שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?

המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניהול תקציב
זמן קריאה: 5 דקותבקמפיין ממומן בגוגל, כמו הרבה דברים אחרים בחיים, אתם צריכים להוציא כסף כדי להרוויח כסף. אבל איך יודעים כמה צריך להוציא? התקציב השנתי והחודשי שלכם

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחרי המרות
זמן קריאה: 4 דקותהקמפיין שלכם לפרסום בגוגל עלה לאוויר, המודעות ומילות המפתח מתחילות לייצר מספר מרשים של הקלקות. מעולה! אבל אם אין לכם משהו שעוקב אחרי ההמרות, אתם

המדריך המלא לפרסום בגוגל – תוספים למודעות
זמן קריאה: 3 דקותאם אתם מחפשים לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל מבלי להשאר עד מאוחר במשרד ולהגדיל את התקציב, נסו את התוספים האפשריים למודעות. לא

המדריך המלא לפרסום בגוגל – שיפור מודעות טקסט
זמן קריאה: 4 דקותישנם כמה מדדים שבהם צריכים להתרכז מפרסמים בגוגל כדי להבטיח החזר השקעה טוב מהקמפיינים שלהם. אחוז הקלקה הוא בין החשובים ביותר. אחוז ההקלקה של מודעה

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח זנב ארוך
זמן קריאה: 3 דקותמילות מפתח זנב ארוך הן למעשה ביטויי מפתח ארוכים וספציפיים יותר שהסבירות שהאנשים שמשתמשים בהם, יהיו קרובים יותר לנקודה שבה הם רוכשים משהו או שהם

המדריך המלא לפרסום בגוגל – סוגי התאמה
זמן קריאה: 5 דקותכשאתם מגישים הצעת מחיר על מילת מפתח במקפיין הפרסום שלכם בגוגל, אתם נדרשים לבחור את סוג ההתאמה לכל מילה, מה שלמעשה אומר לגוגל כמה הגבלה

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילים שליליות
זמן קריאה: 5 דקותבין אם אתם חדשים בפרסום בגוגל או שאתם מתעסקים בנושא מאז שגוגל השיקו את הפלטפורמה בשנת 2000 ( עם 350 לקוחות בסה”כ), בטוח השקעתם המון

המדריך המלא לפרסום בגוגל – איך עושים מחקר מילות מפתח
זמן קריאה: 7 דקותביסודו של כל קמפיין פרסום מצליח בגוגל עומד מחקר מילות מפתח – בחירת מילות המפתח הטובות ביותר לשלם עליהן, על מנת לייצר כמה שיותר הקלקות

התקנה החדשה באירופה להגנה על נתונים והשפעותיה על פייסבוק
זמן קריאה: 5 דקותהתקנה הכללית להגנה על נתונים (The General Data Protection Regulation), שתיכנס לתוקף ב-25 למאי 2018, יוצרת הגנה אדוקה יותר על מידע בכל רחבי אירופה. התקנה

המדריך המלא לפרסום בגוגל – 6 צעדים לחשבון פרסום מוצלח
זמן קריאה: 8 דקותבמאמר הקודם ראינו למה המבנה של חשבון הפרסום שלכם בגוגל הוא כל כך חשוב, הפעם נבחן איך להפוך את החשבון למוצלח בשישה צעדים פשוטים. קחו

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מבנה של חשבון פרסום
זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים להמשך המדריך שלנו לפרסום בגוגל, והפעם נראה איך ליצור חשבון AdWords בצורה הטובה ביותר. בניית חשבון חדש זו לא משימה קשה כמו שזה

המדריך המלא לפרסום בגוגל –פתיחת חשבון גוגל אדס (Google ads)
זמן קריאה: 4 דקותחושבים שאתם מוכנים לצלול פנימה ולפתוח חשבון פרסום בגוגל? אם שלושת ההצהרות הבאות מתארות אותכם, אז אתם מוכנים לצאת לדרך! יש לכם אתר רלוונטי, קל

5 טיפים להצלחה בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותפרסום בפייסבוק התגלה כדרך פופולרית ואפקטיבית לעסקים קטנים לקדם את עצמם באינטרנט. מחקר שנערך לאחרונה מראה ש -22% מהעסקים הקטנים השתמשו בפייסבוק ככלי פרסומי, ו-65%

המדריך המלא לפרסום בגוגל – אופטימיזציה לאחוז המרה
זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים למאמר התשיעי במדריך שלנו לפרסום בגוגל, במאמר הזה נראה מה היא אופטימיזציה נכונה לקצב ההמרה ואיך לעשות אותה נכון. פספסתם את המאמרים הקודמים

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מחיר לפעולה
זמן קריאה: 3 דקות במאמר השמיני במדריך שלנו לפרסום בגוגל נבדוק מה הוא CPA – עלות עבור פעולה (Cost Per Action/acquisition). למעשה מדובר במדד שבודק כמה העסק שלכם

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מחיר ללחיצה
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השביעי במדריך לפרסום בגוגל נבחן מה הוא מחיר ללחיצה ולמה הוא חשוב לקמפיין ה-PPC שלכם. מחיר ללחיצה או עלות ללחיצה, Cost Per Click (CPC),

המדריך המלא לפרסום בגוגל – ציון איכות
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השישי שלנו במדריך לפרסום בגוגל נבחן מה זה ציון איכות ואיך הוא משפיע על קמפיין ה-PPC שלכם. אז אם אתם מנסים ללמוד כיצד לנהל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – אחוזי הקלקה CTR
זמן קריאה: 5 דקותברוכים הבאים למאמר החמישי במדריך שלנו לפרסום בגוגל. הפעם נסתכל על אחוזי הקלקה בקמפיין ה-PPC שלכם ונבין אותם לעומק. למקרה שפספסתם, המאמרים הקודמים שלנו בסדרה

מפרסם מודעות ביטקוין? פייסבוק אוסרת פרסום מודעות למטבעות דיגיטליים
זמן קריאה: 2 דקותפייסבוק הודיעו אתמול (30.01.2018) על חסימה של מודעות העוסקות במטבעות וירטואליים (ICO) מפרסמים לא יוכלו לקדם דברים כמו ביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים. בנוסף, חל איסור

המדריך המלא לפרסום בגוגל – טקסטים למודעות
זמן קריאה: 3 דקותברוכים הבאים לחלק הרביעי במדריך המלא שלנו לפרסום בגוגל, בחלק הזה נסתכל על התוכן של המודעות בקמפיין ה-PPC שלכם ונראה איך אפשר לשפר אותן. טקסטים

המדריך המלא לפרסום בגוגל – קבוצות של מודעות
זמן קריאה: 3 דקותקבוצות של מודעות הן מרכיב חיוני בפרסום בגוגל, ההיררכיה בקמפיינים בגוגל היא כזאת: בניית הקמפיין, בתוכו קבוצות מודעות שונות ובכל קבוצת מודעות אפשר להעלות כמה