3 סוגי קמפיינים לפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 6 דקות

האפשרויות הקיימות היום בפרסום בפייסבוק ובמודעות של פייסבוק מתפתחות מיום ליום. האפשרויות גדלות מיום ליום ומאפשרות למשתמשים:

  • לדבר על הדף שלכם ועל הפוסטים
  • ליצור קשר עם העסק שלכם בפייסבוק
  • לקנות או לעשות פעולות באתר שלכם
  • לקנות ישירות מדף הפייסבוק
  • לקנות ישירות ממודעה שפרסמתם
  • להתקין ולהשתמש באפליקציה שלכם
  • להזמין אחרים לאירועים שיצרתם

בפייסבוק אפשר לעשות קמפיין מודעות סביב כל אחת מהאפשרויות הללו על סמך המטרה של המודעה והן בנויות על פי משפך מסוים: מודעות, התחשבות והמרה.

בואו נסתכל על כל אחד משלושת הסוגים ונראה מה ההצעה שהם נותנים ולמה אתם צריכים להשתמש בהם.

שלב המודעות (Awareness)

השלב הזה כולו מתייחס להעלאת המודעות והנראות של הדף והעסק שלכם בפייסבוק.

החלק הזה לא מדבר על הגדלת התנועה לאתר או הגדלת מכירות. הוא מדבר על הגדלת האינטראקציה של הקהל שלכם עם התוכן שאתם מפרסמים בפייסבוק, קבלת לייקים נוספים בפייסבוק שירחיבו את הקהל או אפילו רק לקבל חשיפה מאנשים שכרגע הם לא הקהל שלכם.

האפשרויות שלכם כוללות:

  • בוסט לפוסטים שלכם: האפשרות הזו הופכת את הפוסטים שלכם לחשופים יותר לקהל הנוכחי שלכם, כלומר הם יראו אותו יותר בפיד. האלגוריתם של פייסבוק עובד בצורה כזו שהוא מוריד את כמות הפרסומות והפוסטים מהעמודים העסקיים המופיעים אצל משתמשים. הרבה מותגים משאירים תקציב חודשי בצד רק לזה – להגדלת הנוכחות שלהם בפיד של הקהל שלהם.
  • קידום העמוד: המודעות האלה מכוונת להעלת מספר האנשים שיעשו לייק או יעקבו אחרי הפעילות של העמוד שלכם בפייסבוק. דעו שקהל רחב יותר לא אומר יותר חשיפה. אפילו כשהקהל גדל, עדיין כנראה תצטרכו לשלם על הפוסטים כדי שהם ייחשפו בצורה משמעותית.
  • הגיעו לאנשים הקרובים לעסק שלכם: 54% ממשתמשי פייסבוק נכנסים לחשבון מהמובייל. זה אומר שהם כנראה מסתובבים בחוץ. המתודה הזו מראה מודעות לאנשים הנמצאים בטווח מסוים מהעסק שלכם. אתם יכולים להיות יצירתיים מאוד עם התוכן במקרה הזה להגדלת התנועה הפיזית לחנות שלכם וגם להגדלת קהל העוקבים.
  • העלאת המודעות למותג: האפשרות הזו משתמשת באלגוריתם של פייסבוק על מנת לקבוע כמה זמן אנשים צפו במודעות שלכם ואז מראה את המודעות לאנשים שצפו זמן מסוים – בגלל הסבירות הגבוהה שהם מתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים.

בשלב המודעות, יש לכם המון אפשרויות, וכנראה שילוב של כולן יעבוד הכי טוב. זה חשוב שתבדקו את האפשרויות, תמדדו מה עובד הכי טוב ותשקיעו יותר במה שעובד.

דעו שלא כל הקמפיינים יתאימו לצרכים שלכם ולכן חלק יעבדו פחות טוב.

שלב ההתחשבות (Consideration)

השלב הזה בכל משפך שיווקי שהוא הוא הזמן שבו הלקוח הפוטנציאלי עושה את הצעד הבא כביכול נוקט פעולה שמוציאה אותם מהפעילות הנוכחית שלהם או שהם מבקשים עוד מידע ממותג.

הפעולות הללו כוללות ביקור באתר שלכם (יציאה מהפייסבוק), התקנת אפליקציה, הורדה של מידע וכדומה.

עוד פרטים על האפשרויות שיש לכם בשלב הזה:

  • שליחת אנשים לאתר שלכם: זה בדיוק כמו שזה נשמע, מודעה שמטרתה לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלכם. זה דומה לבאנרים וכדומה שאפשר לראות בגוגל למשל. אתם יכולים להוביל משתמשים לדף נחיתה שנבנה במיוחד לקמפיין שאתם מריצים, לדף מוצר או אפילו לדף הבית שלכם. הבחירה היא שלכם, ואתם צריכים לחשוב אילו פעולות אתם רוצים שהמשתמשים שלכם יעשו ברגע שהם הגיעו לאתר או לדף נחיתה שלכם.
  • התקנות לאפליקציה: זה לא רלוונטי ממש לקמעונאים, אלא אם יש להם אפליקציה כמובן. בדיוק כמו שזה נשמע, המודעות הללו מעודדות אשים להתקין אפליקציה, המדדים נעשים על ידי מספר ההתקנות של האפליקציה.
  • הגדלת הנוכחות באירועים: פייסבוק לא יכולים לעזור לכם להניע אנשים באופן ישיר לאירוע שלכם, אבל אתם כן יכולים לשלוח תזכורות. ואנשים שאישרו את הנוכחות יקבלו התראות מהמותג שלכם כל פעם שאתם מעדכנים משהו בקבוצה. אז אל תפתחו דף אירוע ותשכחו ממנו, תעלו תמונות ופוסטים קשורים ותדאגו שהם מקבלים התראות ראויות שיגרמו להם להגיע.
  • איסוף לידים לעסק שלכם: (מדריך ללידים מהפייסבוק) באפשרות הזו, אתם יכולים לעודד משתמשים להוריד תוכן שאתם מספקים, להירשם כדי לקבל הנחה וכדומה. המרות עלולות להיות נמוכות, אבל כתובות המייל שאתם מקבלים יקרות ערך היות והאנשים האלה יכולים להפוך ללקוחות בעתיד עם שיווק נכון ומדויק.

תלוי בקמפיין שאתם רוצים לעשות, כל אחד מקמפיינים ההמרות המוזכרים למעלה יכולים לעזור.

שלב ההמרות (Conversion)

פה קוורת כל הפעולות הניתנות לכימות ויוצרות רווחים. זה לא אומר שאלו המודעות היחידות שאתם צריכים להשקיע בהן, כל חלק מהמשפך השיווקי שלכם חשוב. יחד עם זאת, עבור קמעונאים, המרה היא המפתח להצלחה. לכן, קמפיינים להמרות בפייסבוק מציעים את המדדים האידיאליים כדי שתוכלו לוודא שהמודעות שלכם עובדות בצורה שבה רציתם.

בחלק הקודם, ראינו איך מודעות יכולום להניע אנשים לאתר שלכם. זה טוב אבל מה שיותר טוב מזה הינו אם יכולתם לראות כמה מהמשתמשים הללו עושים פעולות מסוימות באתר. (קניית מוצר או הרשמה לשירות שאתם מציעים).

על מנת שהפרסום בפייסבוק יהיה מוצלח, אתם צריכים לבדוקף למדוד ולהשקיע במה שעובד. שלב ההמרה נותן לכם מדד מעולה לבדיקה.

האפשרויות שלכם כוללות:

  • הגדלת ההמרות באתר שלכם: בדומה ל”הגדלת התנועה לאתר שלכם”, האפשרות הזו משתמש בפיקסל של פייסבוק (קראו עוד על הפיקסל של פייסבוק) על מנת לקבוע אם פעולת המרה קרתה ( צפייה בוידאו, הוספת שם לניוזלטר, קניית מוצר). בעזרת המודעות הללו, לא רק שתוכלו לראות אם המרה קרתה, תוכלו גם לבדוק מיקומים של מודעות טובים יותר ולעשות אופטימיזציה לפעילויות ההמרה שלכם.
  • הגדלת הפעולות באפליקציה שלכם: שוב, זה לא רלוונטי לקמעונאים, אבל אם יש לכם הרבה הורדות לאפליקציה, אבל לא הרבה אנשים משתמשים בה, אתם יכולים להשתמש באפשרות הזו על מנת לקדם את הפעולות באפליקצייה בקרב האנשים שהורידו אותה.
  • תגרמו לאנשים להענות להצעה שלכם: זו אפשרות מעולה למכירות בחגים ואירועים מיוחדים. זה מאפשר לאנשים לדרוש את ההצעה שנתתם (הנחה וכדומה) ישירות מהפייסבוק, מה שמעודד אותם ללכת לאתר ולהשתמש בהנחה מיד.
  • קידום קטלוג מוצרים: מדובר כאן באחת האפשרויות החדשות יחסית בפייסבוק, והיא מושלמת לקמעונאים. האפשרות הזו, הידועה גם כמודעות דינמיות, מאפשרת לקמעונאים להעלות את המוצרים שלהם לפייסבוק ואז להשתמש באלגוריתם של פייסבוק על מנת להראות מוצרים לקהלים רלוונטים. כן, אתם יכולים לטרגט קהל למוצרים שלכם, אבל המודעות הדינמיות מוסיפות שכבת לטרגוט ומפעילות את האלגוריתם החכם של פייסבוק לייעול התהליך.

 

כל האספקטים של המשך חשובים לצמיחה של עסק. יחד עם זאת, סוגים מסוימים של מודעות מתייחסים להמרות, מדידות, רלוונטיות ואפשרויות הצמיחה ברמת המוצר בשימוש במודעות דינמיות.

אם כבר יש לכם קהל עוקבים בפייסבוק, תבדקו האם המודעות הדינמיות עוזרות לכם יותר טוב מקידום העמוד ובוסט לפוסטים. רק תוודאו שאתם מתקינים את הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם על מנת לעקוב בצורה נכונה ולקבל מדדים לשיפור.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן