דף נחיתה הנו עמוד המיועד בדרך כלל לשיווק מהיר של מוצר/שירות מסוים
או לטובת בניית רשימות תפוצה שעמן ניתן לקדם את העסק.
ישנם סוגים שונים ורבים לגבי דפי נחיתה והגיוון ביניהם הוא עצום.
חלקם קצרים, חלקם ארוכים, חלקם יכללו מרכיבים מסוימים שאחרים לא,
הצבעים יהיו שונים, הקונספט העיצובי שונה,
חוויית המשתמש תהיה שונה, פרטי ההרשמה המתבקשים בעמוד יהיו שונים ועוד.
לכן גם יש דפי נחיתה המצליחים יותר ואחרים המצליחים פחות.
אלו מספר מאפיינים חשובים שיש בכל דף נחיתה מצליח:
כותרות גדולות, ברורות ומעניינות:
ממוצע הרושם הראשוני שהגולש מקבל מדף הנחיתה שלכם עומד על 4 שניות בלבד.
כלומר שב-4 שניות אלו אתם צריכים לעניין מספיק את הגולש שהוא ירגיש שהגיע למקום הנכון,
שיש בעמוד זה את מה שהוא מחפש ושהוא מעוניין להמשיך לקרוא בעמוד.
ללא כותרת ראשית גדולה וברורה יגדלו הסיכויים שהגולש יעזוב במהירות עם הגעתו לעמוד.
לא מספיק רק שתהיה כותרת אלא שזו תהיה איכותית ומעניינת.
כמו כן חשוב לכלול כותרות משנה במהלך העמוד בהתאם לכמות התוכן שבו
וזאת על מנת לאפשר לגולש לרפרף עם העין ולקרוא מה שמעניין אותו.
סרטון מכירה:
ישנם דפי נחיתה שמצליחים ואינם כוללים סרטוני מכירה, אולם הוכח לא פעם ולא פעמיים
כי סרטון מכירה רק מעלה את אחוז ההמרה בדף.
אם אין לכם את הידע/היכולת להפיק סרטון כזה בעצמכם אנא היעזרו בשירותיו של משרד פרסום דיגיטלי לביצוע עבודה זו.
הוכחות/המלצות:
הוכחות או המלצות הן מרכיב חשוב בכל דף נחיתה שכן אלה מראים לאנשים את התוצאות לאחר השימוש במוצר שלהם.
אם לדוגמה אתם חברה לבניית אתרים וודאי תרצו להראות כמה אתרים לדוגמה שהכנתם
ו/או המלצות מלקוחות שבניתם עבורם אתרים.
הנעה לפעולה:
ההנעה לפעולה באה לידי ביטוי במקום בו אנו מפנים את תשומת לבו של הגולש מקריאת התוכן השוטפת
והנעה שלו להירשם לרשימת התפוצה שלנו או להשאיר פרטים או לרכוש מוצר.
כלומר שההנעה לפעולה היא הפעולה שאנו רוצים שהגולש יבצע מתוך עמוד הנחיתה שלשמה בנינו את העמוד.
מסר יחיד וברור:
כל דף נחיתה מצליח מכיל מסר יחיד וברור.
אינכם רוצים לפזר את תשומת לבם של הגולשים למגוון פעולות שונות.
כלומר שאם בניתם דף נחיתה כדי להציע לגולש מתנה ושיירשם כעת לרשימת התפוצה לקבל את המתנה
אז לא צריך להיות בעמוד הנחיתה קישורים לעמודים חיצוניים למשל או מידע שלא רלוונטי למתנה
שהוא הולך לקבל אם ישאיר את הפרטים ומה היא תעשה עבורו.
פרסום העמוד בפייסבוק ובגוגל:
פרסום בפייסבוק הנו תחום נרחב ביותר, אולם משרד פרסום דיגיטלי מקצועי יידע למנף את התקציב שלכם
ולהביא לקוחות חדשים לעסק, לעזור לו לגדול ולהתרחב.
תוכלו לעשות זאת באמצעות קידום דף עסקי, קידום בקבוצות או פרסום ממומן בפייסבוק.
בנוסף לאלו תוכלו לשלב פרסום בגוגל גם כן.
אם אתם מחפשים אחר תוצאות מהירות תוכלו לעשות קידום ממומן בגוגל
ולשלם עבור גולשים המגיעים לאתרכם לפי ביטויי מפתח מסוימים שהם מחפשים.
במידה והמודעות יהיו רלוונטיות עבורם אתם עשויים להרוויח לקוחות פוטנציאליים באיכות גבוהה
שכן הם מחפשים את הביטויים בגוגל ולכן גם בשלים רגשית לרכישה.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: