נהוג לומר שרושם ראשוני הוא הכל, והלוגו שלכם הוא בדרך הכלל הדבר הראשון שהקהל הפוטנציאלי שלכם רואה.
הלוגו צריך להיות מקיף ולהתייחס כמעט להכל – לשקף בצורה פשוטה את האנשים, תהליכים, מוצרים ושירותים שמעורבים בעסק שלכם.
קשה מאוד להדגיש מספיק במילים כמה שלוגו שלכם חשוב.
עיצוב לוגו זה הרבה יותר מבחירת צבע וגופן
לוגואים מעולים עוברים תהליך ארוך של חידוד, מהקונספט הראשוני והסקיצות ההתחלתיות ועד העיצוב הסופי והאחרון.
עיצוב לוגו טוב דורש התעמקות לא רק בסוגי לוגואים קיימים, קומפיזיצות, גופנים ובחירת צבעים, הוא צריך לכלול גם מחשבה על הפסיכולוגיה של הקהל האידיאלי שלכם, מבט על אפיון הלקוחות שלכם ודוגמאות של לוגואים מוצלחים בתעשייה שלכם על מנת לקבל רעיון לגבי איזו אסטתיקה עובדת הכי טוב ומה מושך הכי טוב את הלקוחות הפוטנציאליים בתעשייה שלכם.
כשאין תהליך של חידוד ועידון, יהיה לכם לוגו קשוח ומחוספס שלא תופס מספיק תשומת לב או לא משקף בצורה חיובית ומדויקת את העסק שלכם.
הרבה בעלי עסקים חושבים שעיצוב הלוגו זה השלב הכי פחות חשוב בבניית מותג ופיתוחו, מחקרים מוכיחים אחרת.
הלוגו שאתם בוחרים לייצג את העסק שלכם לא יהיה במחשבות של הלקוח לאחר מעשה, במקום, הוא יגדיר את כל המותג שלכם. נכון, התחלה וטיפוח של עסק זו חוויה שכרוכה בהרבה מאמצים והרבה שיקולים בכוללים שימוש זהיר במשאבים. אבל כשאתם מקבלים החלטות לגבי איך להשקיע זמן, כסף ואנרגיה, אתם צריכים לזכור שבשוק של היום, אתם לא יכולים לחסוך על המותג שלכם. זו כנראה אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו.
לוגו המעוצב אצלכם מול לוגו המעוצב על ידי מעצב חיצוני
כשאתם שוקלים את הקונספט לעיצוב הלוגו, כך גם את התקציב, תמצאו את עצמכם תוהים אם אתם יכולים לעשות את עיצוב הלוגו אצלכם בחברה, או אם כדאי לכם לפנות לגורם חיצוני שיעשה את העבודה וישלים את הפרויקט עבורכם.
עיצוב לוגו בתוך החברה שלכם יעלה פחות, אבל זה לא אומר שזו האפשרות הטובה מבין השתיים.
לבקש מאיש השיווק שלכם, שרוב העבודה שלו כנראה מתרכזת בשיווק תוכני, להשתלט על הפן העיצובי זה אומר למעשה לבקש מהם לעבוד בעבודה חדשה במשרה מלאה שהם לא אומנו אליה לצד העבודה שהם עושים עבורכם כיום.
בנוסף, לבקש ממנו שאין לו את המומחיות והניסיון בעיצוב, לבנות עבורכם לוגו ישים אתכם בחיסרון משמעותי בהשוואה למתחרים שלכם.
לוגו שלא עומד בסטנדרטים יהיה לא אפקטיבי ויעלה לכם כסף בטווח הארוך. לקוחות שהיו מתעניינים בחברה שלכם יסובבו את הראש היות והלוגו שלכם לא משקף את המקצועיות הקיימת במציאות.
כשאתם בונים חברה יציבה המספקת שירותים מעולים, זה חיוני שתוודאו שעיצוב הלוגו משקף את האיכות הגבוהה של העסק שלכם!
כשאדם ממוצע מחפש מוצר או שירות שיפתור לו בעיה מסוימת, בין אם זה כיור סתום, בגדי ספורט חדשניים, שירותים משפטיים או כל מוצר או שירות שהם, הוא רוצה למצוא עסק מקצועי שיודע מה הוא עושה.
לוגו שלא מעוצב טוב מעלה דגל אדום ללקוחות פוטנציאליים שהעסק לא הולך לספק את המומחיות שהם מחפשים, והחברה שלכם עלולה לסבול מפגיעה במוניטין.
אל תיתנו ללוגו לא טוב להרחיק את הלקוחות מכם שבסופו של דבר יעברו למתחרים.
תחשבו איך הייתם רוצים להציג את העסק שלכם לעולם, אילו הקשרים הייתם רוצים אצל הלקוחות כדי ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר ותחברו הכל על מנת ליצור כיוון מחשבה שיעזור לכם בתהליך.
בסופו של דבר, אתם תסתכלו אחורה ותבינו שזה היה שווה את זה.
ישנם הרבה שיפורים שאתם יכולים לעשות לאתר שלכם וככה גם לעזור לעסק שלכם לעשות את העבודה שלו, אל תפספסו את המאמרים שלנו:
“5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה“
“5 דברים לשים לב אליהם כשאתם בונים קמפיין שיווקי“
“איך לייצר לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם“
כל אלה יעזרו לכם לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובקשה.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: