זמן קריאה: 3דקותזה לא סוד שפייסבוק עשו המון שינויים בשנים האחרונות באלגוריתם שלהם על מנת לפקח ולהפחית את החשיפה האורגנית לדפים, למעשה, מי שלא שם לב לזה,
זמן קריאה: 4דקותהקהל בפייסבוק הוא עצום. עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים ובערך מיליארד משתמשים ביום. עבור עסקים קטנים, הפרסום בפייסבוק מהווה דרך נוחה ויעילה לקידום העסק.
זמן קריאה: 4דקותרוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה שווה את הזמן שלכם? בין אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, לצבור לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקדם את הבלוג או לחשוף
זמן קריאה: 4דקותכשאתם מפרסמים כמה פוסטים ביום בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם בפרסום בפייסבוק, קל מאוד לפספס ולפרסם פוסטים שהם לא בדיוק
זמן קריאה: 4דקותאתם נלחמים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלכם בעזרת הפרסום בפייסבוק? יכול להיות שהרצתם מודעות שלא עובדות כמו שצריך? או, יש לכם לייקים לעמוד אבל לא
זמן קריאה: 3דקותפייסבוק עברה דרך ארוכה מאז השקתה של הפלטפורמה בשנת 2004, במיוחד כשמתייחסים לפרסום בפייסבוק. פייסבוק כמעט לבדה הפכה את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות לאבן יסוד
זמן קריאה: 4דקותבתחילת שנת 2018, פייסבוק יישמו שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על כמות החשיפה שמקבלים עמודים עסקיים בפייסבוק. למעשה, השינוי הזה באלגוריתם מעדיף פוסטים שמעודדים מעורבות אמיתית
זמן קריאה: 4דקותעסק יכול להרוויח המון מדפי נחיתה ממירים, בין אם הלקוחות מגיעים דרך הפרסום בגוגל, דרך הפרסום בפייסבוק או בצורה אורגנית. אחוז המרה גבוה מעיד בדרך
זמן קריאה: 5דקותכשזה מגיע לשיווק ברשתות החברתיות, פייסבוק היא ללא ספק הפלטפורמה הטובה ביותר. עם יותר מ-2 ממיליארד משתמשים פעילים והשותפות עם אינסטגרם – שגם כוללת עוד
זמן קריאה: 5דקותעבור רוב העסקים, ההצלחה טמונה ביכולת של העסק לייצר לידים. לידים הם חיוניים עבור עסקים היות ומדובר בקבוצה של אנשים שבאמת מעוניינים בשירות או במוצר
זמן קריאה: 4דקותייצור לידים משחק תפקיד חשוב מאוד בשמירה על עסקים קטנים בחיים, אבל לעיתים קרובות התהליך נזרק הצידה לטובת דברים מפתים יותר כמו שיווק תוכני או
זמן קריאה: 4דקותמודעות הלידים בפרסום בפייסבוק הן הכלי החם ביותר בשוק היום לייצור לידים. מודעות לידים מאפשרות לאנשים להראות עניין בשירות או במוצר על ידי מילוי טופס
זמן קריאה: 5דקותכשזה מגיע לקמפיינים בפרסום בפייסבוק, ישנם שלושה סוגים שתואמים לחלקים העיקריים במשפך המכירות: מודעות, שיקול דעת ורכישה. בואו נראה איך סוגי הקמפיינים תואמים למטרות כדי
זמן קריאה: 3דקותאתם רוצים לייצר לידים עבור העסק שלכם? אתם רוצים לייצר לידים איכותיים דרך הפרסום בפייסבוק? הדרך הכי טובה להשתמש בפייסבוק לייצור לידים היא להשתמש במודעות
זמן קריאה: 3דקותאחד מהדברים הכי חשובים במודעת פייסבוק הוא התוכן. התמונה המצורפת למודעה אולי תתפוס את תשומת לבו של המשתמש, אבל התוכן יהיה זה שישכנע אותם לפעול
זמן קריאה: 3דקותזה לא סוד שיש המון הזדמנויות פרסום לעסקים. קשה מאוד לחלוק על התועלות המגיעות עם הפרסום בפייסבוק. בעוד שהפיד בפייסבוק הוא מקום מעולה לשווק עסק,
זמן קריאה: 4דקותכל מי שיש לו חשבון פייסבוק יודע שקל מאוד להרגיש מוצף מכל המודעות שיש בפיד ממפרסמים ומחברים. ככל שיורד הכוח של המודעות האורגניות בפייסבוק, עולה
זמן קריאה: 3דקותישנם יותר מ-3 מיליון מפרסמים המשתמשים בפרסום בפייסבוק על מנת להעביר את הסיפורים והעדכונים שלהם לקהלים שבחרו ואליהם הם רוצים להגיע. במאמר הזה אנחנו הולכים
זמן קריאה: 4דקותנראה שכבר דיברנו על זה המון, ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק הוא אחד הכלים הטובים והנוחים ביותר לשימוש בקרב עסקים הרוצים למצוא את הקונים הפוטנציאליים
זמן קריאה: 5דקותהדוחות שאתם מקבלים מהפרסום בפייסבוק בתור מפרסמים מראים 145 מדדים להסתכל עליהם ועדיין, הדוחות מהווים רק חלק מהמשוואה כשזה מגיע להבנה של החזר ההשקעה שאתם