את הפעילות בדף ולייצר יותר מודעות למותג שלכם, קבוצות פייסבוק חיוניות לצמיחה של העסק שלכם.
אז אם אתם רוצים להגיע ליותר לקוחות ולבסס את העסק שלכם בנישה הרלוונטית לכם, תשמשו בטיפים הבאים:
קחו חלק בשיחה המתקיימת בקבוצה –
קבוצות הן למעשה ‘קהילות’ – הן מאפשרות לכם לגלות את הצרכים ולענות על השאלות של הקהל שלכם. בעזרת אינטראקציות רלוונטיות ואותנטיות, אתם יכולים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח שיועילו מאוד גם לכם וגם ללקוחות שלכם.
תבינו מה באמת מעניין את הקהל שלכם –
אם אתם צריכים לקבל רעיונות חדשים לתוכן המדבר אל הקהל שלכם, קבוצות פייסבוק הן מקום מעולה לגלות בדיוק מה חם בנישה שלכם. אתם יכולים לראות אילו נושאים מקבלים יותר תגובות – זה יעזור לכם בסופו של דבר להגיע ללקוחות פוטנציאליים על ידי כתיבת תוכן המדבר ישירות אליהם.
תמשכו תשומת לב לאירועים וההשקות שלכם –
אל תשכחו לתזכר את חברי הקבוצה שלכם בכל הנוגע לאירועים חשובים והכרזות שונות. הגישה שלכם צריכה להיות שונה במקרה זה, היות והקבוצה הינה למעשה קהילה שבה אנשים מחליפים ביניהם רעיונות ומידע. לכן, אחרי שאתם בטוחים שאנשים אכן מעוניינים במה שהעסק שלכם עושה, אתם יכולים להעלות פוסט שהוא למעשה יותר הכרזה מאשר פיצ’ מכירתי. בדרך הזאת, הפנייה שלכם לקהל והדרך שלכם לייצר עניין תהיה הרבה יותר רלוונטית ונעימה בעיניי הקהל הנחשף אליו.
עוד דרך לשתף מידע –
תשתפו גם מידע ישירות מהעמוד או הבלוג שלכם כדי לעזור לעסק שלכם להיות שקוף יותר ולעודד מעורבות של הקהל. זה יעזור לעסק שלכם להיות מעורב בנושאים רלוונטיים היות ואתם תזכו לבחור את נושא השיחה שעליו אתם מעוניינים לקיים דיון ולעורר עניין.
בעוד שדף פייסבוק מכוון יותר לכל הקשור בתוכן, תמונות, סרטונים וקידומי מכירות. קבוצה אמורה לעורר שיחות בעלות משמעות ולהפוך בסופו של דבר לקהילה חזקה. המפתח הוא להישאר מרוכזים ולהצטרף רק לקבוצה שבה יש מספר רב של חברים פעילים. עם הזמן האסטרטגיה הזו תזרום גם מחוץ לגבולות הפייסבוק אל רשתות חברתיות אחרות.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו –
“פרסום בפייסבוק – 5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם”
“7 טיפים שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיית ייצור לידים מוצלחת”
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: