כשמישהו מבקר בדך הנחיתה שלכם, זה מצב של להיות או לחדול בנוגע למילוי טופס ייצור לידים שאתם כל כך רוצים שהגולש ימלא. ההחלטה הזו קובעת האם העסק שלכם יקבל לקוח פוטנציאלי חדש או לא.
מן הסתם, מבחינתכם, הייתם עושים כל מה שצריך על מנת לקבל את הליד החדש.
לא כל אחד המגיע לדף שלכם – מוכן מיד לקנות או להשלים את מילוי הטופס כדי לקבל עוד מידע או הורדה חינמית של משהו שאתם מציעים בעבור השארת המידע. אחוז ההמרה שלכם לא יכול לעמוד על 100% כי זה לא הגיוני. אבל אתם כן רוצים שהאחוז הזה יהיה גבוה ככל האפשר.
הרבה מזה תלוי בטופס הלידים שלכם. זה חיוני שתיצרו טופס לידים ממיר במיוחד באתר שלכם ובכל אחד מדפי הנחיתה שלכם על מנת למקסם את הלידים שאתם מקבלים מביקורים חדשים.
להלן כמה טיפים שיכולים לעזור לכם ליצור את טופס הלידים הטוב ביותר שרק אפשר.
- תדאגו שטופס הלידים שלכם יהיה קצר ולעניין!
אם תבקשו יותר מדי מידע מראש, אתם עלולים להרחיק לידים פוטנציאלים ולגרום לכך שהם לא ירצו בכלל לגשת לטופס שלכם, אז אם יש לכם 6 שדות שונים שאתם מבקשים מהמבקרים שימלאו אותם לפני שאתם שולחים לאותו האדם ספר אלקטרוני למשל, אתם הולכים להפסיד המון לקוחות פוטנציאליים פשוט בגלל שהטופס שלכם ארוך מדי. אם מישהו מאוד רוצה את הספר האלקטרוני שאתם מחלקים, או שהוא מאוד מעוניין בעסק שלכם, או שהוא מוכן כבר לרכוש את מה שאתם מציעים, אז אולי הם יהיו מוכנים למלא את כל הטופס הארוך שלכם.
אדם המבקר בפעם הראשונה ועכשיו רק נחשף לעסק שלכם, במידה ויראה טופס ארוך מדי באתר שלכם – מיד יברח החוצה. תבססו את כמות השדות הטופס שלכם על סמך מיקומו של אותו האדם במשפך במכירות, כמה קרוב הוא לבצע רכישה?
- מקמו את הטופס שלכם במקום המושלם
ברוב המקרים, ההמלצה היא למקם את הטופס בחלקו העליון של העמוד. זה אומר שהגולש ייחשף לטופס לפני שהוא יצטרך לגלול למטה.
מסיבות ברורות, מה שנמצא לפני הגלילה מקבל את החשיפה הגדולה ביותר. אם מישהו מגיע לעמוד שלכם ולא מיד רואה את הדרך לקבל את מה שהוא הגיע להשיג, הוא עלול לנטוש ולא לשוב לעולם.
יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם הוספת מידע רלוונטי בחלקו העליון של העמוד והורדת מיקומו של הטופס יוביל ליותר המרו. הדרך הכי טובה לדעת מה יעבוד הכי טוב עבור העסק שלכם זה לבדוק את שתי האפשרויות ולבדוק מה מייצר יותר לידים.
- השתמשו בתפריט בחירה
נכון שאמרנו שעדיף לצמצם את השדות כמה שרק אפשר. אבל אם יש מידע מסוים שאתם חייבים לקבל מהלקוח הפוטנציאלי, תראו אם אתם יכולים לתת אפשרויות בחירה כדי להקל על התהליך. ככה הרבה יותר קל לגולש להשלים את הטופס ולהמשיך הלאה.
- תכינו כפתור משלכם
במקום להשתמש בכפתורים מוכנים מראש שעליהם כתוב: “הרשם עכשיו” או “שלח”, תכינו כפתור משלכם עם כיתוב בעל אופי יותר אישי ומניע. תשתמשו בטקסט כמו: “לקבלת הספר שכתבתי”.
שיפור טפסי הלידים שלכם זו דרך מעולה להגדיל את מספר הלידים המגיעים אליכם ולעזור למאמצי טיפוח הלידים שלכם בהמשך הדרך.
קראו עוד במאמרים שלנו:
“4 אסטרטגיות עיצוב אתרים ליצירת לידים איכותיים יותר”.
“איך לייצר לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם”
“מוציאים המון כסף על טיפוח לידים? ככה תפיקו מהם את המקסימום”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: