3 טיפים שיעזרו לכם לייצר המרות דרך הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו מזמן ליותר מסתם פלטפורמות ליצירת קשרים. מחקרים אחרונים הראו כי צרכנים מחפשים יותר ויותר את הרכישה הבאה שלהם בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם. הם עושים מחקר, מגלים מוצרים וגם קונים אותם ישירות ברשתות החברתיות.

על מנת להצליח ולהפוך עוקבים מהרשתות החברתיות ללקוחות משלמים, אפשר ליישם מגוון רחב של אסטרטגיות.

להלן 3 דרכים שאתם יכולים להיעזר בהן על מנת לייצר לידים או המרות ברשתות החברתיות:

  1. ספרו סיפור – בהתחשב ביכולת של הצרכנים של היום לשמור על ריכוז, חשוב שמותגים יצליחו לתפוס את תשומת ליבו של הקהל במהירות האפשרית. ברשתות החברתיות, זה אומר לבנות סיפור מושך בעזרת תוכן טוב, תמונות וסרטונים.

לספר סיפור בעצם אומר להתרכז במאפיין אחד של המותג שלכם או של המוצר/שירות שאתם מציעים, אותו המאפיין צריך לפנות לצרכים הרגשיים של הקהל המטורגט. לדוגמה, שוקולד שקיים הרבה שנים יכול ליצור סיפור ולהתמקד בהעלאת זיכרונות ילדות אצל הקהל.

תהיו יצירתיים עם הסיפור שאתם בונים מבחינה ויזואלית ותוודאו שהמסר שלכם אישי ועקבי.

  1. אל תשכחו קריאה לפעולה – אחת הטעויות שעסקים עושים ברשתות החברתיות זה פשוט שימוש חסר בקריאות לפעולה. לקוחות צריכים להבין בדיוק מה הצעד הבא שאתם רוצים שהם יעשו אם אתם רוצים להמיר אותם ולהביל אותם במשפך המכירות שלכם, קריאה לפעולה מושכת הינה תנאי הכרחי על מנת שזה יקרה.

קריאות לפעולה יכולות להיות פשוטות מאוד כמו להוסיף משפט בסוף הפוסט שלכם ולא ממש כפתור. לדוגמה, משפטים כמו: "קנו עכשיו" או "כנסו לראות את הפריטים החדשים שלנו" יכולים לעבוד מעולה ולעודד לקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות משלמים.

כנסו לקרוא עוד בנושא קריאות לפעולה במאמר שלנו:  "מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?"

  1. דף נחיתה – קריאות לפעולה הולכות יד ביד עם דף נחיתה ברוב המקרים. אחרי הקריאה לפעולה ברוב המקרים, צריך להופיע קישור לדף מוצר או דף מכירות כלשהו. המפתח כאן הוא לייצר דפי נחיתה יעילים, עקביים ומותאמים למובייל.

עקביות במקרה הזה אומרת שדפי הנחיתה שלכם צריכים להוביל לקוחות בדיוק לאן שאתם רוצים. לדוגמה, אם אתם מפרסמים למכירה נעל מסוימת, תובילו אותם לדף המוצר של אותה הנעל, לא לדף הראשי של האתר שלכם. המטרה שלכם היא להפוך את החווית הקנייה לפשוטה ומדויקת ככל האפשר.

התאמה למובייל הינה מפתח נוסף ליעילותו של דף נחיתה. כמו שאתם יכולים לדמיין, רוב הלקוחות רוכשים דברים דרך המובייל, והם עושים  את זה הרבה יותר כשהם מגיעים לרכישה מהרשתות החברתיות. תוודאו שדף הנחיתה והאתר העסקי שלכם מותאמים למובייל.

 

מוזמנים לקרוא עוד על דפי נחיתה במאמרים שלנו:

" איך לבנות דף נחיתה מעולה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יאהבו"

" 5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדמי הנחיתה שלכם".

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button