4 דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם בסרטונים השיווקיים שלכם

זמן קריאה: 3 דקות

סרטונים שיווקיים הם כלי חזק ביותר שאתם חייבים להשתמש בו בשביל לקדם את העסק שלכם. למעשה, הסטטיסטיקה מראה כי משווקים המשתמשים בסרטונים מקבלים 66% יותר לידים בשנה וש-88% מהמשווקים מרוצים מאוד מהחזר ההשקעה שלהם בקמפיינים המכילים סרטונים.

יחד עם זאת, סרטונים יהיו אפקטיביים רק אם תוציאו לפועל את האסטרטגיה השיווקית הנלווית אליו בצורה נכונה. על מנת לעזור לכם לבנות את האסטרטגיה הטובה ביותר, אספנו עבורכם רשימה של טעויות נפוצות שעסקים עושים וכמובן, איך לתקן אותן.

  1. לא מתמקדים במסר אחד ברור –אחת מהטעויות הנפוצות ביותר שמשווקים עושים היא דחיפה של יותר מדי מסרים בסרטון אחד: על המוצר החדש, ההווי של החברה, תוכניות השותפים של החברה ועוד. בסופו של דבר יוצא סרטון ארוך מדי שהלקוחות בוודאות לא יצפו בו עד הסוף.
 

איך לתקן: תתמקדו במשהו אחד. צרו סרטונים נפרדים לכל מסר שאתם רוצים להעביר. תעבירו מסר אחד בכל סרטון ככה שהלקוחות שלכם ידעו בדיוק מה אתם מנסים להגיד ומה הם מקבלים מכם. חשוב גם להוסיף קריה לפעולה בסופו של כל סרטון על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ידעו מה הם צריכים לעשות הלאה (לדוגמה, בקרו באתר שלנו, תעקבו אחרינו ברשתות החברתיות וכדומה).

  1. רגע, למי הסרטון הזה שייך?

פעמים רבות, יוצרי סרטונים שוכחים לעטוף את המסר העובר הסרטון באלמנטים השייכים למותג או לעסק עבורו נעשה הסרטון. המאמצים שהושקעו בהכנת הסרטון יהיו לשווא אם הלקוחות שיראו את הסרטון יצליחו לזכור את המסר ולא את שם החברה שהעבירה את המסר.

איך לתקן: תקלו על הלקוחות שלכם ותעצבו את הסרטון על פי הסגנון והזהות של המותג שלכם. זה כולל שימוש באותם הצבעים והפונטים, מיקום הלוגו והוספת כתובת האתר או פרטי יצירת קשר בסוף הסרטון.

  1. לא לשכוח אופטימיזציה למנועי חיפוש(SEO)אחת הסיבות שמותגים לא מקבלים את החשיפה שמגיעה לסרטונים שלהם זו העבודה שהם מזניחים מילות מפתח חשובות. זה לא מספיק לפרסם את הסרטון ביוטיוב, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת, אתם חייבים ליישם כמה טכניקות SEO כדי שייראו את הסרטונים שלכם כמה שיותר ושהם יופיעו בתוצאות החיפוש.
 

איך לתקן: התחילו בכותרת של הסרטון. תשתמשו במילות מפתח וביטויים רלוונטיים שכנראה הלקוחות שלכם יחפשו. לאחר מכן תכללו גם תגיות מתאימות בתיאור הסרטון, מידע על זכויות יוצרים ועוד.

  1. סרטונים באיכות נמוכה –עוד טעות שעסקים עושים הינה יצירת סרטונים שלא עומדים בסטנדרטים של התעשייה. מחקרים מראים כי 62% מהלקוחות יסתכלו על עסק באור שלילי אם אותו עסק יפרסם סרטונים באיכות נמוכה – אחרי הכל, בעיניי הלקוחות, הסרטון משקף את העסק.
 

איך לתקן: תשקיעו במצלמה סבירה, מיקרופון, קצת תאורה ותוכנה פשוטה לעריכת וידוא. יחד עם זאת, אם אתם לא יכולים או שאתם לא בטוחים בכישורי עריכת הוידאו שלכם, הכי טוב זה לשכור את שירותיה של סוכנות המתמחה בדבר. תמצאו סוכנות המבינה את הצרכים ונראית מספיק מקצועית בעיניכם.

לסיכום

סרטונים שיווקיים יכולים לעזור לעסק להשיג הרבה מאוד לידים חדשים ולצמוח בקצב מהיר אך חשוב לזכור שצריך לעשות את זה בצורה נכונה.

חשוב שתתכננו טוב מאוד את האסטרטגיה שלכם! ולא תבזבזו סתם כסף על קמפיין לא ממוקד. תיישמו את הטיפים שלנו על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

קראו עוד במאמרים שלנו:

” 5 טיפים שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית מעולה”

5 טיפים לפרסום בפייסבוק עבור עסקים קטנים”

“איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם”

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן