זה לא סוד שהמון עסקים מתקשים בייצור לידים לעסק שלהם. מחלקת המכירות בעסק כבר מתחילה לחשוב שלא נותר עסקים או אנשים פרטיים למכור להם את המוצר או השירות. זה יכול להסביר למה רק 10% מהמשווקים מרגישים שהקמפיינים שלהם אפקטיביים.
אז מה הפתרון? אספנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם להוציא את המירב מהערוצים השיווקיים השונים, וכמובן לחזק את הליך ייצור הלידים לעסק שלכם.
תשתמשו ברשתות החברתיות על מנת לחזק את המכירות של העסק
- ייצור לידים – פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, אופטימיזציה למנועי חיפוש.
- בניית אמינות – פוסטים ברשתות החברתיות, שיווק במייל, פוסטים בבלוג.
- הנעה לפעולה – הצעות מיוחדות, הנחות, קריאה ברורה לפעולה.
- חיזוק מערכת היחסים – דף פייסבוק פרטי, פרופילים בלינקדאין.
- הפניות – עדויות, תכנית הפניות.
תשתמשו ברשתות החברתיות כדי לחשוף את התוכן שלכם בפני קהל רלוונטי. תשתמשו בפוסטים מהבלוג על מנת לכוון תנועה לאתר שלכם או לדף נחיתה – זו דרך מעולה לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים – פייסבוק ואינסטגרם הן פלטפורמות מעולות לייצור תנועה ולידים. שימוש ברשתות החברתיות יעזור לכם גם בבניית קהל עוקבים מעורב ונאמן ועדיין לקבל לידים חדשים ואיכותיים.
אל תשכחו לכתוב מאמרים ותוכן שהקהל שלכם באמת צריך, אל תתמקדו רק בחברה שלכם. נסו לעזור לקהל שלכם בגלל שברגע שהלקוח הפוטנציאלי יהיה מוכן לרכוש משהו, הוא יבוא אליכם בגלל שעזרתם לו בדרך כזו או אחרת ברשתות החברתיות.
כנסו לקרוא עוד במאמר שלנו: איך תוכן מעולה יכול לעזור לכם לייצר לידים חדשים.
תדעו כמה שיותר על הקהל שלכם
המפתח להצלחה נמצא במידע שיש לכם על הקהל לקוחות הרלוונטי לעסק שלכם ואיך בעזרתו אתם מטרגטים את הלקוחות הנכונים בזמן הנכון.
בעזרת ידע וטרגוט נכון של הקהל שלכם תוכלו לחסוך הרבה זמן וכסף, וזה יעזור לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
תהליך ייצור הלידים והטיפול בהם מאוד רגיש מבחינת זמן, אם אתם מייצרים ליד אבל לא יוצרים איתו קשר תוך זמן סביר – הוא ילך למקום אחר.
תשתמשו בכלים הנכונים שיעזרו לכם לעקוב אחרי הליד שלכם
תמיד תוודאו שאתם יכולים לעקוב אחרי החזר ההשקעה שלכם, בעזרתו תוכלו לבצע התאמה של תקציבים על ידי שימוש במדיות שבהן אתם יכולים לעקוב אחר ייצור הלידים שלכם. דוגמה טובה לכך הינה גוגל אנליטיקס.
גוגל אנליטיקס יעזור לכם לנתח את התנועה באתר שלכם וגם לעקוב אחר הפעילות של הקהל שלכם. כנסו לקרוא על 5 מדדים בגוגל אנליטיקס שאתם חייבים לשים לב אליהם.
בעזרת מעקב נכון אחרי פעילות הקמפיין שלכם ושמירה על סדר וארגון בלידים שלכם, תוכלו להבין את הערך שנותן לכם כל מקור לידים וכל קמפיין מודעות ולבצע שינויים מתאימים במידת הצורך על מנת לייעל כל התהליך.
איכות חשובה מכמות
כשזה מגיע ללידים, חשוב שמחלקת המכירות שלכם תתרכז באיכות ולא בכמות. אל תבזבזו זמן על לידים לא איכותיים ותעשו את המחקר הנדרש בכדי לטרגט קהל בעל הסיכוי הגבוה ביותר לרכוש את המוצר או השירות שלכם.
כנסו לקרוא איך להשתמש במודעות לידים בפייסבוק כדי לייצר לידים איכותיים יותר.
ייצור לידים הינו תהליך מתמשך שכמעט כל עסק צריך, אם תעשו את זה בצורה נכונה ותנצלו את כל הכלים העומדים לרשותכם על מנת לייעל באופן קבוע את הקמפיינים שלכם ולהמשיך לייצר לידים איכותיים, תראו איך העסק שלכם ממשיך לצמוח ולגדול. תדאגו שיהיו לכם הערוצים הנכונים והמתאימים ביותר לפרסום המוצרים או השירותים שלכם, שיש לכם את הכלים הנכונים למעקב אחרי הקמפיינים והלידים ואת האסטרטגיה המכירתית הנכונה לשלב שבו אתם יוצרים קשר על הליד.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: