כולם אומרים שזה הרבה יותר יעיל לתת למשרד פרסום לעשות בשבילכם את העבודה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. אבל למה? במאמר הזה נראה בדיוק את הסיבות.
צוותי שיווק שהם חלק מהעסק שלכם הם מעולים! הם תמיד מעודכנים בדברים האחרונים שקורים בחברה ויכלים למצוא מידע הרבה יותר מהר מסוכנות חיצונית. אבל זה לא אומר שהחברות שיש להם צוותים משלהן לא צריכות להוציא עבודה החוצה.
בין אם יש לכם צוות משלכם או שאתם רק מתחילים להשקיע בשיווק, להלן 6 סיבות לקבל קצת עזרה בדיגיטל.
- הרבה הרבה יותר זול
נתחיל מהסיבה הברורה ביותר. הסיבה שזו עומדת בראש הרשימה הינה שהתקציב קובע אם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם או לא. על מנת לתת לכם מושג לגבי העלות, תדעו שאתם יכולים לעבוד עם משרד חיצוני במחיר של איש צוות מוסמך אחד שתשכירו את שירותיו כעובד במשרה מלאה.
קחו רגע לעבד את הנתונים. דמיינו את זה: איש אחד יושב אצלכם במשרד ומטפל באסטרטגיית התוכן שלכם, דואג לפרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות, קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, דפי נחיתה, תמיכה ודוחות. עיצוב האתר והתחזוקה שלו לא נכללים. עכשיו דמיינו את אותה כמות העבודה נעשית על ידי צוות שלם. עכשיו, תשוו את העלויות ואת האיכויות שאתם מקבלים כשיש צוות שלם מול אדם אחד שעושים את אותה העבודה.
זכרו, זול לא אומר איכות גרועה. הארגון והמשאבים של משרד פרסום דיגיטלי מאפשרים לצוותים לטפל במספר פרויקטים במקביל, כשכל משימה נעשית על ידי בעל מקצוע וככה הם עומדים בכל היעדים. מה שמעניין הוא שבמקרה הזה, האפשרות הזולה יותר היא גם האיכותית יותר.
- תהיה לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שעומדת בתחרות
חלק גדול מהוצאה לפעול של קמפיין שיווקי מוצלח זה להיות מודע לכל הטרנדים והשינויים בהתנהגות הלקוחות. טכטיקות קידום אורגני ישנות יכולות להזיק לאתר שלכם וכותרות מיילים מיושנות יכולות לשלוח אותכם ישירות לדואר זבל.
סוכנויות פרסום דיגיטלי בדרך כלל לא מבססות את האסטרטגיות שלהן על בלוגים מוזרים מרחבי הרשת.
אלא על ממדים ודוחות, מחקרים, וכתבות שפורסמו רק באתרים בעלי מוניטין של יודעי דבר, כל אחד והמקורות שלו.
- הזדמנות להרחיב את השיווק שלכם
עסקים לא צומחים בין לילה, אבל כשצמיחה רצינית בדרך, מחלקת השיווק שלכם גם כן צריכה לגדול. עכשיו, אם אתם מסתמכים על צוות בתוך החברה שלכם, הרחבה אומרת להביא אנשים חדשים.
זו אחת הסיבות היותר פרקטיות ברשימה שלנו. אתם יכולים להוסיף או להוריד שירותים (כמו עיצוב מחדש לאתר, עוד קמפיינים, עוד תוכן) בכל רגע שהחברה שלכם צריכה. במקרה זה, ראש השיווק הצלכם יעבוד כאחראי על התהליכים וחברת השיווק שלכם כספקית השירות.
חברות העורכות אירועים (סמינרים, מצגות, השקות) נהנות מזה הכי הרבה, היות ורוב עבודת התוכן והמדיה הדיגיטלית באה לידי ביטוי בזמן אירועים או השקות של מוצרים חדשים מאשר סתם בשבועות רנדומליים.
- ניהול מינימלי ומשאבי אנוש
הרבה חברות נמצאות במסלול הנכון, עם אסטרטגיה ברורה ותוכנית להוצאה לפועל, אבל לפעמים כוח אדם זה מה שחסר. זה במיוחד נכון לחברות שפונות לשיווק תוכני. אחרי שהגעתם להחלטה לעסוק בזה, יכול להיות שהבנתם ששמירה ותחזוק של כמות התוכן שתכננתם זו לא משימה פשוטה אחרי הכל. אתם לא רוצים להוריד באיכות על מנת לקבל כמות גדולה יותר, אבל העומס על הצוות שלכם הולך וגדל.
משרד פרסום דיגיטלי עדיין דורש תיאום, אבל היות ויש לו כבר מבנה פנימי ניהולי, ראש השיווק אצלכם יצטרך רק לדבר עם מנהל הלקוחות באותו המשרד ועם מי שמגבה אותו למקרה שהוא לא שם.
רוב משרדי הפרסום המציעים שירותי שיווק למיניהם מציגים גישה מאוד רצינית לגבי הכשרת הצוות, הם חייבים לוודא שהצוות שלהם יכול לכתוב, לתקשר, להיות יצירתי ולהביא תוצאות. זה מבטיח שאתם, בעסק שלכם, לא תצטרכו להכשיר אנשים לכתוב כמו שצריך.
והדבר הכי טוב הוא שחברת הפרסום שתעבדו איתה תמיד תרצה להביא לכם תוצאות מעולות, בגלל שבמקרה שבו אתם לא מרוצים, אתם תעזבו וזה ממש לא טוב מנקודת המבט של חברת הפרסום.
- תהליכים מגובשים
סוכנויות דיגיטל שנמצאות בשוק כבר זמן מה הן בעלות תהליכים שחוסכים בזמן ובכסף. בעוד שהצוות שלכם בודק טקטיקות חדשות כל חודש, למשרד פרסום מקצועי יש כבר את הידע הנדרש על מנת לדעת במה להשתמש ומה עובד הכי טוב. לוקח להן גם פחות זמן להעריך את התוצאות ולבדוק את הנתונים והדוחות.
למרות שזה נראה כמו פרט קטן שאם יכולים להתמודד איתו (ואתם בהחלט יכולים!), ייקח זמן להגיע לשם. לפעמים זה פשוט הרבה יותר קל להשתמש בשירות מהיר ומלא בניסיון.
- צוות מלא
על מנת להתחיל את התוכנית שלכם לשיווק דיגיטלי תצטרכו עיצוב לאתר או עיצוב מחדש לאתר. על מנת להבטיח שהמשתמשים שלכם יוכלו להשתמש באתר הזה, תצטרכו מפתח שייטפל בפונקציונליות. תצטרכו מישהו אחד לפחות שיכתוב תוכן, ושהתוכן הזה יופץ בדרכים הנכונות, תצטרכו התאמה למנועי החיפוש, ניהול קהל ושליחת ניוזלטרים. בדרך כלל הצוות שתעבדו איתו בסוכנות דיגיטל יכלול: מפתח, מעצב ובונה אתרים, משווק, קופירייטר/כותב תוכן, מומחה לקידום אורגני ומומחה לפרסום.
חמישה או שישה חברי צוות, במקום אחד.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: