ייצור לידים משחק תפקיד חשוב מאוד בשמירה על עסקים קטנים בחיים, אבל לעיתים קרובות התהליך נזרק הצידה לטובת דברים מפתים יותר כמו שיווק תוכני או יצירת תוכן לרשתות החברתיות. עדיין, מחקרים מראים שכמעט 65% מהמשווקים שנבדקו מודים שהבעיה העיקרית שלהם היא יצירת לידים ותנועה לאתר שלהם. האם ייצור לידים לא אמור להיות בראש סדר העדיפויות של כולם?
במאמר הזה תוכלו לראות 5 טיפים לעסקים קטנים המחפשים להצית מחדש את ייצור הלידים שלהם.
תגידו שלום לדפי הנחיתה. עבור המון עסקים קטנים, טפסים בדפי נחיתה מהווים חלק בלתי נפרד מהליך ייצור הלידים. קל לראות למה – הם זולים, קלים לשינוי ולעיתים קרובות הם בעלי החזר השקעה מעולה.
אבל דף נחיתה לא טוב יכול לבזבז תקציב פרסום שלם, ולפגוע קשות באסטרטגיית ייצור הלידים של אותו העסק. טפסים ארוכים, אלמנטים שמסיחים את הדעת, תוכן לקוי, או חוסר במידע רלוונטי על המוצר או השירות יכולים להרחיק מבקר ממשפך המכירות שלכם. עסקים קטנים יצטרכו להתאמץ על מנת לא להראות חובבנים לעומת השחקנים הגדולים באותה התעשייה.
תצטרכו לעשות אופטימיזציה לדפי הנחיתה ולוודא שאתם לא שוכחים את הבסיס בכל הנוגע לשכנוע ופסיכולוגיית צרכנים.
- תוציאו כל לינק שיכול להסיח את הדעת מהעמוד. תוודאו שאין שום הזדמנות בדף הנחיתה שבה המשתמש יכול לצאת ממנו בהקלקה. תספקו את כל המידע בדף אחד.
- תבחרו אלמנטים המתאימים לסיפור של המותג שלכם. לדוגמה, וידאו המסביר על השירותים שלכם יכול לעבוד מעולה ולמשוך התעניינות.
- צ’אט בוטים הם גם דרך מעולה להפוך את דף הנחיתה שלכם ליותר אטרקטיבי. הובטים הללו יכולים לנהל שיחה למעשה עם המבקרים באתר. זה יכול לעזור לכם להשיג לידים איכותיים יותר, וגם לספק למשתמשים מידע חיוני ולהבטיח להם שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”
“אופטימיזציה לדפי נחיתה: 7 דברים שאתם חייבים לעשות”.
שיווק באימייל. שיווק באמצעות מייל הוא טריק ישן, אבל עדיין כלי מאוד חזק לייצור לידים. אנחנו ממליצים להגדיר מאוד קמפיין מיילים אוטומטי המקושר למערכת ניהול הלקוחות שלכם. זה יבטיח שכל אחד יקבל הודעה אישית ומתוזמנת על סמך הצרכים האישיים של אותו אדם.
הצעות אישיות על סמך התנהגות עבר ורכישות מהאתר הוכיחו את עצמן כמאוד אפקטיביות. תוכן מדויק ואישי מושך הרבה יותר מעורבות מאשר כל מדיום אחר.
הגדרת קמפיין רימרקטינג בפייסבוק. ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק צריך להיות חלק מהאסטרטגייה של כל עסק קטן. בשימוש בכלים של פייסבוק, אתם יכולים להגדיר קמפיין ריטרגטינג על מנת למצוא אנשים שכבר הייתה להם אינטראקציה עם המותג שלכם דרך הפייסבוק.
הגדרת מודעות בטור הימני בפיד של פייסבוק יכולה לעזור לכם להניע זכרונות אצל לקוחות לגבי האינטרקציה שלהם עם המותג שלכם בעבר.
פייסבוק מאפשרים גם להגדיר קמפיין ייצור לידים. זו אפשרות המודעות היחידה בפייסבוק המאפשרת לכם לבנות טופס לידים ישירות בפוסט. תצטרכו לבנות את הגדרות הפרטיות בזהירות, היות וישנו מידע שאסור לכם לאסוף. אסור לכם למשל, למכור לידים שאתם אוספים עבורכם, לצד שלישי. קראו עוד בנושא רגולציית פרטיות.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק”
“איך לנצל את מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק לטובתכם”.
אל תזניחו את הלידים שאתם יכולים לייצר בעזרת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אפילו אם אתם יכולים להרשות לעצמכם קמפיין PPC בפרסום בגוגל או קמפיין ממומן בפייסבוק, אופטימיזציה למנוע חיפוש (ייעול האתר על מנת להעלות אותו בצורה אורגנית ברשימת תוצאות החיפוש) תמיד תהיה מעולה לייצור לידים. זו אחת מהדרכים הטובות ביותר ליצור מעורבות בקרב לקוחות ורוב העבודה הדרושה היא משהו שעסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם.
להלן כמה דרכים שבהן אתם יכולים לעשות קיצור בין האופטימיזציה לבין ייצור לידים:
- התמקדו במכירות בעזרת שימוש במילות המפתח המתאימות כשאתם עושים אופטימיזציה לאתר שלכם.
- תתחילו עם SEO ואז תבחנו את חווית המשתמש ואופטימיזציה לאחוזי המהרה על מנת למצות כמה שאפשר כל תנועה נכנסת לאתר.
- צרו דרכים לאיסוף לידים המדורגים טוב מבחינת מנוע החיפוש על מנת לייצר לידים בצורה פאסיבית כביכול.
אנחנו מקווים שהטיפים הללו עזרו לכם לראות איך גיוון באסטרטגיות המכירה, יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים ממגוון מקורות. המפתח לייצור לידים שוכן בהצעה בעלת ערך שאתם נותנים ללקוחות.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: