5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים מקבלים 67% יותר לידים מאלו שלא. בלוג יכול להיות כלי חיוני ליצור ולטפח מוניטין לעסק שלכם בקרב הלקוחות.

יחד עם זאת, אי אפשר לערער על העובדה שבלוגים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית תוכן של כל עסק, אבל לעיתים קרובות, עסקים עושים טעויות שעלולות לגרום נזק לפוטנציאל הטמון בבלוג. להלן 5 טעויות נפוצות שעסקים עושים בבלוג שלהם וכמובן, טיפים שיעזרו לכם להימנע מהם:

  1. לא מפרסמים בזמנים קבועים

לעסקים רבים, במיוחד אלו שרק מתחילים,  אין את המשאבים, הזמן או הכישורים להתחיל לתחזק בלוג. לכן זה נפוץ שחלק מהמותגים לא יפרסמו פוסטים בבלוג שלהם בזמנים קבועים – אחרי הכל בלוג דורש זמן ומחויבות אם רוצים למשש את הפוטנציאל המלא הטמון בו. חוסר עקביות עלולה לשבש את התנועה האורגנית לאתר, ולפגוע בייצור הלידים באתר שלכם. קוראי הבלוג שלכם גם יאבדו עניין במותג שלכם אם לא תפרסמו באופן קבוע.

איך להימנע: צרו לוח זמנים ותתחייבו לפרסום פוסטים בזמנים קבועים. תלוי במשאבים ובזמינות שלכם מן הסתם, תדאגו שאתם מפרסמים לפחות פעם בשבוע. המפתח כאן הוא העקביות, ככה שהקוראים שלכם ידעו מתי לצפות לתוכן חדש מכם.

  1. אין לכם קריאה לפעולה

כמו שציינו, בלוגים הם כלים אפקטיביים לייצור לידים, וכל מה שצריך לעשות זה להוסיף קריאה לפעולה בסוף כל מאמר. לצערנו, עסקים רבים מתעלמים מהעובדה הזו ולא מנצלים את ההזדמנות. העניין הוא, שלקוחות – לא משנה כמה הם מעוניינים בעסק שלכם, עדיין צריכים שידחפו אותם קצת כדי שיעשו פעולה מסוימת ויתקדמו הלאה במשפך המכירות שלכם, לכן קריאה לפעולה הינה חלק חשוב מכל כלי לייצור לידים שהוא, כולל בלוגים.

איך להימנע: הפתרון די פשוט – תוסיפו קריאה לפעולה בסופו של כל פוסט בבלוג שלכם. המפתח כאן הוא להיות ברור לגבי מה שאתם רוצים מהלקוחות שלכם: אתם רוצים שהם ייצרו אתכם קשר, יירשמו לרשימת תפוצה, או יעברו לדף מוצר? חשוב גם שיהיה לכם דף נחיתה מותאם, אם תצטרכו על מנת לפשט את הליך ההמרה.

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש

עניין נפוץ שהרבה עסקים נופלים בו הוא יישום טכניקות המשפרות את מיקומו של האתר במנועי החיפוש. למרות שהמטרה הראשית של הבלוג הינה להציג מידע רלוונטי ויעיל לקהל שלכם, המאמצים שלכם יהיו לשווא אם התוכן לא יופיע במנועי החיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, ועוד יותר עבור עסקים המשתמשים בבלוג.

איך להימנע מזה: תעשו מחקר מילות מפתח על מנת לקבוע את המילים והביטויים הרלוונטיים ביותר לבלוג שלכם. אתם יכולים להשתמש בכלים חינמיים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל.

  1. אתם לא מקדמים את המאמרים שלכם

בדומה לסעיף הקודם, זה לא ממש הגיוני לכתוב פוסט שאף אחד לא יכול לראות אותו. המון עסקים עושים את הטעות הזו, הם כותבים תוכן ממש טוב לבלוג שלהם אבל לא מקדמים את התוכן הזה בשום מקום. עסק שלו יש בלוג צריך לקדם את הבלוג הזה ולשתף את התוכן על מנת להגדיל את החשיפה.

איך להימנע:  תקבעו זמנים שבהם אתם משתפים מאמרים מהבלוג שלכם, בפרופילים של העסק  ברשתות החברתיות. אתם יכולים גם לפרסם מחדש תוכן אחרי כמה חודשים. בנוסף, תצטרפו לקבוצות פייסבוק הרלוונטיות לתוכן שאתם משתפים ותחלקו שם מידע מהבלוג שלכם.

  1. תבדקו את המאמרים שלכם

מאמר מעולה מוגדר על ידי רלוונטיות התוכן שבו לקהל הקורא אותו, ואיכות הכתיבה. הבעיה היא שהמון עסקים שוכחים לבדוק את התוכן שלהם לפני שהוא עולה. טעויות דקדוקיות ומשפטים שאינם מנוסחים כמו שצריך יכולים להשפיע משמעותית על איכות המאמרים בבלוג ובסופו של דבר על המוניטין של העסק.

איך להימנע: תשכרו את שירותיו של מישהו שיבדוק את התוכן. כותב המאמר ועורך התוכן צריכים להיות שני אנשים שונים. שימו לב, יכול להיות שכתיבת קווים מנחים לגבי הסגנון שבו המסר שלכם צריך לעבור דרך התוכן הכתוב, יכולה לעזור מאוד.

 

בלוג הינו אלמנט חשוב מאוד בשיווק דיגיטלי, וכשמנהלים בלוג בצורה נכונה, הפוטנציאל עצום.

 

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button