מגנט לידים הוא למעשה כל דבר שהלקוחות שלכם יתעניינו בו ויראו בו כבעל ערך מוסף. להציע משהו בחינם ללקוחות יכול להועיל מאוד לעסק שלכם, כולם אוהבים לקבל מתנות חינם ולרוב מוכנים לתת בתמורה אימייל או מספר הטלפון ומתאפשרת התחלה של מערכת יחסים ביניכם לבין הלקוח הפוטנציאלי החדש.
קראו עוד על כיצד מתנות יכולות לעזור לעסק שלכם
רוב המפרסמים מיד חושבים על ספרים אלקטרוניים כמגנט לידים, למרות שספרים אלקטרוניים הם מעולים ומספקים מידע חיוני ללקוחות, לוקח המון זמן לכתוב ולערוך אותם.
מגנט לידים לא חייב להיות ספר של 50 עמודים. זה יכול להיות עמוד אחד של תוכן או אפילו טבלת אקסל מועילה. כל עוד זה נותן ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים, זה יכול להיות בכל אורך או גודל שתמצאו לנכון.
מגנט לידים שנותן ערך מוסף ירצה באופן מיידי את הלקוחות הפוטנציאליים ואם הערך שהם מקבלים באמת שווה משהו בעיניהם, הם יהיו מוכנים מיד לעבור לשלב הבא ולהפוך ללקוחות, בנוסף כמו שאמרנו תוכן טוב בעל ערך מוסף לא חייב להיות ארוך ולכן זמן היצירה והעריכה שלו מבחינת העסק, לא ארוך גם כן.
להלן כמה רעיונות למגנטי לידים שיכולים להיות יעילים לעסק שלכם:
- ספרים אלקטרוניים – מגנט הלידים הקלאסי, המון עסקים משתמשים בו וזה עובד נהדר. החסרון של ספר אלקטרוני כפי שכבר ציינתי הוא שלוקח זמן עד שהלקוח קורא אותו ומחליט כמה הוא טוב בשבילו ולוקח עוד יותר זמן לעסק לכתוב אותו.
- מאמרים – לא תמיד צריך לכתוב ספר אלקטרוני. הציעו ללקוחות קובץ קטן להורדה עם מאמר שיכול להועיל להם. דף אחד, ישר ולעניין עם המון ערך מוסף, לא אמור לקחת הרבה זמן לכתוב אותו ובטח שלא לקרוא.
- כלים – אמנם זה מתאים רק לעסקים מסוימים אבל להציע כלים להורדה או לשימוש באינטרנט יכול להועיל מאוד ללקוחות שלכם ובסופו של דבר גם לכם. בנוסף בתמורה לכלים כאלה אפשר לדרוש יותר מידע מהלקוח כדי לקבל את הכלי המדובר.
- רשימות/ תבניות – יצירת רשימות בצורת מדריכים ממה כמו זה שאתם קוראים עכשיו, הדבר יוצר המון ערך מוסף אצל הלקוח ומאפשר לו להבין בצורה יותר ברורה את הדברים שאתם מנסים להעביר, בנוסף הרבה יותר קל לעקוב אחרי רשימה מאשר אחרי בלוק של טקסט. תבניות יכולות להיות גם מגנט לידים מעולה, הציעו ללקוחות תבניות לאקסל או לארגון דוחות מסוימים כדי שיוכלו בנוחות ליישם אותם.
- הנחות – המגנט הנפוץ ביותר בחנויות אינטרנטיות. לדוגמא, הירשמו לניוזלטר וקבלו הנחה של 15% בחנות. יכול להיות שזה פחות עובד אבל זה דבר נפוץ מכיוון שלא לוקח זמן בכלל להוציא את ההנחות הללו לפועל.
- פרסים – תחרויות נושאות פרסים הן קלות להקמה, קלות לקידום ולפעמים יכולות להפוך ויראליות באופן טבעי ולהגדיל עוד יותר את החשיפה. יש לוודא שאתם מחלקים פרסים שקשורים ישירות לתחום שאתם מתעסקים בו מן הסתם, משהו קטן ויעיל שיכול למשוך אנשים להשתתף בתחרות.
- שיעורי וידאו – ללמוד דרך וידאו יכול להיות חוויה מאוד אישית ללקוח. זה יותר נאמנות וחיבור חזר מאוד עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. החסרון הוא שלוקח הרבה זמן לצלם ולערוך וידאו ואם אתם לא ממש טובים בדרך ההצגה ובקיאים בחומר זה עלול להראות מאוד חובבני.
- סקרים וחידונים – ישנם כאלה שמאוד אוהבים חידונים וסקרים, אבל אין הרבה כאלה. יחסית לא לוקח הרבה זמן ליצור אותם והם יכולים לתרום להבנה של הקהל שלכם.
יש המון סוגים שונים של מגנטי לידים שאפשר לעשות, זו היא רק רשימה חלקית והאפשרויות מוגבלות רק על ידי הדמיון שלכם.
עכשיו כשאתם יודעים את האפשרויות שיש לכם, הגיע הזמן להגדיר מה הוא מגנט הלידים האידיאלי:
- מדבר אל קהל מסוים וספציפי.
- פותר איזשהי בעיה שקיימת לקהל היעד.
- קל מאוד להבנה על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
- ערך מוסף. ערך מוסף. ערך מוסף. אם לא הבהרתי מספיק, הלקוח חייב לקבל משהו שמטיב איתו ומועיל לו.
הנקודה הראשונה היא הכי חשובה פה בסופו של דבר,למצוא את הקהל המדויק והמתאים לכם או למצוא את הבעיה הספציפית שהעסק שלכם צריך לפתור זה המפתח להצלחה.
כמה שתהיו יותר ספציפיים, כמה יהיה לכם יותר קל להביא אנשים אל מגנט הלידים שלכם דרך הפרסום בפייסבוק וככה גם קצב ההמרות ייגדל.
במאמר הבא, נבחן איך ליצור דף נחיתה יעיל ומשתלם שאליו יגיעו לקוחות פוטנציאליים וישתמשו במגנט שיצרתם.
פרסום בפייסבוק הוא כלי נהדר להביא לידים חדשים וליצור קהל לקוחות חדש. נשמח לעמוד לשירותכם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: