פרסום בפייסבוק: למה כל עסק חייב שיהיה לו עמוד עסקי

כל עסק שהוא יכול להפיק המון מעמוד פייסבוק. בין אם יש לכם עסק אינטרנטי, עסקי פיזי קטן או שאתם אחראיים השיווק בתאגיד גדול, נוכחות ברשתות החברתיות מהווה דרך יעילה מאוד ליצירת חיבור עם הקהל שלכם. מכל הרשתות החברתיות שקיימות, פייסבוק מוכיחה שוב ושוב שהיא הפלטפורמה שאתם חייבים להיות בה.

אם אתם בעלי עסקים ודחיתם מספר פעמים את הקמת העמוד שלכם, תמשיכו לקרוא. המאמר הזה יסביר לכם למה אתם לא יכולים לחכות דקה נוספת וליצור את עמוד הפייסבוק שלכם עכשיו, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם בכלל ולצורך פרסום בפייסבוק בפרט.

למה עסק צריך להשקיע משאבים בפייסבוק?

יכול להיות שאתם המומים מהאפשרויות הרבות שיש בעולם הרשתות החברתיות. אולי אתם אמנים מתחילים או פרילנסרים, תוהים אם כדאי בכלל להתחיל עם קהל קטן יחסית. לא משנה מה גודל הקהל שלכם, יצירת עמוד פייסבוק תשתלם לכם, להלן הסיבות.

פייסבוק הנה הרשת החברתית הפופולרית ביותר, עם כמות משתמשים המרחפת באזור ה-2 מיליארד, פייסבוק מציעה גיוון של ממש מבחינה דמוגרפית, לא משנה באיזו תעשייה אתם נמצאים, אתם יכולים למצוא את הנישה שלכם בפייסבוק.

(קראו עוד במאמר שלנו: "המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט")

לא רק שאתם יכולים להגיע לקהל גדול עם הדף העסקי שלכם בפייסבוק, לרשת החברתית ישנם כמה מאפיינים המאפשרים לכם להתחבר בצורה אופטימלית לקהל שלכם.

להלן 5 סיבות לכך שאתם חייבים ליצור עמוד פייסבוק:

הגברת המודעות למותג שלכם.

על ידי פרסום עקבי בדף שלכם, אתם מאפשרים לאנשים לקבל את המסר שאתם מנסים להעביר על בסיס קבוע. אנשים יכירו יותר את המותג שלכם ויתחילו לראות בכם מומחים בתחום. משתמשים יכולים לשתף את התוכן שלכם עם חברים, וככה להגדיל את החשיפה ולהעלות את המודעות למותג או לעסק שלכם.

תבינו את הלקוחות שלכם טוב יותר.

הדף העסקי שלכם בפייסבוק יכול לעזור לכם ללמוד עוד על קהל המטרה שלכם. הוא יכול לשרת כמעין קבוצת מיקוד דיגיטלית שתאפשר לכם לקבל פידבק מאנשים המתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. בסופו של דבר זה יעזור לכם ליצור עוד מוצרים המתאימים לצרכים של הקהל שלכם.

כל עמוד פייסבוק כולל בתוכו מאפיין המאפשר לראות את הביצועים של כל הפוסטים (Facebook Insights). תשתמשו בכלי הזה בכדי לראות איזה תוכן הוא האהוב ביותר על הקהל שלכם ותמשיכו לספק לכם תוכן דומה.

קראו עוד במאמר שלנו: "7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק".

הסיפור של המותג שלכם.

העברת הסיפור שלכם ושל המותג שלכם זה חלק מהדברים החשובים ביותר בשיווק. לקוחות הופכים לנאמנים כשהם יכולים להזדהות לסיפור של החברה שלכם. דף הפייסבוק שלכם הוא המקום לשתף פרטים יותר אישיים הקשורים לעסק שלכם.

תחלקו נתונים מאחורי הקלעים, תציינו לשבח עובד שלכם או שתפו את סיפור הקמת העסק. תראו איך אתם מפיקים תועלת אישית משימוש במוצרי החברה. תסבירו מה אתם הכי אוהבים בעבודה שלכם ועוד.

כל הדברים הללו עוזרים לתת תחושה יותר אנושית לעסק שלכם, מה שמאפשר ללקוחות ליצור קשר אישי אתכם ועם החברה.

למתחרים שלכם יש דף פייסבוק.

נכון שבדרך כלל תרצו לעשות ההפך ממה שהמתחרים שלכם עושים, אבל אם לא תהיו בפייסבוק, אתם עלולים לפספס הזדמנויות משמעותיות. העסקים המתחרים שלכם בוודאות נמצאים בפייסבוק. תמצאו דרך לבלוט בנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי ותשתמשו בדף הפייסבוק כדי להבדיל את עצמכם מהתחרות.

 

הגדלת התנועה מפרסום בפייסבוק לאתר שלכם.

דף הפייסבוק שלכם יכול להיות כלי מעולה ליצירת תנועה לאתר שלכם. פרסום עקבי בדף הפייסבוק יכול לתת תוספת לנוכחות שלכם במנועי החיפוש, לאפשר לאנשים למצוא את האתר שלכם בצורה אורגנית. אתם יכולים גם להעביר גם אנשים מדף הפייסבוק שלכם לאתר בעזרת קריאות לפעולה.

קראו עוד במאמר שלנו: "מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?".

 

בנוסף לכל זה, אתם יכולים להשתמש בעמוד הפייסבוק שלכם גם בשביל לפרסם מודעות, לייצר לידים, לפרסם הצעות עבודה ועוד.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button