5 טיפים ליצירת מודעות לידים ממירות בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

אם העסק שלכם מבוסס על לידים, אתם צריכים להשתמש במודעות הלידים בפרסום בפייסבוק. מודעות הלידים בפייסבוק הן דרך מעולה להפוך את הטפסים לפשוטים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ועבורכם.

הטפסים בנויים בצורה כזו, הם שואבים מידע שהמשתמש כבר שיתף בפרופיל שלו בפייסבוק בעבר על מנת לשפר את חווית המשתמש הקשורה למילוי טפסים. בנוסף כדי להימנע מהסחות הדעת שהיו פעם כשהמשתמשים נאלצו לצאת מהפייסבוק לדף נחיתה על מנת למלא טופס.

כתבנו עבורכם 5 טיפים שיכולים לעזור לכם להוציא את המיטב מהאפשרות המעולה הזו בפייסבוק.

  1. הצעה מפתה ויצירתית

תעשו מה שאתם יכולים על מנת שההצעה שלכם תהיו אופטימלית לתפיסת תשומת לבו של המשתמש. זה תופס לכל המודעות שלכם ברשת החברתית, אבל עם מודעות לידים, זה חשוב במיוחד שהקרייאטיב שלכם יעצור את הגלילה של המשתמש בפיד שלו. בנוסף, התוכן עצמו צריך להניע לפעולה ולעודד את המשתמש לעשות משהו.

  1. קחו את הטרגוט ברצינות

טרגוט הוא תמיד חשוב, אבל כשזה מגיע למודעות לידים, ישנם כמה דברים להתמקד בהם. לדוגמה, אפשר לראות הצלחה אצל עסקים המשתמשים בקהלים דומים בפייסבוק על סמך הלקוחות הקיימים שלהם. אל תנסו להתחכם ותשתמשו בכלים המעולים שיש בפייסבוק לטרגוט לקוחות דומים לאלו שיש לכם כבר.

  1. תבדקו את מספר השדות בטופס

יכול להיות נחמד לדעת כל פרט ופרט על הלקוח הפוטנציאלי שלכם מהרגע הראשון שהם יוצרים איתכם קשר כלשהו. אבל איזה מידע אתם באמת צריכים? תבחרו את השדות והשאלות הנותנות לכם בדיוק את מה שאתם צריכים על מנת לעבור לשלב הבא. איזה מידע הוא קריטי, ואיזה פשוט נחמד שיהיה לכם?

מהניסיון שלנו, טפסים ארוכים יכולים להשפיע על אחוזי ההשלמה של הטפסים, בין אם זה במודעות הלידים בפייסבוק או בעמוד נחיתה שאתם מפנים אליו.

אם סוג המוצר או השירות שלכם הם כאלה הדורשים הרבה מידע מהמשתמש במגע הראשוני איתו, תעשו בדיקה לאחוזי ההשלמה, עלות עבור ליד ועלות עבור המרה על סמך אורך וסדר הטופס. זה יעזור לכם להחליט מה להוציא ומה להשאיר בטופס.

  1. תשתמשו באפשרות לשאול מה שאתם רוצים

יכול להיות שפייסבוק לא יספקו לכם כל שאלה שאתם צריכים באפשרויות כשאתם בונים טופס למודעות לידים. אם זה המקרה למוצר או השירות שלכם, תשמשו באפשרות לכתוב שאלה משלכם כדי לוודא שאתם מקבלים לידים איכותיים. אם העסק שלכם מוכר מכוניות יוקרה לצורך העניין, למה לא להוסיף שדה השואל את הלקוח מה התקציב שלו? זה יאפשר לכם להבין מי מחפש מכונית בעלויות זולות יותר, יחסוך לכם מזמן ואנרגיה כשאתם מטפלים בלידים. באפשרות הזאת בפייסבוק, המפרסם יכול לדרוש תשובה קצרה, בחירה מאפשרויות מרובות והתנוית.

  1. תטפלו בלידים הכי מהר שאתם יכולים

מחקרים רבים הראו במהלך השנים שתגובה מהירה ללידים מגדילים את הסיכויים להמרה. מחקר אחד אפילו סיכם את העניין בעובדה שאם תחזרו ללקוח בתוך 5 דקות מרגע שליחת הטופס, הסיכויים גדלים פי 7 להמרה מאשר לידים שחזרו אליהם בתוך שעה. פייסבוק מאפשרים לכם לחבר את מודעות הלידים ישירות למערכת ניהול הלקוחות שלכם, מה שמצמצם את הזמן בין מילוי הטופס לאפשרות שיש לכם להתקשר ללקוח הפוטנציאלי.

אם אתם רוצים להגיב מהר למידע שאתם מקבלים ממודעות הלידים שלכם, תוודאו שיש מי שיעשה את זה, אם צוות המכירות שלכם נמצא בחופש לצורך העניין, אל תריצו מודעות כי אין מי שיפנה ללידים כשהם רותחים.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקותהמדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקותהמושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן