אין מישהו שלא משתמש במנועי חיפוש על מנת למצוא מוצרים או חברות בימים אלה. בערך 60% מכל הצרכנים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא עסקים, ומעל 80% מהחיפושים האינטרנטיים מסתיימים בביקורים בחנות או ברכישות. אתם רוצים לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם על מנת שהוא יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. זו צריכה להיות עדיפות עליונה של כל עסק.
לצערנו, אופטימיזציה למנועי חיפוש זה תהליך שלא נגמר, זה לא משהו שעושים ושוכחים ממנו. האלגוריתם של גוגל תמיד מתפתח היות וה מנסים לספק את התוצאות הטובות ביותר למחפשים, וכמובן לעשות כמה שיותר כסף דרך הפרסום בגוגל. האתר שלכם צריך לעמוד בקצב. אתם לא יכולים פשוט לשכור את שירותיו של מומחה לאופטמיזציה שיטפל באתר שלכם פעם וישכח מזה.
עם כל הדברים שאמרנו, אתם צריכים לעשות את הדברים הבאים על בתדירות קבועה על מנת להמשיך לעשות אופטימיזציה לאתר ולהישאר בהובלה על המתחרים שלכם.
מחקר מילות מפתח. כל אופטימיזציה למנועי חיפוש מתחילה ממחקר מילות מפתח (כנסו לקרוא בנושא במאמר שלנו: “המדריך המלא לפרסום בגוגל – מחקר מילות מפתח“). אתם חייבים שתהיה לכם הבנה של מצב החיפושים ומילות המפתח. זה קריטי לא רק להתחלה של אסטרטגייה שיווקית, אלא גם לבדיקות שאתם עושים במהלך התהליך. המספרים כל הזמן משתנים ואתם חייבים להישאר מעודכנים.
תשתמשו במתכנן מילות המפתח של גוגל, תתחילו עם התעשייה והמיקום שלכם. הכלי ייתן לכם טווח רחב מאוד של מונחי חיפוש, באיזו תדירות מחפשים אותם, והתחרות שיש על מילים אלו ( על סמך כמות העסקים שקונים מודעות הקשורות באותן מילות מפתח.) המטרה היא למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלכם ושיהיו בעלות כמה שפחות תחרות ותדירות חיפוש גבוהה.
ברגע שאתם מבינים מה הם המונחים האלה, תכתבו אותם בדיוק כמו שהם. כל שינויים קטנים במילה יכולים לפגוע באופטימיזציה שלכם. תשתמשו במילים הללו האופטימיזציה לאתר שלכם בהמשך.
רוצים לקרוא עוד בנושא מילות מפתח? כנסו למאמר: “המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח“.
צרו תוכן מעולה עם התחשבות במילות המפתח. תוכן הוא המלך, לא באמת, אבל הוא מאוד קרוב לשם. פרסום תוכן באופן קבוע יהזור לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כשאתם ניגשים לכתיבת תוכן, אתם חייבים להתחשב במילות מפתח. כל המטרה של התוכן הזה היא שאנשים המחפשים אותו, יוכלו למצוא אותו. תנסו להכניס את מילות המפתח, שמן הסתם קשורות בעסק שלכם לתוך התוכן שאתם רושמים.
תאיצו את האתר שלכם. גוגל מתחילים להעניש אתרים שנטענים לאט. אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם מהיר מספיק. מזל שיש כלי של גוגל כדי לעשות בדיוק את זה, Google Speed Insights לא רק יגיד לכם אם האתר שלכם נטען לאט, אלא הוא גם ייתן לכם הצעות לייעול.
חשוב לעשות את זה בתדירות קבועה ולעקוב אחרי ההצעות. הדברים שאתם עושים באתר שלכם (פרסום תוכן, מוצרים ודפים) יכולים להאט את הפעילות. אתם לא רוצים לקבל עונש על זמן טעינה ממושך.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה שלו“.
תשתמשו בדפי נחיתה. אתם חייבים שכל דף נחיתה שלכם יכיל בתוכו מילות מפתח רלוונטיות. אם אתם יוצרים דף נחיתה למוצר חדש או לקידום כלשהו, נסו למצוא את מילת המפתח הרלוונטית ביותר למוצר ולהכניס אותה לתוכן.
אם ישנן כמה מילות מפתח ליישם בקידום או במוצר, תבחנו כמה דפ נחיתה כשכל דף מכוון בעזרת מילה מסוימת. אבל, אם תעשו את זה לעיתים קרובות, האתר שלכם יטען משמעותית לאט יותר, אז תוודאו שאתם מוחקים דפי נחיתה שלא מתפקדים טוב.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות“.
תעדכנו את הכותרות באתר שלכם. מה הכותרות באתר שלכם? רוב העסקים כוללים בכותרות פשוט את שם העסק. זה מעולה אם שם העסק הוא מושלם מבחינת מילות מפתח, אבל ברוב המקרים זה לא ככה. נסו לכלול בכותרות העמודים שלכם את מילת המפתח הכי חשובה שלכם. זה יכול להיות משהו פשוט כמו שם העסק שלכם + מילת מפתח אבל אתם יכולים להיות הרבה יותר יצירתיים מזה.
בעזרת חמשת הטיפים הנ”ל, האתר שלכם ימשיך להביא לכם את התוצאות האופטימליות. תוודאו שאתם בודקים את התוצאות ורואים מה עובד פחות טוב ומבצעים שינויים בהתאם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: