5 טיפים שימושיים לייצור לידים לעסקים קטנים

זמן קריאה: 4 דקות

ייצור לידים משחק תפקיד חשוב מאוד בשמירה על עסקים קטנים בחיים, אבל לעיתים קרובות התהליך נזרק הצידה לטובת דברים מפתים יותר כמו שיווק תוכני או יצירת תוכן לרשתות החברתיות. עדיין, מחקרים מראים שכמעט 65% מהמשווקים שנבדקו מודים שהבעיה העיקרית שלהם היא יצירת לידים ותנועה לאתר שלהם. האם ייצור לידים לא אמור להיות בראש סדר העדיפויות של כולם?

במאמר הזה תוכלו לראות 5 טיפים לעסקים קטנים המחפשים להצית מחדש את ייצור הלידים שלהם.

תגידו שלום לדפי הנחיתה. עבור המון עסקים קטנים, טפסים בדפי נחיתה מהווים חלק בלתי נפרד מהליך ייצור הלידים. קל לראות למה – הם זולים, קלים לשינוי ולעיתים קרובות הם בעלי החזר השקעה מעולה.

אבל דף נחיתה לא טוב יכול לבזבז תקציב פרסום שלם, ולפגוע קשות באסטרטגיית ייצור הלידים של אותו העסק. טפסים ארוכים, אלמנטים שמסיחים את הדעת, תוכן לקוי, או חוסר במידע רלוונטי על המוצר או השירות יכולים להרחיק מבקר ממשפך המכירות שלכם. עסקים קטנים יצטרכו להתאמץ על מנת לא להראות חובבנים לעומת השחקנים הגדולים באותה התעשייה.

תצטרכו לעשות אופטימיזציה לדפי הנחיתה ולוודא שאתם לא שוכחים את הבסיס בכל הנוגע לשכנוע ופסיכולוגיית צרכנים.

  • תוציאו כל לינק שיכול להסיח את הדעת מהעמוד. תוודאו שאין שום הזדמנות בדף הנחיתה שבה המשתמש יכול לצאת ממנו בהקלקה. תספקו את כל המידע בדף אחד.
  • תבחרו אלמנטים המתאימים לסיפור של המותג שלכם. לדוגמה, וידאו המסביר על השירותים שלכם יכול לעבוד מעולה ולמשוך התעניינות.
  • צ’אט בוטים הם גם דרך מעולה להפוך את דף הנחיתה שלכם ליותר אטרקטיבי. הובטים הללו יכולים לנהל שיחה למעשה עם המבקרים באתר. זה יכול לעזור לכם להשיג לידים איכותיים יותר, וגם לספק למשתמשים מידע חיוני ולהבטיח להם שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”

“אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות”.

שיווק באימייל. שיווק באמצעות מייל הוא טריק ישן, אבל עדיין כלי מאוד חזק לייצור לידים. אנחנו ממליצים להגדיר מאוד קמפיין מיילים אוטומטי המקושר למערכת ניהול הלקוחות שלכם. זה יבטיח שכל אחד יקבל הודעה אישית ומתוזמנת על סמך הצרכים האישיים של אותו אדם.

הצעות אישיות על סמך התנהגות עבר ורכישות מהאתר הוכיחו את עצמן כמאוד אפקטיביות. תוכן מדויק ואישי מושך הרבה יותר מעורבות מאשר כל מדיום אחר.

הגדרת קמפיין רימרקטינג בפייסבוק. ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק צריך להיות חלק מהאסטרטגייה של כל עסק קטן. בשימוש בכלים של פייסבוק, אתם יכולים להגדיר קמפיין ריטרגטינג על מנת למצוא אנשים שכבר הייתה להם אינטראקציה עם המותג שלכם דרך הפייסבוק.

הגדרת מודעות בטור הימני בפיד של פייסבוק יכולה לעזור לכם להניע זכרונות אצל לקוחות לגבי האינטרקציה שלהם עם המותג שלכם בעבר.

פייסבוק מאפשרים גם להגדיר קמפיין ייצור לידים. זו אפשרות המודעות היחידה בפייסבוק המאפשרת לכם לבנות טופס לידים ישירות בפוסט. תצטרכו לבנות את הגדרות הפרטיות בזהירות, היות וישנו מידע שאסור לכם לאסוף. אסור לכם למשל, למכור לידים שאתם אוספים עבורכם, לצד שלישי. קראו עוד בנושא רגולציית פרטיות.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק”

“איך לנצל את מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק לטובתכם”.

אל תזניחו את הלידים שאתם יכולים לייצר בעזרת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אפילו אם אתם יכולים להרשות לעצמכם קמפיין PPC בפרסום בגוגל או קמפיין ממומן בפייסבוק, אופטימיזציה למנוע חיפוש (ייעול האתר על מנת להעלות אותו בצורה אורגנית ברשימת תוצאות החיפוש) תמיד תהיה מעולה לייצור לידים. זו אחת מהדרכים הטובות ביותר ליצור מעורבות בקרב לקוחות ורוב העבודה הדרושה היא משהו שעסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם.

להלן כמה דרכים שבהן אתם יכולים לעשות קיצור בין האופטימיזציה לבין ייצור לידים:

  1. התמקדו במכירות בעזרת שימוש במילות המפתח המתאימות כשאתם עושים אופטימיזציה לאתר שלכם.
  2. תתחילו עם SEO ואז תבחנו את חווית המשתמש ואופטימיזציה לאחוזי המהרה על מנת למצות כמה שאפשר כל תנועה נכנסת לאתר.
  3. צרו דרכים לאיסוף לידים המדורגים טוב מבחינת מנוע החיפוש על מנת לייצר לידים בצורה פאסיבית כביכול.

אנחנו מקווים שהטיפים הללו עזרו לכם לראות איך גיוון באסטרטגיות המכירה, יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ממגוון מקורות. המפתח לייצור לידים שוכן בהצעה בעלת ערך שאתם נותנים ללקוחות.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן