איך להוציא את המיטב מנקודות ההמרה באתר שלכם

בתור משווקים, אנחנו מכירים כל שלב ושלב בדרכו של הלקוח הפוטנציאלי עד לקנייה. אנחנו משקיעים כל מה שיש לנו בתהליך הזה מההתחלה ועד הסוף. כמובן, אנחנו נהנים מכל רגע, אבל תשאלו כל משווק שהוא והוא יגיד לכם שמה שהופך את כל ההשקעה הזו לשווה זה ההמרות שיוצאות כתוצאה מהתהליך הזה.

המרות הן למעשה ההוכחה שאסטרטגיית השיווק עובדת כמו שצריך. זה השלב שבו הכסף שהשקעתם מניב פירות, וזה מרגיש מעולה כשההמרות מתחילות לזרום. אבל מה אם לא? אחרי כל העבודה הקשה שהשקעתם במחקר, חשיפות, שיתוף מידע וטיפוח הקהל שלכם, הדבר האחרון שאתם רוצים זה לאבד את האנשים רגע אחד לפני שהם הופכים ללידים.

החדשות הטובות הן שלהמרות אפשר להתייחס בצורה מדעית. בעוד שאנשים הם בלתי צפויים, ישנם מספיק מחקרים שיווקיים שיכולים להראות לנו מה עובד טוב כנקודת המרה ומה לא. זה לא מספיק שנקודות ההמרה שלכם פשוט יהיו באתר. הן חייבות להיות אפקטיביות, ויש לנו כמה הצעות שיעזרו לכם להגיע לרמה הזו.

עיצוב מקצועי

אי אפשר להדגיש כאן מספיק כמה חשוב העיצוב לנקודות ההמרה שלכם. עיצוב משפיע באופן ישיר על חווית המשתמש, וחווית משתמש טובה מעלה את אחוזי ההמרה. לדוגמה, אם העיצוב שלכם לא עובד במובייל, לא תצליחו להמיר לקוחות פוטנציאליים הגולשים מהמובייל. זה אומר שאתם לא מגיעים בכלל לחלק גדול מאוד מהקהל שלכם. אל תעשו את זה.

עוד טעות עיצובית נפוצה היא מיקום התוכן במקומות הלא נכונים בעמוד. ידעתם שרוב האנשים מדלגים על התוכן ולא קוראים כל מילה? אז, אם הגולשים לא מסתכלים על הכל, יש צורך למקם את המידע החשוב ביותר במקומות שבהם הם כן מסתכלים! (קראו על 5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה).

תעזו להיות ספציפיים ופשוטים

קרה לכם פעם שהייתם כבר מוכנים לקבל החלטה, ואז מישהו הגיע עם פיסת מידע חדשה ששינתה את דעתכם? שונאים כשזה קורה? גם אנחנו. ולכן אנחנו לא עושים את זה ללקוחות פוטנציאליים.

כשלקוח נמצא בשלב קבל ההחלטות במסע שלו מההתחלה ועד הקנייה, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להציף אותם במידע חדש או מסובך. זה בטוח ירתיע אותם וסביר להניח שההמרה לא תצא לפועל.

במקום, תשווקי לקהל ספציפים בעזרת אסטרטגיה ספציפית ותשאירו את הדברים פשוטים וממוקדים במסר שלכם. ספציפיות חשובה מאוד במיוחד בנקודת ההמרה. לידים הופכים להמרות כשהם יודעים למה הם מומרים. אל תיצרו חוסר וודאות אצל הקהל שלכם עם קריאות לפעולה מעורפלות ולא ברורות.

(קראו על איך לייצר לידים איכותיים יותר).

איך כל זה מתנקז לנקודת המרה אפקטיבית? תוודאו שהאסטרטגיה שלכם תואמת את הקהל ואת הקריאה לפעולה. אם יש שינויים באטרטגיה בכל נקודה שהיא במשפך המכירות, אתם תאבדו את הלידים. תהיו נאמנים לאסטרטגיה ולמותג שלכם מההתחלה עד ההמרה.

תיבנו אמון בעזרת עקביות

בעוד שאתם יכולים לעשות הרבה בנקודות ההמרה שלכם על מנת להגדיל את אחוזי ההמהרה, המציאות היא כזו: נקודות ההמרה שלכם יהיו מוצלחות אך ורק אם תנהלו נכון את השלבים עד להמרה.

תחשבו על השלבים לפני ההמרה (מודעות ומחשבה מצד הלקוח) בתור הזמן לבניית אמון מצד הקהל שלכם. כשאתם מפרסמים תוכן להעשרת ושכנוע של הלקוחות הפוטנציאליים, אתם רוצים שהם יסמכו עליכם. ככה, כשהם יגיעו לשלב ההחלטה, הם לא יהססו בכלל. בפשטות, אם אתם בונים אמון עם הקהל שלכם בשלב מוקדם, סביר להניח שהלידים שלכם יומרו כשתינתן להם ההזדמנות.

עקביות הינה אחת הדרכים הטובות ביותר לבניית אמון עם הקהל שלכם. מהמודעה הראשונה שפרסמתם (בפרסום בפייסבוק, בפרסום בגוגל וכדומה) ועד דף הנחיתה שלכם, המסר והשיווק שלכם חייבים להיות עקביים. תחשבו על זה, אם לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה מסיבה מסוימת, והמודעה לוקחת אותם לדף שלא מתחבר לסיבה שבגינה הם לחצו על המודעה, למה שהם ישאירו פרטים בכלל? חוסר עקביות במצב הזה לא רק מנע מהם לקבל את מה שהם רצו אלא גם שבר את האמון בינם לבין העסק שלכם.

חלק רואים בעקביות ובניית אמון כחלק מאסטרטגיה, אחרים רואים את זה כהגיון פשוט – או פשוט לקיים את ההבטחות השיווקיות. בכל אופן, שני הדברים עושים הבדל משמעותי מאוד בנקודות ההמרה שלכם, וזה ניצחון גם לכם וגם ללקוחות שלכם!

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button