אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות

דף נחיתה טוב צריך לכוון לפעולה אחת בלבד. להוביל אנשים ישירות לעמוד הבית שלכם, יכול להיות מבלבל. יכול להיות שהמשתמש חיפש מידע על מוצר או שירות מסוימים.

רוב הסיכויים שדף הבית שלכם לא מציע מידע הקשור ישירות למילת המפתח שהמשתמש חיפש, וסביר שהמבקר באתר יישאר מבולבל מעט. מה שיקרה רוב הפעמים זה שהמשתמש יעזוב את האתר שלכם ולכן ההזדמנות תתפספס עבורכם.

אתם צריכים להיות מאוד ברורים לגבי מה שאתם מצפים מהמשתמש לעשות ברגע שהם הגיעו לאתר שלכם. רק אז תוכלו להגדיל את הסיכויים להמרת תנועה ללידים אמיתיים ואיכותיים.

תמונה של מגנט לקוחות לצורך שיפור יחס המרה

איך לעשות אופטימיזציה לדפי נחיתה

7 דברים שאתם יכולים לעשות על מנת לשפר את דפי הנחיתה שלכם עכשיו

  1. מטרה אחת – אתם צריכים להיות מאוד ברורים עם הקהל המגיע לאתר ומה שאתם רוצים מהם. תמזערו הסחות דעת. תעיפו מהאתר תוכן, גרפיקה, טפסי לידים ולינקים שלא צריך. תרשמו קריאות לפעולה ברורות ופשוטות. אל תבלבלו את המבקר באתר שלכם. שיהיה קל עבורם להתרכז בקריאה לפעולה שלכם.
  2. טופס לידים קצר – מבקרים שונאים למלא טפסים – כמה שהטופס יותר ארוך, ככה יעלו הסיכויים שהמבקר יעזוב מהר. תדאגו שהטפסים יהיו קצרים. תבקשו רק את המידע שאתם צריכים על מנת להמשיך לטפח את הליד. (קראו את המאמר שלנו – “7 טיפים לשדרוג טפסי הלידים שלכם”).
  3. הרלוונטיות של התוכן – תוודאו שהתוכן בדף הנחיתה שלכם רלוונטי למילות המפתח. תדגישו את היתרונות שיהיו ללקוח במקרה שהם יצרו קשר עם העסק שלכם. באידיאל, הכותרת של עמוד הנחיתה שלכם צריכה להתאים ללינק שהמבקרים הקליקו עליו כדי להגיע לשם.
  4. קריאה לפעולה – תוודאו שהקריאה לפעולה שלכם בולטת ופשוטה. תשמשו בסממנים כדי להדגיש את המיקום של הקריאה לפעולה שלכם. אתם יכולים גם לפזר קריאות לפעולה בעמוד כדי שלמשתמש יהיה נוח להקליק על אחת ברגע שהוא מוכן. (קראו את המאמר שלנו – “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”).
  5. תעצבו עבור המשתמש – תחשבו כמו משתמש באתר שלכם. תבדקו את העמוד כדי לדעת האם הוא מספק מידע רלוונטי למילת המפתח שהם השתמשו בה. האם העמוד נעים לעין? האם המסר אחיד בכל העמוד?
  6. שקיפות – מבקרים תמיד חוששים לשתף את המידע שלהם. תצהירו בצורה ברורה מה אתם הולכים לעשות עם המידע שאתם אוספים ומה בדיוק הם הולכים לקבל מכם לאחר מכן. תרגיעו כל דאגות שעלולות להיות להם לגבי המידע שלהם ונפילה שלו לידיים הלא נכונות. תדגישו פרטי התקשרות מסוימים כמו מספר טלפון וכתובת אם אתם צריכים. בנוסף, ספקו לינקים לדפים שלכם ברשתות החברתיות בתחתית.
  7. תבדקו לאורך כל הדרך – יצירת עמוד נחיתה זה רק הצעד הראשון. תעשו בדיקות לאורך כל הדרך כדי לדעת אילו אלמנטים עובדים עבורכם בדפי הנחיתה ומה הכי טוב עבור המבקרים. תשפרו, תבדקו ותחזרו על הפעולות.

תזכרו, עמוד הנחיתה שלכם צריך להיות נוח מאוד למשתמש, תחשבו עליו קודם ומה אתם רוצים ממנו, לפני שאתם חושבים על העסק שלכם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

פרסום ושיווק דיגיטלי

איך לנצל את הצ’ט בוט של פייסבוק נכון?

פניות חוזרות הופכות אתכם ואת העובדים שלכם לרובוטים יקרים מאוד כמעט כל עסק עוסק בניהול לידים ולקוחות. גם מתעניינים חדשים וגם לקוחות קיימים או חוזרים,

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

רוצים לדעת מי עומד מאחורי הקלעים?

הגיע הזמן שנכיר קצת, נשמח לספר לכם קצת על עצמנו

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?