כשאתם מפרסמים כמה פוסטים ביום בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם בפרסום בפייסבוק, קל מאוד לפספס ולפרסם פוסטים שהם לא בדיוק מושלמים. כל פוסט צריך לקבל יחס כאילו הוא הולך להפוך לוויראלי, בגלל שהוא מייצג את הדף שלכם, אתכם ואת המותג או החברה שלכם.
כל פוסט מחזיק בסיכוי להיחשף בפני הקהל שלכם. אז איך אתם יכולים לספק את התוכן ביותר כל פעם מחדש?
הרכבנו רשימה של שאלות שאתם חייבים לענות עליהן על מנת ליצור פוסטים שתהיו גאים לפרסם בעמוד שלכם. אם אתם מרגישים שאתם הולכים קצת לאיבוד בתהליך יצירת הפוסטים, תעקבו אחרי רשימת הדברים על מנת להפוך כל פוסט לכמה שיותר טוב. אם תשאלו את השאלות הנכונות ותעקבו אחרי האלמנטים החשובים ביותר, הדף שלכם יכיל תוכן בלתי ניתן לעצירה!
איך להכין את העמוד שלכם בצורה הטובה ביותר
לפני שאתם מתחילים לכתוב פוסטים, תכינו את העמוד שלכם על ידי כך שתעשו את הדברים הבאים:
- תגדירו את הקהל שלכם – כשיש כל כך הרבה משתמשים בפייסבוק (2 מיליארד!), אתם לא רוצים לפרסם את הפוסטים שלכם לכולם. אתם תהיו מאוד מתוסכלים כשלא תקבלו יותר מדי התייחסות. במקום, צמצמו את הקהל שלכם ותבחרו רק את אלה שאתם חושבים שיהיו מעוניינים במה שאתם מפרסמים.
קראו עוד במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט“.
- תוכן בעל ערך – לקהל שלכם אכפת אך ורק מהתוכן שאתם מפרסמים. תמצאו את כל התוכן הטוב ביותר שלכם ותשתפו אותו. תכתבו מאמרים, תמצאו סרטונים ותמונות מושכות וכדומה. תוודאו שהתוכן שאתם משתפים מוסיף ערך לקהל ומועיל לו באיזו שהיא צורה.
- תקבעו את הזמנים הטובים ביותר לפרסום – אם תסתכלו בדוחות על הפוסטים שלכם, תוכלו לראות מתי הקהל שלכם אונליין ולקבוע מה הזמנים הטובים ביותר לפרסם פוסטים. צרו לוח זמנים ותתזמנו את הפוסטים. אם תדעו כמה פוסטים אתם צריכים או רוצים לפרסם ביום, יעזור לכם המון בניהול התוכן.
- צרו מודעות פייסבוק – מודעות יכולות לעזור לכם בטרגוט הקהל המדויק בנישה שלכם ולעזור לעמוד שלכם לצמוח. כשאנשים עושים לייק לעמוד שלכם, יגדלו הסיכויים שהם יחשפו לתוכן שלכם.
ארבעת הדברים הנ”ל יעזרו לכם לסדר את היסודות של עמוד הפייסבוק שלכם. עכשיו בואו נראה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני פרסום פוסטים.
שאלות לבדיקה לפני פרסום פוסטים
לפני כל פוסט שאתם מפרסמים, קחו צעד אחורה ותשאלו את עצמכם כמה שאלות. אחרי שכתבתם את התוכן, הוספתם לינקים ותמונות, תעברו על השאלות הבאות.
- האם הפוסט מוסיף ערך? תוודאו שהערך שאתם מוסיפים ברור מאוד לקהל שלכם. הסבירות שהם יקליקו על לינק או יהיו מעורבים בפוסטים שלכם תעלה אם הם ימצאו ערך במה שאתם מפרסמים, בין אם מדובר המידע שימושי, בידורי או שמדובר בסיפור מרתק.
- האם התוכן כתוב בטונים הנכונים? אתם חייבים לשמור על טון אחיד בכל המקומות בעמוד שלכם, החל מהתיאור ועד התוכן עצמו. זאת על מנת לשדר תמיד את המסר העיקרי שלכם, גם מבחינת התוכן וגם מבחינת הטונים. אתם תראו שהקהל שלכם יגיב בהתאם למה שאתם מפרסמים.
- הלינקים תקינים? תבדקו כמה פעמים שהלינקים שהוספתם אכן עובדים כדי למנוע מלקוחות להגיע לדפים שגויים.
- האם הפוסטים נכונים מבחינה דקדוקית? תעברו על המלל בפוסטים שלכם כמה פעמים בכדי לבדוק שאין שגיאות כתיב ולמנוע מבוכה ותחושה של חוסר מקצועיות בעיניי הקהל שלכם.
- אתם גאים בפוסט שלכם? תחשבו האם הפוסט שהרגע כתבתם הוא אחד כזה שתהיו גאים לפרסם אותו בעמוד שלכם בפייסבוק.
- האם חשבתם לעומק על הפוסט? קל מאוד לפרסם דברים בצורה אימפולסיבית כתגובה למשהו שראיתם בחדשות, מאמר שקראתם או תגובה שראיתם. אבל פרסום משהו בעל אופי שלילי או אגרסיבי יכול להזיק למותג שלכם. קחו רגע לחשוב על כל פוסט ותוודאו שהוא ראוי ומקצועי.
- האם האורך נכון? פוסטים בפייסבוק המכילים 40 תווים מקבלים 86% יותר מעורבות מאשר פוסטים עם כמות תווים גדולה יותר. נסו כל מיני אורכים ותראו מה הכי מתאים לקהל שלכם.
תשאלו את השאלות הללו כחלק מהרוטינה שלכם, והתוכן בדף שלכם ישמור על הקהל שלכם מעוניין ומעורב.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“3 סיבות לכך שהפרסום בפייסבוק לא עובד בשבילכם (ומה לעשות בעניין)”
“פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”
“7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: