4 אסטרטגיות עיצוב אתרים ליצירת לידים איכותיים יותר

באילו אסטרטגיות אתם משתמשים לייצור לידים? פרסום בפייסבוק? פרסום בגוגל? אימייל?

כל אלו עובדות מעולה, אבל אם עיצוב האתר שלכם הוא לא חלק מהרשימה, ישנם סיכויים טובים שאתם מפספסים לידים איכותיים כל יום. מה שאומר שאתם מפספסים גם המרות, כל יום.

סביר להניח שהשקעתם המון זמן ואנרגיה לעיצוב האתר שלכם, ואתם מרגישים מעולה עם מה שיצרתם. אבל האם הקהל שלכם מגיע לשם? יצירת דפים באתר שמייצרים לידים לא דורשים מהפכה כוללת לאתר שלכם, כמה שינויים קטנים יכולים לעשות שינוי עצום כשזה מגיע לייצור לידים.

אתם מוכנים לראות שינויים במספר ובאיכות של הלידים שהאתר שלכם מייצר? להלן 4 אסטרטגיות שיעשו את השינוי אצלכם.

טפסים קצרים

יש לכם מטרה ברורה והיא לייצר תנועה של משתמשים לאתר שלכם שיהפכו ללקוחות משלמים או ללידים. הבאתם את האנשים לאתר שלכם ועכשיו זו אחריות שלכם להפוך את התהליך לפשוט ביותר. דבר אחד שתמיד מרחיק לידים הינו טופס ארוך להשארת פרטים.

טפסים להשארת פרטים הם הצעד הראשון במערכת היחסים שלכם. זו לחיצת היד שבה אתם מציגים אחד את השני? (החברה והלקוחות הפוטנציאליים). כמה מידע אתם באמת צריכים ברגע הזה?

שימו לב שרשמנו 'צריכים' ולא 'רוצים'. בדרך כלל, אתם יכולים לקבל את כל המידע שאתם צריכים על מנת להתחיל מערכת יחסים בארבע או חמש שדות, מקסימום. אם יש לכם יותר, תשאלו את עצמכם אם השאלות שהתווספו אלו שאלות שאתם יכולים לשאול בשלב מאוחר יותר של מערכת היחסים. תוציאו את מה שלא צריך, כמה שהטופס יהיה קצר יותר, ככה יהיה טוב יותר מכל הבחינות.

טפסים מרובי שלבים

בהמשך למה שדיברנו עכשיו, כמה שיותר קצר, ככה יותר טוב.

הלידים שלכם נמשכים לבחירות פשוטות. טפסים מרובי שלבים נותנים לכם את ההזדמנות לאסוף מידע, בעוד שאתם פונים לצורך של הליד בפשטות ובקלות.

טופס מרובה שלבים הוא למעשה טופס מעוצב שבו המשתמש עונה על שאלה אחת כל פעם לפני שהוא ממשיך לשאלה הבאה. זה מעולה לעסקים בגלל שזה נותן לעסק הזדמנות לשאוב עוד מידע מהליד מבלי לדחות אותו עם טופס מרובה שדות.

קריאה ברורה לפעולה

כשמבקר מגיע לעמוד שלכם, הוא לא רוצה להסתכל ארוכות באתר שלכם כדי להבין מה אתם רוצים שהוא יעשה. הבנה של הקריאה לפעולה שלכם לא צריכה להיות חיפוש מטמו עבודר המשתמש, אם הליד לא רואה מיד את המטרה שלשמה הוא באתר שלכם, הוא מיד ייצא החוצה ויעבור למתחרה שלכם.

תדאגו שהקריאות לפעולה שלכם יהיו ברורות. תוודאו שהן בולטות מבחינה ויז'ואלית ולא מוחבאות בפינה של הדף, תמקמו אותן במרכז עם מטרה ברורה מאוד מאחוריהן.

אל תפספסו את המאמר שלנו בנושא: "מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?"

תמונה לתוכן פרסום מ-ShutterStock

שימו לב לזמן

יש לכם בערך שלוש שניות שהעמוד שלכם צריך להיטען בו לפני שהמבקר מאבד עניין ויוצא. אני יודע, שלוש שניות עוברות ממש מהר, אבל בשביל מישהו שמחכה שהעמוד שלכם יעלה, שלוש שניות זה נצח. במיוחד שיש עוד 12 אתרים בדיוק כמו שלכם שנטענים במהירות שיא.

אל תתנו לשעות להיות האויב שלכם. תעשו אופטימיזציה לעמודים שלכם כדי שיעלו מהר.

זכרו, המטרה של הטיפול באתר שלכם הוא ייצור לידים איכותיים, תעשו מה שצריך כדי לעשות את זה היות וזה הוא היסוד לצמיחתו של כל עסק.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button