הקהל בפייסבוק הוא עצום. עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים ובערך מיליארד משתמשים ביום. עבור עסקים קטנים, הפרסום בפייסבוק מהווה דרך נוחה ויעילה לקידום העסק.
יחד עם זאת, ישנם עדיין עסקים קטנים שלא משתמשים בפייסבוק על מנת לקדם את העסק כחלק מהאסטרטגיה השיווקית. למרות העלייה בעלות המודעות בפייסבוק וצניחתו של הקידום האורגני, יש עדיין הרבה ערך שעסק יכול לקבל מהפרסום בפייסבוק.
אל תפספסו קהל עצום של לקוחות פוטנציאליים בפייסבוק.
חלק מהבעיה היא הפער בידע. המון עסקים קטנים פשוט לא יודעים איך לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפרסום בפייסבוק. המאמר הזה יכול לעזור. נראה כמה דרכים חשובות שיכולות לעזור בהגדלת החזר ההשקעה בפייסבוק ואיך הפלטפורמה יכולה לעבוד בשבילכם.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק: קהלים וטרגוט“.
תוציאו את המרב מהפרופיל שלכם.
הכל מתחיל בפרופיל שלכם. בדיוק כמו אתר האינטרנט של העסק שלכם, משתמשים יכולים מיד לדעת אם לא השקעתם מחשבה או מאמץ. ההבדל הוא – אתם לא חייבים להיות מפתחי אתרים כדי לפתור את הביעה. רק תוודאו שאתם ממלאים את המידע בפרופיל כמה שאפשר. שעות, מספק טלפון, כתובת מלאה וכדומה. השתמשו בתיאור במלואו ותסבירו על העסק שלכם. הלקוחות שלכם יגיעו לדף כדי למצוא מידע, תנו להם אותו.
בנוסף, תכללו תמונות רלוונטיות, תפריטים, מוצרים, מיקום – כל דבר שאנשים צריכים לראות כדי להשתמש במה שאתם מציעים. ותוודאו שתמונת הנושא שלכם תתפוס את העין ותרשים את הגולשים.
תתייחסו לביקורות בפרסומים שלכם בפייסבוק ותשתמשו בהן לטובתכם.
ישנן כמה סיבות להפעיל את הביקורות בעמוד פייסבוק שלכם. ראשית, ביקורת מלקוח נותנת לכם הזדמנות לבדוק האם אתם בכיוון הנכון. אם אתם שמים לב להמון ביקורות רעות, תדעו שאתם צריכים להתאמץ יותר, והביקורות הרעות בדרך כלל מפורטות מספיק, ככה שתדעו גם איך להשתפר. כמו את הפידבק החינמי הזה ותשתמשו בו כדי לייעל את הפעילות שלכם ולשפר את חווית הלקוח.
כשהביקורות חיובית, זה פרסום חינם עבור העסק שלכם. אנשים יראו את הביקורות החיוביות ויסמכו יותר על העסק שלכם. ביקורות משחקות תפקיד חשוב במסע שעובר הלקוח עד הרכישה.
בכל מקרה (במיוחד אם מדובר בביקורות שליליות), אתם צריכים להגיב לביקורות הללו. אולי לא לכולן, אבל בהחלט לשליליות שבהן. תשאפו לפתור את הבעיות שהלקוחות מציגים, ותשנו את דעתם לגבי החברה שלכם. אפילו אם הם מתנהגים בחוסר הגיון לדעתכם, ומסרבים לרדת מההצהרה השלילית שלהם, משתמשים אחרים ייראו ויכירו במאמץ שלכם לתקן ויבינו שאכפת לכם מאוד ממה שהלקוחות שלכם מרגישים ורוצים.
תראו, אל תספרו.
הסיכויים שאנשים ישתפו תוכן ויזואלי גדול פי 40 מאשר תוכן לא ויזואלי. אם אתם רוצים להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם, להפיץ את המסר שלכם, לייצר לידים, אתם צריכים להוסיף תכנים ויזואליים לתוכן שאתם מפרסמים. זה יכול לכלול בין היתר גרפים, תמונות מאירועים ועוד. כשאתם בוחרים תמונות לשיתוף בעמוד שלכם, תוודאו שהן מקצועיות ותורמות לתדמית של העסק שלכם.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם“
“7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק“.
ניתוחים, בדיקות והתאמות לפרסום בפייסבוק.
הדרך היחידה לדעת אם המאמצים שלכם בפרסום בפייסבוק משתלמים הינה לקבוע כמה מדדים ולעקוב אחריהם. ישנם כמה דברים שאתם יכולים למדוד, ומספר דרכים לעקוב אחריהם, אבל זה משהו שאתם חייבים לעשות. תמדדו כמה אפקטיביים המאמצים שלכם, תקבעו מה עובד ומה לא, ותבצעו שינויים בהתאם. כמה שתעשו יותר התאמות רלוונטיות, ככה הקהל שלכם יהיה גדול יותר, תשיגו יותר לידים ואחוזי המרה טובים יותר.
קראו עוד במאמר שלנו: “5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה“.
אם תעשו את זה נכון, הפרסום בפייסבוק יכול להשפיע לטובה על העסק שלכם, במיוחד אם יש לכם עסק קטן. זו דרך מעולה להתחבר ללקוחות ולייצר שיח. הדברים שציינו למעלה יעזרו לכם להתחיל, ויעזרו לכם להגדיל את התנועה לדף, לאתר ובסופו של דבר גם את הרווחים.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: