זה לא סוד שפייסבוק עשו המון שינויים בשנים האחרונות באלגוריתם שלהם על מנת לפקח ולהפחית את החשיפה האורגנית לדפים, למעשה, מי שלא שם לב לזה, יכול להיות כי גרם לבעיה רצינית עבור העסק שלו. הירידה החשיפה אורגנית היא משמעותית, אבל לא מפתיעה בכלל. עכשיו אתם רק צריכים להבין איך לאזן את ההאטה בתנועה בדף שלכם בפייסבוק.
היות והמודעות בפרסום בפייסבוק יעילות מאוד בהאצת החשיפה והמעורבות עבור עסקים, ביחד עם מעורבות אורגנית מדויקת, אתם יכולים לנצל את הפלטפורמה בצורה היעילה ביותר.
3 טיפים להגדלת המעורבות בפייסבוק
במאמר הזה, נראה כמה דרכים שתוכלו להיעזר בהם על מנת לפתח חשיפה אורגנית בפייסבוק דרך מעורבות – אבל ראשית, בואו ניקח רגע להבין טוב יותר איך בדיוק פייסבוק מייעלים את הפיד.
כמה אפקטיבית החשיפה בפייסבוק?
ישנם מספר אלמנטים המהווים חלק מהאלגוריתם של פייסבוק, האלמנטים החשובים מחולקים לשלוש קבוצות: זיקה, משקל ודעיכה.
- זיקה היא בעצם המדד הבודק את מעורבותם של משתמשים אחרים בפוסט מסוים.
- משקל מתייחס לסוג התוכן. פייסבוק מעדיפים תוכן ברור ושקוף.
- דעיכה היא פשוט הזמן שהפוסט “חי” בפייסבוק, כמה שיותר זמן – ככה החשיפה תרד.
על מנת להגדיל את החשיפה האורגנית, ולהגדיל את קהל העוקבים, אתם צריכים להעצים את הזיקה לדף שלכם, את משקלו של התוכן ולהימנע מדעיכה של פוסטים.
- תמצאו את הזמן הנכון ביותר לפרסום. התחילו בניסוי שמטרתו לראות מה הזמן הטוב ביותר לפרסום עבורכם, מה הזמן שבו הפוסטים שלכם נהנים מחשיפה גדולה ומעורבות משמעותית יותר. יהיה לכם קל מאוד לזהות תבנית מסוימת, וכמה שתבינו את התבנית הזו טוב יותר, ככה יהיה לכם קל יותר להגיע לקהל בזמן הנכון.
לדוגמא: אם הקהל שלכם מורכב מהורים טריים, זה חיוני שתדעו שהם אקטיביים בפייסבוק בשעות המוקדמות של היום היות והם מתעוררים מוקדם מאוד.
ברגע שהבנתם בדיוק מה הזמן הטוב ביותר לפרסום בימים שונים במהלך השבוע, אתם יכולים לסדר את לוח הזמנים בפייסבוק שיפרסמם את המודעות שלכם בזמנים הללו.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק: קהלים וטרגוט“.
- תפרסמו בסטורי. לקהל שלכם יהיה יותר קל להתחבר אליכם אם תפרסמו סיפורים דרך הסטורי, ובפייסבוק ישנם המון מאפיינים שיכולים לעזור לכם להעביר את המסר בדרכים מעולות.
הסטורי מאפשר לכם להופיע מעל הפיד של המשתמש ובכך להיחשף בדרך חדשה. ישנם המון סוגי תוכן שאתם יכולים לפרסם בסטורי, החל מכתבה מעניינת, פעילויות שאתם עושים מאחורי הקלעים של העסק שלכם, ואפילו מחקרים. היות והסטורי נגמר אחרי 24 שעות, אתם יכולים להציע שם גם הצעות מיוחדות שמוגבלות בזמן.
- שאלות ותשובות. שאלות יכולות להאיץ מעורבות בפוסטים. אנשים רוצים שיגלו אותם ושאלות מאפשרות פיתוח שיחה. אתם יכולים לשאול את הקהל שלכם כמעט הכל, מהניסיון שלהם עם המותג שלכם ועד מה הם היו רוצים לקבל ממוצר או שירות כמו שלכם. אתם יכולים לתכנן מראש על סמך מה שהייתם רוצים להשיג באמצעות הפעילות הזו או שאתם יכולים פשוט לפנות לקהל ולהגיד להם שישאלו אתכם מה שהם רוצים.
לסיכום. קהל בפייסבוק שנבנה בצורה אורגנית הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק שלכם, יותר קל להמיר את האנשים בגלל שמדובר בלידים איכותיים יותר. הלקוחות הפוטנציאליים המגיעים אליכם בצורה אורגנית נמצאים בקהל שלכם בגלל שהצלחתם לעניין אותם ולעורר אצלם סקרנות והם אלו שיתרמו הכי הרבה לעסק שלכם.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”
“פרסום בפייסבוק: למה כל עסק חייב שיהיו לו עמוד עסקי”
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: