7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק

אחד מהדברים הכי חשובים במודעת פייסבוק הוא התוכן.

התמונה המצורפת למודעה אולי תתפוס את תשומת לבו של המשתמש, אבל התוכן יהיה זה שישכנע אותם לפעול כמו שאתם רוצים ולהפוך ללקוחות שלכם בסופו של דבר.

בואו נצלול ישירות ל-7 טיפים שכתבתו עבורכם על כתיבה נכונה של תוכן בפרסום בפייסבוק.

  1. תכתבו את המסר שלכם כשבן אדם אחד נמצא לכם בראש. אם תנסו דרך המודעה שלכם לפנות לכולם, בסופו של דבר היא לא תמשוך אף אחד. הכי טוב לכתוב את המודעה כאילו אתם כותבים אותה לבן אדם אחד. דמיינו שאתם מדברים ללקוח האידיאלי שלכם, ותחשבו עליו בזמן שאתם כותבים את התוכן למודעה שלכם.

 

  1. שיהיה כמה שיותר פשוט. הקהל שלכם אמור להבין תוך כמה שניות על מה המודעה שלכם מדברת. נסו להימנע משימוש במילים ארוכות ומסובכות כי אתם עלולים להראות מתנשאים בעיניי אנשים מסוימים. בנוסף, המנעו ממשפטים בעלי מבנה מסובך שיהיו קשים להבנה. התוכן של המודעה שלכם צריך להיות פשוט וקל להבנה.

 

  1. השתמשו בקריאה אחת לפעולה. ראינו בעבר הרבה מודעות שבהן עסקים מבקשים מאנשים לבצע שתיים או שלוש פעולות. כשבמציאות, כנראה שהמפרסם רוצה שהאנשים יעשו פעולה אחת ספציפית. אל תבקשו מאנשים לבדוק את הבלוג שלכם או לעקוב אחריכם בטוויטר, אם מה שאתם באמת רוצים זה לידים ומכירות. במקום, תבקשו מהם לבדוק את המוצר או השירות שאתם מציעים.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “מה לעשות שהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”.

  1. תספרו סיפור. למה שאנשים יקנו את המוצר או השירות שאתם מציעים? אם ישנו סיפור קצר מאחורי הדרך שבה החברה שלכם נוצרה או איך גיליתם את הצורך במוצרים שלכם, תשתפו אותה. סיפורים מוסיפים מגע אישי למודעות שלכם, והם יגרמו לקהל שלכם לזכור את המודעות שאתם כותבים הרבה יותר טוב.

 

  1. תכללו מידע על המחיר או על ההנחה. אם זה רלוונטי להצעה שלכם, תוודאו שאתם כוללים את המחיר וההנחה במודעה. כולם אוהבים מחיר מציאה, ואם המוצרים שלכם הם תחרותיים במיוחד מבחינת המחיר, תוודאו שאתם מתגאים בזה.

 

  1. תהיו עקביים. אתם רוצים שאנשים יזהו באופן מיידי שהמודעות קשורות לעסק שלכם. אז תהיו עקביים עם הטונים שאתם משתמשים במודעות שלכם. הכי טוב לדוגמה להיות כיפיים בצורה עקבית או רציניים ואינפורמטיביים בתוכן שלכם.

 

  1. דחיפות. כל המילים שאתם יכולים לצרף המעידות על תחושת דחיפות מסוימת, יכולות לעזור לכם לגרום לקהל שאתם פונים אליו, לפעול כמו שאתם רוצים שיפעל. תכללו ביטויים כמו, מהרו, עכשיו, רק היום, לזמן מוגבל בלבד וכדומה. תמיד מפתיע מחדש כמה לתחושת דחיפות יש השפעה על הביצועים של הקמפיין שלכם. יכול להיות שיש לכם מלאי מוגבל של מוצרים או זמן מוגבל למימוש שירות ככה שיהיה לכם מה לכתוב. אל תשכחו אבל שאם הטון של המודעה שלכם הוא קליל יותר, תשדלו לשמור עליו ככה גם כשאתם מתייחסים לדחיפות במודעות שלכם.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
מדריכים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

רוצים לדעת מי עומד מאחורי הקלעים?

הגיע הזמן שנכיר קצת, נשמח לספר לכם קצת על עצמנו

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?