רוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה שווה את הזמן שלכם? בין אם המטרה שלכם היא להגדיל מכירות, לצבור לקוחות חדשים לעסק שלכם, לקדם את הבלוג או לחשוף את המותג שלכם לכמה שיותר אנשים, אתם חייבים לוודא שהמאמצים שלכם משתלמים. אחרת, תגיעו למצב שאתם מבזבזים המון זמן על הפרסום בפייסבוק.
בטוח שמעתם כמה סיפורי הצלחה מעולם השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות. על מנת לבנות סיפור הצלחה משלכם, יעזור מאוד אם תסתכלו על הדברים שאתם עושים, יכול להיות שאתם לא פועלים בדרך האידיאלית. להלן כמה טעויות נפוצות שאנחנו רואים המון וכמובן – איך לתקן אותן.
טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק
אתם מתמקדים יותר מדי בקידום. כשכל פוסט שלכם מתמקד במכירות, בטוח תאבדו חלק מהקהל שלכם. אנשים נמצאים ברשת החברתית על מנת להתחבר לאנשים אחרים ולעסקים. הם רוצים לראות משהו בעל ערך בעמוד שלכם.
מפרסמים בפייסבוק לעיתים מתרכזים יותר מדי בהחזר ההשקעה שלהם על כל פוסט. למרות שאתם יכולים ליהנות ממכירות המגיעות מעמוד הפייסבוק שלכם, זו לו המטרה המרכזית. עיקר מטרת הפלטפורמה הינה לבנות ולטפח מערכות יחסים, כשזה נעשה בהצלחה, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יתרום להכנסה שלכם. תתמקדו בליצור אינטראקציות עם הקהל שלכם, לספק שירות לקוחות מעולה ולהגדיל את הנאמנות והמודעות למותג שלכם.
קראו עוד במאמר שלנו: “7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”.
בניית קהל גדול המורכב מהאנשים הלא נכונים. אנחנו לגמרי בעד בניית קהל גדול לעמוד שלכם בפייסבוק, אבל תלוי בנישה שלכם, יותר זה לאו דווקא טוב. קל להיתפס במספר העוקבים יש לכם ומספר הלייקים שהפוסטים שלכם מקבלים. אבל אם רוב הקהל לא מלא בתשוקה לנישה שאתם נמצאים בה, יכול להיות שתראו מעורבות נמוכה מאוד בפוסטים שלכם וזה יתסכל אתכם.
קראו עוד במאמר שלנו: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט”.
הגבלת הקידום של העמוד שלכם למודעות בלבד. יכול להיות שדף הפייסבוק שלכם מוסתר ועוקבים פוטנציאליים לא יכולים להיחשף אליו, ואתם לא יודעים את זה בכלל. אולי יש לכם רשימת מיילים גדולה או קהל עוקבים בבלוג שלכם, אבל העוקבים הללו לא יודעים שהם יכולים לעקוב אחריכם גם בפייסבוק.
תוציאו את הקידום של דף הפייסבוק שלכם מחוץ לפלטפורמה. תכללו לינק לדף שלכם בכל מקום שאתם יכולים מחוץ לפלטפורמה, תוסיפו לינק באתר שלכם, בחתימה במייל ואפילו על כרטיסי ביקור. ככה העוקבים שלכם ידעו שהם יכולים להיות אתכם בקשר בפלטפורמה שהם כנראה כבר נמצאים בה.
תוכן לא רלוונטי. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר שעסקים עושים בעמוד שלהם בפייסבוק זה פרסום כל דבר רק לשם עמידה בלוח הזמנים שהם קבעו לעצמם. תמונות אישיות, כתבות מעניינות ותמונות מצחיקות זה נהדר, אבל סביר שהן לא מתקשרות לנישה או לעסק והעסקים הללו הולכים לאבד המון עוקבים.
כל דבר שאתם מפרסמים צריך להתקשר באופן ישיר למסר שאתם מנסים להעביר בתור עסק. תחלקו חדשות מהתעשייה, תמונות של פרויקטים וציטוטים המשקפים את אופי ומסר החברה.
נצמדים יותר מדי לכללים. לכולם יש כללים וקווים מנחים בשביל שתעקבו אחריהם, וגם אנחנו אוהבים לחלוק את הטיפים הטובים ביותר על מנת לעזור לכם להצליח. יחד עם זאת, הדפים המוצלחים ביותר בפייסבוק הם אלו שתמיד מנסים דברים חדשים. הם מדברים בשפה ייחודית להם דרך התוכן שהם מפרסמים, וזה משהו שאתם חייבים למצוא גם כן בעצמכם.
תיהנו עם העמוד פייסבוק שלכם. תשתחררו ותראו צד אנושי יותר לחברה או למותג שלכם. בנוסף, תבדקו גם עמודים אחרים בנישה שלכם כדי לראות כל כמה זמן הם מפרסמים פוסט, מגיבים ומשתפים סוגים שונים של תכנים. תראו מה עובד עבורם ותוסיפו טוויסט איכותי משלכם שאותו תיישמו בדף שלכם.
הגיע הזמן לבנות את סיפור ההצלחה שלכם בפייסבוק!
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“פרסום בפייסבוק: 4 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”
“איך לבחור את המטרה הטובה ביותר עבור קמפיין פרסום בפייסבוק”
“5 דברים שהפרסום בפייסבוק יכול לעשות לעסק שלכם”.