טעויות נפוצות בייצור לידים שאתם חייבים להימנע מהן

זמן קריאה: 5 דקות

עבור רוב העסקים, ההצלחה טמונה ביכולת של העסק לייצר לידים.

לידים הם חיוניים עבור עסקים היות ומדובר בקבוצה של אנשים שבאמת מעוניינים בשירות או במוצר שהעסק מציע. בין אם אותם אנשים הופכים ללקוחות משלמים, נותנים את האימייל שלהם, מורידים ספר אלקטרוני, ממלאים טופס או משתתפים בסקר, הם מראים איזשהו עניין במותג.

יחד עם זאת, לא פשוט לייצר לידים. בעוד שישנם מפרסמים המתקשים לייצר מספיק לידים כדי לשלם על ההוצאות שלהם, אחרים משיגים לידים אבל מתקשים להמיר אותם. חלקם אפילו לא יודעים מאיפה הלידים מגיעים בכלל.

ישנן כמה טעויות נפוצות שעסקים מתמודדים איתן בכל הקשור לייצור לידים. במאמר הזה אספנו כמה טעויות כאלה וכמובן שרשמנו גם את הדרך לתקן אותן.

אתם לא מכירים את הקהל. אם אתם לא יודעים מי הקהל המטורגט שלכם, ישנו סיכוי גבוה שלא תצליחו להעביר את המסר הנכון, למעשה לא תצליחו ללכוד את תשומת ליבו של הקהל שלכם. יתרה מכך, יהיה קשה מאוד לשכנע אותם לקחת את הצעד הבא במשפך המכירות שלכם. כל אלו מובילים לבזבוז מוחלט של המאמצים השיווקיים שלכם.

לכן, תעשו מחקר על הקהל שלכם לפני שאתם מטרגטים אותם. תבינו מה הבעיות שלהם, מה מסקרן אותם, מה תחומי העניין ואיפה הם נמצאים. על סמך אלו, תעבירו את המסר הנכון לגבי השירות או המוצר שאתם מציעים.

אתם קונים לידים. אם העסק שלכם לא מצליח לייצר לידים, יכול להיות שתתפתו לקנות רשימת מיילים על מנת למצוא שם לידים פוטנציאליים. שימו לב, קניית לידים יכולה לגרום לכם יותר רע מאשר טוב בטווח הארוך.

קנייית לידים פוטנציאליים, לא יהיה רעיון טוב אף פעם, לא רק שזה יפגע במוניטין שלכם, ישנם סיכויים גבוהים שהאנשים שאתם מקבלים לא שמעו מעולם על העסק שלכם ואתם סתם מזבלים אותם בדברים שאין להם מושג מה הם.

לכן, במקום לקנות לידים, תגרמו ללידים הפוטנציאליים שלכם לבחור לקבל מיילים מכם. תתמקדו ביצירת הצעות בעלות ערך עבור לקוחות בדרך כזו או אחרת. לוקח זמן עד שרשימת דיוור צומחת, אבל היא לגמרי תהיה שווה את זה.

חוסר שימוש בדף נחיתה ייעודי. כשאתם רוצים לייצר ליד, עיצוב דך נחיתה ייעודי זה מאוד חשוב להצלחה במאמצי השיווק שלכם. דף נחיתה הוא למעשה דף אינטרני המעוצב במיוחד על מנת לגרום למבקרים בו לבצע פעולה מסוימת שאתם רוצים שיעשו.

לכן, לפני שאתם מתכננים את האסטרטגיה השיווקית שלכם, תוודאו שיש לכם דף נחיתה מועצב לכל קמפיין שאתם מתכננים להריץ. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בקמפיינים בפרסום בגוגל, יצירת דף נחיתה למודעות שלכם. בפרסום בפייסבוק, ישנה אפשרות להקים טופס ייצור לידים בתוך הפלטפורמה.

דף נחיתה מפשט את תהליך ההמרה. לכן במקום לקשר את הקמפיין לאתר שלכם, תעצבו דף נחיתה מותאם.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך בפרסום בפייסבוק”

“6 טיפים ליצירת דפי נחיתה מעולים לייצור לידים”

“המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים”.

שימו לב לבלוג שלכם. אתם יודעים שהבלוג העסקי שלכם אחראי על יצירת כמות משמעותית של לידים פוטנציאליים? חלק גדול מהעסקים לא מודעים בכלל לכוח שיש לבלוג. או שאין להם בלוג או שהם לא שמים שום קריאה לפעולה בבלוג. בכל מקרה, התעלמות מהבלוג הינה אחת הטעויות הגדולות ביותר, היות ובלוגים יכולים להמיר תנועה ללידים.

זה די פשוט לייצר תנועה דרך פוסט שכתוב נכון בבלוג שלכם. התחילו בכתיבה מעניינת, אינפורמטיבית ומעוררות מעורבות ותוודאו שאתם כוללים בפנים קריאה לפעולה לייצור לידים בסוף הפוסט. הקריאות הללו לפעולה אמורות להוביל את הלקוח לדף נחיתה לקבל הטבה או להשארת פרטים או שאתם יכולים פשוט לשים טופס השארת פרטים בסוף המאמר.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו:

“מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות”.

שימוש לא נכון ברשתות החברתיות. כיום, פלטפורמות חברתיות נחשבות ככלים שיווקים אפקטיביים מאוד לייצור לידים והעלאת מודעות למותג. יתרה מכך, זה לא עולה הרבה.

אם אתם חושבים שאתם לא יכולים לייצר לידים לעסק שלכם דרך המדיה החברתית, כנראה שאתם עושים משהו לא נכון. אם האסטרטגיה שלכם כוללת פרסום פוסטים בפלטפורמות שונות, אל תצפו לכמות גדולה של לידים. אי אפשר לכתוב ולשבת רגל על רגל ולחכות ללידים.

אחת מהדרכים הטובות ביותר לייצר לידים מהרשתות החברתיות הינה להשתמש בפוסטים קודמים שייצרו לידים בדרך חדשה.

יתרה מכך, אתם יכולים אפילו להוסיף קישו לדף הנחיתה ישירות מהפוסטים או מההצעות שלכם שעשו עבודה טובה בעבר. קישור דף נחיתה להצעה נתונה זו דרך מעולה לייצר לידים.

אתם מבקשים מידע שאתם לא באמת צריכים. עוד טעות נפוצה שעסקים עושים הינה במידע שהם מבקשים מהלקוח הפוטנציאלי למלא, או שהם מבקשים יותר מדי מידע שהם לא באמת צריכים או שהם מבקשים מעט מדי מידע.

אן הטופס קצר מדי, אנשים בשמחה ימלאו אותו אבל יכול להיות שלא תקבלו לידים איכותיים מספיק. מצד שני, אם הטופס ארוך מדי , אנשים לא ירצו למלא אותו. יחד עם זאת, אנשים ששלחו לכם טופס ארוך לאחר שמילאו אותו, סביר שיהיו לידים איכותיים מאוד.

אז, מה מספר השדות הקסום לטופס? אין כלל שקובע את המספר הזה היות והוא תלוי במטרה הסופית שלכם. אתם רוצים לידים איכותיים או כמה שיותר לידים? תמצאו את האיזון בין האיכות והכמות של הלידים שאתם רוצים לייצר.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”

“איך לייצר לידים איכותיים עבור העסק שלכם”.

אנחנו מקווים שהמאמר הזה יעזור לכם לחדד ולשפר את אסטרטגיית ייצור הלידים שלכם, מעקב ובדיקה של הטעויות הנפוצות הנ”ל יעזור לכם להגיע למקום שאתם רוצים ולייצר לידים איכותיים יותר ובתדירות גבוהה יותר, נשמח לעמוד לשירותכם.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן