אתם נלחמים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלכם בעזרת הפרסום בפייסבוק? יכול להיות שהרצתם מודעות שלא עובדות כמו שצריך? או, יש לכם לייקים לעמוד אבל לא נראה שמישהו מתעניין בהצעות שלכם?
יש לכם משהו בעל ערך להציע, אבל – מסיבה מסוימת – הדברים שיישמתם עד עכשיו פשוט לא מייצרים מספיק הכנסה עבורכם.
המצב הזה יכול להיות מאוד מרתיע ומתסכל כשאתם רואים ושומעים המון מומחים לשיווק דיגיטלי שמצליחים לייצר עשרות לידים ביום.
ברגע שתבינו בדיוק מה אתם צריכים לעשות בפרסום בפייסבוק, תוכלו להגיע ממצב שאתם סופרים שקלים בודדים למערכת משומנת שמייצרת עבורכם לידים בצורה עקבית וכתוצאה מכך מביאה לכם גם הכנסה קבועה.
המקור העיקרי של רוב העסקים לייצור לידים ולקוחות חדשים: מודעות בפייסבוק!
אם אתם מתקשים, אתם לא לבד. משרדי פרסום דיגיטליים כמונו קיימים על מנת לעזור לעסקים המתקשים לייצר לידים ולהמיר את הלידים הללו ללקוחות משלמים.
להלן 3 סיבות שבגינן יזמים, מאמנים אישיים, יועצים ועוד עצמאיים, מתקשים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלהם:
המוצר העיקרי שלכם הוא “אתם”
אתם רוצים לעזור לאלף אנשים או לעשרה עם המוצר או השירות שאתם מציעים? אם החזון שלכם הוא לקבל קהל גדול, אתם צריכים מוצר שמספק תוצאות מבלי שתצטרכו אתם בפועל לתת כל אספקט מהמוצר שלכם.
העסק שלכם בחיים לא יגדל אם רק אתם מספקים את השירות והמוצר העיקרי שאתם מוכרים הוא הזמן שלכם.
המוצר העיקרי שלכם צריך להיות מאוד גמיש ולאפשר לכם לשרת המון אנשים מבלי לבזבז זמן.
לדוגמא, אם אתם מספקים מידע רלוונטי לאנשים, אתם יכולים ליצור קורס אינטרנטי ולמכור אותו כמוצר הראשי שלכם.
מה אתם יכולים לעשות בעניין?
תמצאו מוצר מרכזי שהוא:
- מוצר שהלקוחות האידיאליים שלכם רוצים.
- אין הרבה מכם באופן אישי במוצר הזה.
- תמחור מדויק שיאפשר לכם ליצר רווח וגם להמשיך לשווק את עצמכם ולקבל את החזר ההשקעה הטוב ביותר.
ההצעה שלכם לא ספציפית מספיק
ספציפיות מוכרת. על מנת להיות יותר מדויקים, אתם צריכים לדעת מה הבעיה המרכזית של הקהל שלכם, מה הוא מבקש – ככה תוכלו לדעת איך לשווק לכם בצורה הטובה ביותר.
מה השאלה שהקהל שלכם שואל וההצעה שלכם עונה עליה?
אם אתם מאמנים אישיים – לחיים בריאים יותר, המומחיות שלכם יכולה לכלול “בריאות הקיבה”. אבל לא יותר מדי אנשים מחפשים באינטרנט מונחים שקשורים למושג הזה. אבל, יותר אנשים מחפשים: “איך להיפטר מכאב בטן אחרי האוכל?”. כמובן שזו דוגמא מעט הזויה, אבל היא מדגישה בבירור מה זה אומר להיות ספציפיים לגבי ההצעה שלכם ואיך זה יכול לעזור לכם לשווק בצורה חכמה יותר.
הנה מה שאתם יכולים לעשות:
שימו לב לשאלות שהקהל שלכם שואל אתכם (כולל אלו שכבר לקוחות שלכם). תבדקו את ההודעות הפרטיות שאתם מקבלים בפלטפורמות השונות, אימיילים וכדומה. אם עדיין לא ברור לכם מה הבעיה המרכזית שמטרידה את הקהל שלכם, תפרסמו סקר ותקבלו את התשובה.
אתם לא ספציפיים מספיק כשזה מגיע לקהל שאתם פונים אליו
על מנת לקבוע מה השאלה שהקהל שלכם שואל, אתם צריכים להיות מדויקים עם הטרגוט שלכם. כמה שתהיו יותר מדויקים עם הקהל שלכם, ככה תמצאו אותם יותר בקלות את הלקוחות האידיאליים.
בואו נגיד שאתם מוכרים “קורס תפירה”. במקום לפנות לנשים בגילאים 18-65 שאוהבות את אודטה, תחפרו עמוק יותר ותמצאו נישות שבהם האנשים האלה נמצאים. טרגוט קהל של נשים בגילאים 45-55 שאוהבות דף מסוים שקשור בנושא וגם עשו לייק לחברה גדולה מהתחום – כנראה שיהיו הקהל היותר נכון עבורכם.
מה אפשר לעשות?
תרכיבו רשימה של עמודי פייסבוק שהקהל שלכם אוהב, מומחים שהם עוקבים אחריהם, מפרסמים ועוד. תשתמשו במידע הזה כשתהיו בשלב הטרגוט בקמפיין שלכם.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: ” המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט“.
מסקנות
חשוב שתבינו בדיוק מה המוצר הראשי שאותו אתם רוצים למכור במידה ואתם מספקים שירותים והמוצרים שלכם לא מוחשיים. לאחר מכן, נסו להבין מה בדיוק מפריע לקהל שלכם, מה הבעיה הספציפית שאתה הוא מתמודד ואיך אתם יכולים להיות שם כדי לפתור אותה – חשוב שתדגישו את זה בהצעה שלכם. כמו כן, חשוב שתדעו לבחור בדיוק את הקהל הרלוונטי ביותר עבורכם, הוצאת משאבים על קהל לא רלוונטי זה בזבוז זמן מוחלט.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“איך לייצר לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם“
“קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: