5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה

בשיווק דיגיטלי, אחוז המרה הוא היחס בין סך כל המבקרים למבקרים שביצעו את הפעולה הספציפית שרציתם. עסקים אינטרנטיים מודדים הצלחה בהמרות בצורה שונה על סמך אופי העסק שלהם והמטרות שהם מחפשים להגשים מבחינה עסקית. 

המרות יכולות לבוא לידי ביטוי בדפי נחיתה שלכם או בפרסום בפייסבוק, מהשלמה של טופס המתבצעת על ידי הלקוח הפוטנציאלי, הקלקות על הוספה של מוצרים לעגלה ועוד. הרבה עסקים נוקטים בגישות שונות על מנת לשפר את אחוזי ההמרה שלהם, היות ואחוזי המרה טובים יותר בדרך כלל מתורגמים להחזר השקעה טוב יותר.

אספנו במיוחד בשבילכם 5 טיפים וגישות שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה שלכם ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר!

1.תתמקדו בקריאה לפעולה שלכם-בשפת השיווק הדיגיטלי, קריאה לפעולה מתייחס לכפתור או קישור המוביל מבקרים לפעול בצורה מסוימת כמו “הוסף לעגלה” או “הרשם עכשיו”. דרך אחת לשפר את אחוזי ההמרה הינה לנסות כמה קריאות שונות לפעולה. תשנו לא רק את המיקום בעמוד. נסו טקסטים שונים או אייקונים שונים לכפתורים. על ידי בדיקת הקריאות לפעולה בעמודים שלכם, תופתעו לגלות כמה השפעה יכולה להיות לשלוש מילים קטנות בקריאה לפעולה.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”.

2.נסו תבניות שונות, תוכן שונה, סגנון ופונקציונליות בעמודי הנחיתה שלכם. דפי נחיתה בדרך כלל עושים שלושה דברים:

  1. דפי נחיתה מסבירים למבקרים מה החברה מציעה.
  2. הם מציעים הצעה כלשהי ומסבירים למה החברה שלהם עושה את זה אחרת.
  3. הם הופכים את חווית המשתמש לפשוטה במקרה והוא רוצה לרכוש או להשאיר פרטים (המרה).

במילים אחרות, דפי נחיתה אמורים לספק מספיק מידע על מנת להניע משתמשים שרוצים לנקוט בפעולה הרצויה ולהניע אותם בכיוון הזה. התוכן, הגרפיקה, הסגנון והפונקציונליות כולם חלק מהתהליך. לדוגמה, דף נחיתה המכיל יותר מדי תוכן עלול לבלבל משתמשים, יחד עם זאת, דף שאין בו מספיק תוכן או שיש בו את התוכן הלא נכון עלול להניע את המשתמש רחוק מההמרה. עשו שינויים ובדיקות במיקום האלמנטים בעמוד. שנו את הטקסט ואת התמונות. תראו מה קורה אם אתם עושים שינויים בסגנון לאלמנטים בעמוד. תשאלו את עצמכם שאלות כמו: האם יש יותר מדי טקסט? האם הקריאה לפעולה צריכה להיות בצבע אחר? וכדומה.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות”.

3.תעקבו אחרי אלמנטים שונים בעמוד. תחשבו על הסיבה שאתם בודקים משהו: אתם רוצים להשיג מטרות מסוימות. המון פקטורים יכולים להשפיע על הגשמת המטרה שלכם בין אם המטרה היא להגדיל צפיות, הרשמות, רווח, לידים, הורדות או קומבינציה של כולם. מעקב אחרי אלמנטים שונים בעמודים שאתם בודקים יעזור לכם למדוד איך הבדיקות משפיעות בדרכים שונות על המשתמש בדרכו לבצע המרה. לא רק שתוכלו להבין אילו חוויות משתמש היו הטובות ביותר על ידי מעקב אחרי אלמנטים, אלא גם להבין למה זה עובד ככה. בדיקות הנעשות בצורה חכמה, המציגות שני דפי נחיתה שונים עם שינויים קלים באלמנטים יכולות מאוד לעזור להבין אילו אלמנטים הם שעושים את ההבדל.

4.תבדקו את הקהל הנכון. מבקרים שונים מתנהגים בצורה שונה. לדוגמה, מבקרים המגיעים לאתר בצורה אורגנית נוטים לבלות בו יותר זמן, לראות יותר עמודים, לאחוזי הנטישה שלהם נמוכים יותר מאשר מבקרים המגיעים דרך הפרסום בגוגל או בפייסבוק למשל. באופן דומה, מבקרים חוזרים נוטים לבלות באתרים בדרך שונה מאשר מבקרים חדשים. השינויים האלו בהתנהגות צריכים לבוא לידי ביטוי בבדיקות השונות שאתם עושים. אז תוודאו שאתם יודעים מאיפה מגיעים האנשים לאתר שלכם ותעשו את הבדיקות בהתאם.

קראו עוד במאמר שלנו: “לפני שמתחילים בפרסום, מבינים את קהל היעד”.

5.בדיקות, בדיקות ועוד קצת בדיקות. מטבע הדברים, חלק מהבדיקות מצליחות וחלק נכשלות: שני המצבים מציגים הזדמנויות לשיפור וצמיחה. הדרך לשיפור אחוזי המרה מלאה בבדיקות. כמה שתעשו יותר בדיקות, ככה ההחלטות שאתם מקבלים יהיו מבוססות על יותר מידע ובהכרח יותר נכונות

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
טיפים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
טיפים לפרסום בפייסבוק

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים