ייצור לידים באמצעות שיווק במובייל: איך לעשות את זה נכון?

אם אתם לא משתמשים במובייל כחלק מאסטרטגיית ייצור הלידים שלכם, עכשיו זה הזמן לחשוב איך לנצל את הערוץ הזה כדי לייצר עוד הכנסה לעסק שלכם. המובייל ממשיך לגדול בכל רחבי העולם. תדירות השימוש במחשבים הנייחים הולכת ויורדת בתחומים מסוימים. עד שנת 2020, מספר משתמשי המובייל ברחבי העולם יגיע לכמעט 5 מיליארד. בנוסף, גוגל מדווחים כי מספר האינטראקציות שיש למשתמשים עם מותגים במובייל, כפול מכל פלטפורמה אחרת.

עבור עסקים הרוצים ליצור קשר עם הקהל שלכם ולטפח את הלידים בצורה אפקטיבית, המובייל מהווה פלטפורמה גמישה מאוד. אם תעשו את זה נכון , קמפיין במובייל יכול להוסיף המון ערך לאסטרטגיית ייצור הלידים שלכם ולעזור לכם לטרגט את הקהל בזמן הכנון ובמקום הנכון באמצעות קמפיינים המעודדים מעורבות.  יחד עם זאת, לא כל הקמפיינים במובייל נולדו שווים. סתם מודעות מותאמות למובייל או קמפיין הודעות לא יועילו לכם בשום דבר. קמפיין מובייל צריך להיות בנוי בצורה מדויקת המנצלת את המשאבים והמאפיינים הקיימים במובייל בצורה הטובה ביותר.

שימוש במובייל באסטרטגיית ייצור הלידים שלכם

אין ספק כי שיווק במובייל מציע הרבה מאוד יתרונות. בשימוש כחלק מאסטרטגיה שיווקית מרובת ערוצים, המובייל יכול להגיע ללקוחות שלכם במהירות ובקלות. בנוסף, המובייל משתלם מבחינה כלכלית, ישיר וגמיש, מה שאומר שאתם יכולים לבנות מגוון של קמפיינים שיתאימו לצרכים שלכם.

בין אם אתם בונים קמפיין SMS  פשוט או משהו מורכב העובד על זרימה בין האתר שלכם והקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות, אתם ראשית צריכים יסודות חזקים כדי להבטיח שהמובייל יהיה יעיל עבורכם באסטרטגיית ייצור הלידים שלכם.

אספנו עבורכם את הקריטריונים החשובים ביותר לקבלת אסטרטגיית ייצור וטיפוח לידים מוצלחת במובייל:

אתר מותאם למובייל

אם האתר שלכם לא מותאם למובייל כמו שצריך, אין טעם לנסות לייצר לידים דרך המובייל, אתם תבזבזו המון זמן  ומאמץ, שלא נדבר על לידים. האתר שלכם צריך להיות אופטימלי למובייל, עם טפסי לידים המותאמים לכל מכשיר. כמה שיהיה ללידים שלכם יותר קל להירשם, תגדילו את הסיכויים מן הסתם. תבדקו את האתר שלכם ותוודאו כי אפשר להיכנס ולקרוא את הכתוב בו, לא משנה מאיזה מכשיר נכנסים אליו. תבדקו באופן קבוע ותשפרו את האתר והטפסים שלכם גם כן, ככה שהם ימשיכו להיות פונקציונליים וידידותיים למשתמש. כמה שיהיה יותר קל ללידים שלכם להיכנס למשפך המכירות שלכם, ככה תוכלו להפוך אותם ללקוחות משלמים יותר בקלות.

אימיילים ידידותיים למובייל

המיילים שאתם שולחים חייבים להיות מותאמים לכל מכשיר שהוא – סמארטפון, טאבלט, מחשב נייח ונייד. הגישה למיילים צריכה להיות פשוטה והמיילים עצמם צריכים לכלול תמונות, לינקים, קריאות לפעולה, אייקונים של הרשתות החברתיות, ותוכן המוצג בצורה ברורה, בין אם הוא יופיע במסך גדול או קטן. אין יותר מיילים ארוכים ומעצבנים, תתחילו להשתמש במיילים קצרים המדברים ישירות לעניין ומניעים את הקוראים שלכם לפעולה.

מודעות מובייל לפי מיקום

טרגוט לפי מיקום זה עוד דרך שבעזרתם אתם יכולים להוציא יותר ייצור הלידים שלכם בעזרת המובייל. הסוג הזה של המודעות הולך יד ביד עם אסטרטגיה ברשתות החברתיות, טרגוט לידים באותו הרגע שבו הם מוכנים לקנות. על ידי טרגוט הקהל הנכון באזורים ספציפיים עם הצעות המיוחדות לאותו הקהל מבחינת גיל, אישיות, תחומי עניין ודמוגרפיה, אתם יכולים להבטיח שהאנשים הנכונים ביותר יראו את המודעות שלכם בזמן הטוב ביותר. פייסבוק ועוד רשתות חברתיות מציעות את אפשרויות הטרגוט הטובות ביותר, באמצעותן אתם יכולים ברגע להגיע לקהל הפוטנציאלי שאתם צריכים. ככל שהשימוש במובייל ממשיך לצמוח, יותר אנשים משתמשים במובייל כדי להיכנס לערוצים החברתיים אהובים עליהם. חוסר ניצול של העלייה המשמעותית הזאת אומר שאתם עלולים לפספס לידים פוטנציאליים חמים מאוד המגיעים מקהל מטורגט ומדויק.

לסיכום – אתם חייבים לקחת בחשבון את עולם המובייל כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם אבל אל תסתמכו רק המובייל מן הסתם. תשתמשו בכל הכלים שאתם יכולים לנצל בצורה יעילה, כדי לייצר מכונה משומנת לייצור לידים שתדאג שהעסק שלכם ממשיך לעבוד כמו שצריך. אם המאמצים שאתם משקיעים כרגע במובייל מראים תוצאות חיוביות, תדעו כי שווה להשקיע בהם יותר. יחד עם זאת, תשאפו לייצר אסטרטגיה החולשת על כמה ערוצים כדי לקבל את הלידים הטובים ביותר בסופו של דבר.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: