10 שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם פונים לחברה לבניית אתרים

זמן קריאה: 5 דקות

אז, אתם מסתכלים על האתר שלכם וחושבים שהוא צריך לעשות הרבה יותר בשבילכם? או שאולי רק פתחתם עסק חדש ואתם יודעים שאתם זקוקים לאתר, אבל אין לכם מושג איך ואיפה להתחיל. מאוד מפתה להרים את הטלפון ולהתקשר לחברה מקומית לבניית אתרים ולהתחיל לירות לכל הכיוונים. חברה לעיצוב ובניית אתרים המכבדת את עצמה, תתחיל לשאול אותכם המון שאלות בחזרה! להלן כמה שאלות שאתם צריכים להיות מוכנים אליהן על מנת שתוכלו להוציא כמה שיותר מהייעוץ וההכוונה שאתם הולכים לקבל.

  1. קודם כל, מה אתם צריכים שהאתר שלכם יעשה? כל אתר והעבודה שלו, לא משנה אם הוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך או לא. מה אתם צריכים שהוא יעשה? אם אתם פשוט צריכים אתר שיעזור לכם לבנות אמון ויתמוך בצוות המכירות שלכם, אז יכול להיות שאתם לא צריכים להיות מאוד אגרסיביים עם המאמצים השיווקיים שלכם באתר. יחד עם זאת, אם אתם צריכים אתר שימכור את השירות שלכם – אתר שמייצר לידים איכותיים – תצטרכו להשקיע מחשבה רבה גם במשפכים בתוך האתר וגם בדרכים שבהם אתם מביאים תנועה לאתר.
  2. מה הבעיה שאתם פותרים ללקוחות שלכם? למה אנשים צריכים לבחור בכם על פני המתחרים?
  3. מה מטרות הצמיחה שלכם? מה ההכנסה שאתם רוצים להביא עד סוף השנה? ואחרי שנתיים? כמה לקוחות חדשים אתם צריכים כדי לעמוד במטרות אלו? אם העסק שלכם משגשג על בסיס כמות לקוחות מסוים, כמה כאלו אתם צריכים? כמה מהר אתם רוצים להגיע לשם?
  4. איך התנועה שלכם לאתר כרגע? יש לכם גוגל אנליטיקס מותקן באתר? איפה כרגע האנשים נופלים במשפך הקיים שלכם? מה הוא אחוז ההמרה שלכם?  אחוז המרה סולידי יעמוד על בערך 3%, מה שאומר שמכל 1000 מבקרים לאתר, 30 יצרו איתכם קשר. לגמרי ניתן לעשות את זה עם שיווק אגרסיבי, אבל לא ממש הגיוני להיות אגרסיביים מההתחלה. ברגע שאנחנו יודעים מה התנועה כרגע, אנחנו יכולים להתחיל לפנות לאזורים הדורשים שיפור, בין אם זה אומר שיפור האתר עצמו, התחלת פרסום בתשלום, רשתות חברתיות (פרסום בפייסבוק) או פרסום בגוגל.
  5. אם אתם מקבלים 10 לידים איכותיים, כמה מהם צוות המכירות שלכם יצליח להפוך ללקוחות משלמים? אתם יודעים למה אתם מצליחים? או למה לא?
  6. איך אנשים מוצאים אותכם? מה אנשים מחפשים כשהם מתחילים לחקור בעיה שהם צריכים לפתור והעסק שלכם מציע לה פתרון? זה זמן מעולה לבדוק האם האתר שלכם מגיע את הפתרונות שאתם מציעים בצורה ברורה מספיק.
  7. כמה לקוח אחד שווה לכם? אם אתם חברה שבונה בתים לאנשים, האתר שלכם וכל פעילויות השיווק השונות ישלמו על עצמם ברגע שתסגרו מכירה אחת. יחד עם זאת, אם השירות שלכם פשוט יותר וזול יותר, יכול להיות שתצטרכו 100 לקוחות חדשים כדי לראות החזר השקעה משמעותי על ההשקעה שלכם.
  8. מי המתחרים שלכם ומה הם עושים? אילו פעילויות שיווקיות המתחרים שלכם עושים והאם צריכים לפחות לעשות כמוהם או מעבר למה שהם עושים.
  9. מה אתם יודעים על השוק שאתם מוכרים לו? חשוב מכך, יש לכם איזשהו אפיון של לקוחות שבניתם?
  10. מה דורש הצד המכירתי אצלכם? האם הבחירה להשתמש בשירותי החברה שלכם הינה תהליך ארוך, מלא במחקר והשוואות? או שהשירות שלכם הרבה יותר קל ופשוט? למה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם צריכים לפות כשהם ממלאים טופס או מתקשרים אליכם?

תשאלו כמה האתר שלכם שווה לכם, ולא כמה הוא יעלה לכם.

השאלה הכי חשובה היא לא “כמה האתר שלכם יעלה?” – השאלה החשובה ביותר הינה ” כמה אתר חדש שווה לכם?”, הסיבה לכך היא שהאתר שלכם והפעילויות שיהיו סביבו הולכים להיות אחוז מהתקציב השיווקי שלכם – ובימים אלו, זה צריך להיות חלק נכבד! אתם הולכים לקבל בדיוק מה שאתם משלמים עליו. אתם הולכים לקבל מה שאתם משקיעים. אם אתם רוצים אתר זול יחסית, אתם יכולים למצוא מישהו שיעשה את זה, אבל לא סביר שתקבלו הרבה בתמורה. זה מעולה אם תצליחו למצוא מישהו שיעשה לכם אתר ממש בזול, אבל זה כמו לשים שלט באמצע המדבר, אף אחד לא ידע שהוא קיים.

אתר שעושה את העבודה שלו כמו שצריך הוא לא משהו חד פעמי. זה לא שפשוט בונים אותו ונותנים לו לשבת בחוסר מעש. אתר שעובד בשבילכם בצורה אפקטיבית הוא ממש כמו אורגניזם חי ונושם שכל הזמן מתפתח. אתם תמיד תפרסמו תוכן חדש. תמיד תעקבו אחרי ההתקדמות שלו ותמיד תמיד תנסו לשפר אותו.

בנוסף, אתם תמיד תצטרכו להניע אנשים לאתר על מנת שהוא יוכל לעשות את העבודה שלו. תפרסו מאמרים בבלוג ותיצרו קשר עם לקוחות ברשתות החברתיות ותעקבו אחרי הפעילות באתר – הכל על מנת לתת לאתר שלכם את הסיכוי הכי טוב למכור את המוצרים או השירות שלכם.

אל תדאגו אם אין לכם תשובות לכל השאלות הללו. הרבה מהדברים הללו אנחנו יכולים לעזור לכם לחשב ולהבין. יחד עם זאת, אתם צריכים להתחיל לפחות לחשוב על הדברים הללו, ועל כמה שיותר מהשאלות שתוכלו לענות, ככה נוכל לעזור לכם יותר מהר.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים

בניית אתרים

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן