6 סיבות לכך שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט

זמן קריאה: 4 דקות

שאלה פשוטה, מה זה אתר אינטרנט? בצורתו הפשוטה, אתר הוא דומיין מסוים המכיל דפי אינרנט שונים. כולם אמורים לדעת את זה, בערך, אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה התועלת העצומה שהאתר יכול לספק לעסק שלכם ויפתיע אותכם לגלות לכמה עסקים אין אתר אינרטנט או נוכחות כשלהי במרחב הדיגיטלי.

את האתר תמיד עדיף לבנות בפלטפורמה של קוד פתוח, המאפשרת מגוון רחב של ערכות נושא ואפשרויות פונקציונליות ועיצוביות. (קראו עוד בנושא במאמר שלנו “מה זה בניית אתרים בפלטפורמת ‘קוד פתוח’?“).

אם יש לכם עסק אבל אין לכם אתר, אתם מפספסים הזדמנויות מעולות לעסק שלכם. בניית אתר בצורה נכונה יכול לעזור לכם להגשים אסטרטגיות שיווקיות שיעזרו לעסק שלכם לצמוח.

ישנן המון פלטפורמות לבנות בהן אתר, עדיף תמיד שתיתנו למישהו מקצועי לעשות את זה, כדי שהאתר שלכם גם ייראה טוב וגם יעשה את העבודה שלו, כנסו למאמר שלנו על הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתרים כדי לקרוא עוד בנושא.

בתור בעלי עסקים, אתם אמורים לדעת איפה הלקוחות שלכם נמצאים. אבל מה אם הלקוחות שלכם יודעים על העסק שלכם ועל המוצרים או השירותים שאתם מציעים, אבל לא יכולים להגיע אליכם? זה רק אחד מהסיכונים שאתם לוקחים כשאין לכם אתר אינטרנט.

אילו עוד יתרונות יש לבניית אתר מעולה לעסק שלכם?

אפקטיבי מאוד מבחינת המחיר. אתם יודעים בדיוק כמה האתר וכל הדברים הנלווים אליו הולך לעלות לכם, מצד שני, חנות פיזית, עומדת בפני המון דברים לא צפויים שיכולים לעלות לכם הרבה כמו חשמל, גניבות, נזקים, צוות ועוד.

אתר שנבנה בצורה נכונה מספק יתרונות מעולים מבחינת המחיר שהוא יעלה לכם ומה שהוא יספק לכם בתמורה.

נגיש מסביב לשעון. האתר שלכם והחשבונות שלכם ברשתות החברתיות נגישים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. דמיינו שאתם רוצים לקנות מחנות. אתם עושים את כל המאמצים הדרושים כדי ללכת לחנות, אבל כשאתם מגיעים לשם, החנות סגורה. כולנו יודעים ומכירים את הסיטואציה הזאת. אתם תחשבו פעמיים לפני שתחזרו לשם רק בגלל הטעם הרע שנשאר לכם בפה (המצב הזה קורה באשמת הלקוח שלא בדק לפני מתי החנות פתוחה, בכל זאת, עדיף שהיא תהיה פתוחה כל הזמן!). אתם פשוט תמצאו חנות אחרת יותר נגישה.

היות והאתר שלכם עובד מסביב לשעון, הלקוחות שלכם יכולים בקלות להיכנס אליו, להתעניין במוצרים או בשירותים שאתם מציעים ואפילו לרכוש אותם.

לקריאה נוספת בנושא כנסו למאמר שלנו

נוחות. מה יותר נוח: לעבור בין חנויות פיזיות שונות, או לשבת בבית בנוחות ולרכוש את המוצרים שאתם מחפשים?  התשובה די ברורה, אלא אם אתם אוהיבם להסתובב בלי מטרה. עסקים חכמים מבינים את זה ולכן יש לכם אתר המכיל את הכל המוצרים והשירותים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לגלוש לאתר ולבחור בדיוק את מה שהם רוצים לרכוש.

אמינות. על ידי בניית אתר, אתם נותנים לעסק שלכם הזדמנות לספר ללקוחות שלכם למה הם צריכים לסמוך עליכם והעדויות והעובדות יכולות לגבות את הדברים. תאמינו או לא, הרבה אנשים מחפשים מוצר או שירות באינטרנט על מנת לבדוק את האמינות קודם. כשאתם מספקים שירות או מוצר טובים, העסק שלכם יעבור בקלות מפה לאוזן. מה שבתמורה מספק עוד לקוחות ולקוחות חוזרים.

אנשים נוטים לתת אמון בעסק אחרי שהם עשו עסקים מוצלחים איתו. על ידי שימוש באתר, אתם יכולים לשרת לקוחות תמיד ולהגדיל את האמינות של העסק שלכם בעיניהם.

מכירות. בלי ייצור לידים ומכירות שעולות על ההוצאות שלכם, העסק שלכם אבוד. בעזרת הנוכחות במרחב הדיגיטלי אתם מאפשרים למוצרים ולשירותים שלכם להימכר מסביב לשעון לכל מי שרוצה בלי הגבלות. אלא אם כן נגמר לכם המלאי או משהו, אבל זו בעיה מעולה!

שיווק. אתר אינטרנט יאפשר לכם לשווק את העסק שלכם בהצלחה באינטרנט. ישנן המון אסטרטגיות שיווקיות שאתם יכולים ליישם ולשווק בהצלחה את העסק שלכם. אלו שתבחרו תלויות בסוג העסק והמטרה הכללית שלכם. דברו איתם כדי לראות מה הכי טוב עבורכם.

קראו עוד בנושא במאמרים הבאים:

“4 אסטרטגיות עיצוב אתרים ליצירת לידים איכותיים יותר”

“4 דברים לשים לב אליהם לפני שאתם מעצבים מחדש את האתר שלכם”.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים

בניית אתרים

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן