איך לבחור את המטרה הטובה ביותר עבור קמפיין פרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 5 דקות

כשזה מגיע לקמפיינים בפרסום בפייסבוק, ישנם שלושה סוגים שתואמים לחלקים העיקריים במשפך המכירות: מודעות, שיקול דעת ורכישה. בואו נראה איך סוגי הקמפיינים תואמים למטרות כדי שתוכלו ליצור את הקמפיין הטוב ביותר עבורכם.

קמפיין מודעות למותג/עסק

קמפיינים מהסוג הזה משמשים להעלאת המודעות לגבי המוצר או השירות שאתם מספקים. ישנם שני סוגים לבחור מהם: מודעות למותג וחשיפות. הסוג הראשון מעוצב על מנת להראות את המודעות שלכם לאנשים שהסבירות לקבל מהם תשומת לב היא גבוהה, וחשיפות מטרתן להגיע למקסימום אנשים בקהל שלכם ולשלוט בתדירות הצגת המודעות.

למרות שהמטרות הללו בנויות ליצירת חשיפה, בשניהם ניתנת האפשרות לכלול קריאות לפעולה. שימו לב שהמודעות בקמפיינים הללו לא פונות לאנשים שבהכרח יפעלו בהתאם לקריאה לפעולה שלכם, זו פשוט אפשרות נחמדה שאתם יכולים להוסיף.

אם לעסק שלכם יש חנות פיזית, קמפיין חשיפות יכול לעזור לכם ליצור מעורבות באזור הגאוגרפי של החנות. אתם יכולים לטרגט אנשים הנמצאים בקרבת העסק.

קמפיין שיקול דעת

הסוגק הזה הוא עבור הקהל שכבר שוקל האם להשתמש במוצר או בשירות כמו שאתם מציעים. ישנם חמישה סוגים של קמפיינים במקרה הזה: תנועה, התקנת אפליקציה, מעורבות, צפיות בוידאו וייצור לידים.

תנועה. המטרה הזו לקמפיין נבנתה על מנת להגדיל את התנועה לאתר שלכם או להגדיל את המעורבות באפליקציה. אתם מחפשים לייצר תנועה, לא לידים או מכירות, לכן המטרה הזו תעבוד מעולה כשאתם מנסים לגרום לאנשים לצרוך יותר מהתוכן שאתם מציעים.

התקנת אפליקציה. המטרה הזו כמעט זהה לתנועה, במקום לשלוח אנשים לכתובת מסוימת (האתר שלכם), אתם שולחים אותם לחנות האפליקציות על מנת שיוכלו להוריד את האפליקציה שלכם.

מעורבות. תרצו לבחור את המטרה הזו כשאתם רוצים לערב עוד אנשים בעמוד ובפוסטים שלכם. ישנם שלושה דברים שמטרת הקמפיין הזו מאפשרת לכם לעשות:

  1. לקדם את הפוסטים שלכם
  2. לקדם את הדף שלכם (לייקים לעמוד)
  3. להזמין עוד אנשים לאירוע שאתם עורכים

מודעות המעודדות מעורבות בעמוד יכולות להיות מאוד יעילות במקרים מסוימים. ראשית, אתם יכולים להשתמש במודעות האלה על מנת לבדוק תוכן שאתם רוצים להשתמש בו בקמפיין המרות. זה יעזור לכם להבין האם התוכן שלכם מתקבל על הקהל שלכם ולאחר מכן להשתמש בתוכן במודעה שמטרתה להמיר לקוחות.

עוד מקרה שבו שימוש במטרה זו יכול להועיל לכם הינו לפני השקת מוצר חדש, הצעה או אפילו חברה. הרעיון הוא ליצור באז והתרגשות לפני שאתם פותחים את עגלת הקניות שלכם לקהל, המוצר שלכם יהפוך לזמין ואז אנשים יוכלו לעשות את הפעולה שאתם רוצים.

הסוג הבא בקמפיין מעורבות הינה קידום עמוד הפייסבוק שלכם, קמפיין לייקים למעשה. ישנן 4 סיבות מרכזיות לשימוש בסוג הזה:

  1. תוכלו להציג את המודעות שלכם יותר פעמים לקהל שלכם.
  2. הקהל קובע, וכמה שיש לכם יותר קהל, ככה אתם יותר טובים בדרך כלל.
  3. תוכלו ליצור קומבינציות שבהן תוודאו שמי שרואה את המודעה שלכם, יש לו חבר שגם אהב את העמוד שלכם.
  4. הקהל שלכם מאוד מעוניין במה שאתם עושים והם למעשה קהל חם בעל החזר השקעה גבוה יותר.

מטרת הקמפיין לתגובות לאירוע שאתם עורכים היא נהדרת אם אתם מתכננים אירוע ורוצים לטרגט אנשים שסביר שיבואו. בעזרת מטרת בקמפיין הזו תוכלו להעלות את המודעות לגבי האירוע שלכם, להפנות אנשים להרשמה ולעקוב אחרי מספר האנשים שהצטרפו.

צפיות בסרטון. בערת מטרה זו, תוכלו להעביר את המסר שלכם לאנשים שהסבירות שיצפו בו גבוהה. ואנשים שצופים בסרטונים נוטים לקנות יותר. זו יכולה להיות דרך מעולה להשיק קמפיין המציג את המוצר, ההצעה או השירות שלכם לקהל קר, מה שמכין אותם להמשך במסע הצרכני שלכם ומביא אותם קרוב יותר לנקודת הרכישה.

ייצור לידים. אם ייצור לידים לעסק שלכם נמצא בעדיפות עליונה אצלכם, אז סוג הקמפיין הזה צריך להיות מאוד גבוה ברשימה שלכם. ייצור לידים בפרסום בפייסבוק מאפשר לכם לקבל מידע מהמשמתשים מבלי שהם יצטרכו לצאת מהפלטפורמה של פייסבוק. המודעות בקמפיין זה נראות בדיוק כמו מודעות רגילות עם הבדל קטן – כשמישהו לוחץ על הקריאה לפעולה, נפתח לו טופס ישירות בפייסבוק, המתמלא באופן אוטומטי במידע שכבר קיים בפרופיל שלו.

קראו עוד בנושא: “3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק”

“מה לעשות שהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות”

“7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”.

קמפיין המרות

המרות הן הגביע הקדוש של השיווק בפייסבוק. המטרה אולטימטיבית הינה להמיר לקוחות פטנציאליים ללקוחות משלמים. ישנן 3 סוגי מטרות לבחור מהן: המרות, קטלוג מוצרים וביקורים בחנות.

בואו נתחיל מביקורים בחנות. המטרה הזו משלבת את המיקום הפיזי של החנות שלכם, טרגוט גאוגרפי ואנשים שמופעלים אצלהם במובייל שירותי המיקום. אתם קובעים את הרדיוס מסביב למיקום שלכם שלאנשים שבו אתם רוצים להציג את המודעות וכמובן את הקריאות לפעולה.

הסוג השני הוא המרות, השימוש של הסוג הזה יבוא לידי ביטוי כשאתם רוצים לעקוב ולמדוד המרות באתר שלכם, בפייסבוק או באפליקציית מובייל. כשאתם משתמשים במטרה זו, אתם למעשה אומרים לפייסבוק, ” תראה את המודעה שלי לאנשים שהסבירות שתתבצע המרה שלהם הינה גבוהה מאוד.”

אם יש לכם חנות אינטנרטית, אז קטלוג המוצרים הוא בדיוק בשבילכם, הקמפיין זה נוצר על מנת לגרום לאנשים לקנות יותר מהמוצרים שלכם. אתם יכולים ליצור תבנית המשתמשת בצורה אוטומטית בתמונות ופרטים מקטלוג המוצרים שלכם שהייתם רוצים לפרסם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן