זה לא סוד שיש המון הזדמנויות פרסום לעסקים. קשה מאוד לחלוק על התועלות המגיעות עם הפרסום בפייסבוק. בעוד שהפיד בפייסבוק הוא מקום מעולה לשווק עסק, השינויים באלגוריתם של הפלטפורמה יכולים להשפיע מאוד על כמות האנשים שרואים את הפוסטים הפרסומיים שלכם.
כשאתם עובדים בתצורת ‘תשלום עבור הקלקלה’ או PPC בפייסבוק, אתם יודעים את כמות החשיפות ועלות עבור אלף חשיפות שאתם הולכים לקבל, אבל יכול להיות שזה לא המקרה אם אתם נוקטים באסטרטגיות אחרות. יחד עם זאת, לפרסום במדיה החברתית יש המון תועלות, וחמשת הסיבות שאנחנו עומדים למנות פה במאמר מהוות סיבות מצוינות להתחיל עם הפרסום בפייסבוק.
- טרגוט מעולה ומדויק. פייסבוק מציעים מגוון רחב מאוד של אפשרויות טרגוט וריטרגטינג ככה שתוכלו להראות את המודעות שלכם לקהל מצומצם ומדויק. דמוגרפיה, מיקום, התנגות, קהלים דומים – אלו רק חלק מאפשרויות הטרגוט ובחירת הקהל הרבות העומדות לרשותכם.
מנהל המודעות בפייסבוק הופך את ההתנהלות הפרסומית במדיה החברתית לקלה מאוד, עם מאפיינים ידידותיים למשתמש שיעזרו לכם להגדיר את קמפיין המודעות שלכם. בכמה הקלקלות בלבד, תוכלו להריץ מודעות בפייסבוק, אינסטגרם, מסנגר, מובייל ונייח.
אתם יכולים להתקין את הפיקסל של פייסבוק בתוך הדפים באתר שלכם כדי לפנות ללקוחות האידיאלים שלכם עם הצעות למוצרים המתאימים בדיוק להם.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “איך לשלוט במיקוד קהל בפרסום בפייסבוק”
” 3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק”
- קהל עצום במובייל. התנועה במובייל רק צומחת בחשיבותה עם הזמן. המון אנשים מציצים בטלפון שלהם במהלך יום העבודה, מה שנותן לכם גישה פרסומית לפיד שלהם כל הזמן.
למעשה, ישנם יותר מ-1.7 מיליארד משתמשי פייסבוק שנכנסים לאפליקציה של פייסבוק מהמובייל באופן יומי, והנתון הזה רק ממשיך לצמוח.
- מדדים וניתוחים. פייסבוק לא חוסכים מאיתנו במדדים ודוחות לגבי הביצועים של המודעות. במקום לנסות לנחש את אחוזי ההמרה ומדדים אחרים, הם נמצאים ממש מול העיניים.
כשאתם מנהלים עמוד פייסבוק, תוכלו להיכנס למידע הזה דרך הלשונית “Insights” ושם לראות מדדים כמו מספר החשיפות השבועיות, כמות הלייקים לעמוד, אינטראקציות עם פוסטים, הפוסטים הטובים ביותר שלכם ועוד. תוכלו גם להשוות את העמוד שלכם לעמודי של מתחרים.
המידע הזה עוזר מאוד להבין אם צריך לעשות שינויים בקמפיין, במקום לגלות שהוא לא היה אפקטיבי לאחר מעשה.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייבוק – דוחות ואופטימיזציה”
- שיפור המודעות למותג. המשתמשים בפייסבוק בודקים את הפיד שלהם מספר פעמים ביוד, מה שנותן לקהל שלכם חשיפה חוזרת למודעות ולמותג שלכם.
אפילו אם הם לא נמשכים למודעה שלכם בהתחלה, הנראות החוזרת בפיד שלהם יעזור לכם לבנות אמון וגם ייצור הזדמנויות ריטרגטינג עבורכם בעתיד.
- עלייה באחוזי ההקלקה בפייסבוק. אחוזי ההקלקה בפייסבוק נמצאים בצמיחה יציבה היות ופייסבוק ממשיכים לשפר את כלי הפרסום שלהם והעסקים המפרסמים לומדים איך להשתמש בכלים אלו בחוכמה. ועכשיו, עם שיפורים בענייני הטרגוט והקרייאטיב, אתם יכולים לפנות בדיוק לקהל שאתם רוצים להגיע אליו ויש בידיכם את החופש היצירתי להשתמש בסוגים שונים של מודעות להציג את התוכן שלכם דרך מודעות אלו, לקהל שלכם.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: