5 טעויות בפרסום בפייסבוק ואיך לתקן אותן

זמן קריאה: 4 דקות

רוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה שווה את הזמן שלכם? בין אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, לצבור לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקדם את הבלוג או לחשוף את המותג שלכם לכמה שיותר אנשים, אתם חייבים לוודא שהמאמצים שלכם משתלמים. אחרת, תגיעו למצב שאתם מבזבזים המון זמן על הפרסום בפייסבוק.

בטוח שמעתם כמה סיפורי הצלחה מעולם השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות. על מנת לבנות סיפור הצלחה משלכם, יעזור מאוד אם תסתכלו על הדברים שאתם עושים, יכול להיות שאתם לא פועלים בדרך האידיאלית. להלן כמה טעויות נפוצות שאנחנו רואים המון וכמובן – איך לתקן אותן.

טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק

אתם מתמקדים יותר מדי בקידום. כשכל פוסט שלכם מתמקד במכירות, בטוח תאבדו חלק מהקהל שלכם. אנשים נמצאים ברשת החברתית על מנת להתחבר לאנשים אחרים ולעסקים. הם רוצים לראות משהו בעל ערך בעמוד שלכם.

מפרסמים בפייסבוק לעיתים מתרכזים יותר מדי בהחזר ההשקעה שלהם על כל פוסט. למרות שאתם יכולים ליהנות ממכירות המגיעות מעמוד הפייסבוק שלכם, זו לו המטרה המרכזית. עיקר מטרת הפלטפורמה הינה לבנות ולטפח מערכות יחסים, כשזה נעשה בהצלחה, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יתרום להכנסה שלכם. תתמקדו בליצור אינטראקציות עם הקהל שלכם, לספק שירות לקוחות מעולה ולהגדיל את הנאמנות והמודעות למותג שלכם.

קראו עוד במאמר שלנו: “7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”.

בניית קהל גדול המורכב מהאנשים הלא נכונים. אנחנו לגמרי בעד בניית קהל גדול לעמוד שלכם בפייסבוק, אבל תלוי בנישה שלכם, יותר זה לאו דווקא טוב. קל להיתפס במספר העוקבים יש לכם ומספר הלייקים שהפוסטים שלכם מקבלים. אבל אם רוב הקהל לא מלא בתשוקה לנישה שאתם נמצאים בה, יכול להיות שתראו מעורבות נמוכה מאוד בפוסטים שלכם וזה יתסכל אתכם.

קראו עוד במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט”.

הגבלת הקידום של העמוד שלכם למודעות בלבד. יכול להיות שדף הפייסבוק שלכם מוסתר ועוקבים פוטנציאליים לא יכולים להיחשף אליו, ואתם לא יודעים את זה בכלל. אולי יש לכם רשימת מיילים גדולה או קהל עוקבים בבלוג שלכם, אבל העוקבים הללו לא יודעים שהם יכולים לעקוב אחריכם גם בפייסבוק.

תוציאו את הקידום של דף הפייסבוק שלכם מחוץ לפלטפורמה. תכללו לינק לדף שלכם בכל מקום שאתם יכולים מחוץ לפלטפורמה, תוסיפו לינק באתר שלכם, בחתימה במייל ואפילו על כרטיסי ביקור. ככה העוקבים שלכם ידעו שהם יכולים להיות אתכם בקשר בפלטפורמה שהם כנראה כבר נמצאים בה.

תוכן לא רלוונטי. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר שעסקים עושים בעמוד שלהם בפייסבוק זה פרסום כל דבר רק לשם עמידה בלוח הזמנים שהם קבעו לעצמם. תמונות אישיות, כתבות מעניינות ותמונות מצחיקות זה נהדר, אבל סביר שהן לא מתקשרות לנישה או לעסק והעסקים הללו הולכים לאבד המון עוקבים.

כל דבר שאתם מפרסמים צריך להתקשר באופן ישיר למסר שאתם מנסים להעביר בתור עסק. תחלקו חדשות מהתעשייה, תמונות של פרויקטים וציטוטים המשקפים את אופי ומסר החברה.

נצמדים יותר מדי לכללים. לכולם יש כללים וקווים מנחים בשביל שתעקבו אחריהם, וגם אנחנו אוהבים לחלוק את הטיפים הטובים ביותר על מנת לעזור לכם להצליח. יחד עם זאת, הדפים המוצלחים ביותר בפייסבוק הם אלו שתמיד מנסים דברים חדשים. הם מדברים בשפה ייחודית להם דרך התוכן שהם מפרסמים, וזה משהו שאתם חייבים למצוא גם כן בעצמכם.

תיהנו עם העמוד פייסבוק שלכם. תשתחררו ותראו צד אנושי יותר לחברה או למותג שלכם. בנוסף, תבדקו גם עמודים אחרים בנישה שלכם כדי לראות כל כמה זמן הם מפרסמים פוסט, מגיבים ומשתפים סוגים שונים של תכנים. תראו מה עובד עבורם ותוסיפו טוויסט איכותי משלכם שאותו תיישמו בדף שלכם.

הגיע הזמן לבנות את סיפור ההצלחה שלכם בפייסבוק!

 

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”

“איך לבחור את המטרה הטובה ביותר עבור קמפיין פרסום בפייסבוק”

“5 דברים שהפרסום בפייסבוק יכול לעשות לעסק שלכם”.

 

 

 

 

 

 

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

בעזרת שאלון קצר שהכנו תוכלו לגלות איך להביא לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?