איך צ’אטבוט יכול לעודד מעורבות ולעזור לעסק שלכם לייצר לידים

זמן קריאה: 4 דקות

אין ספק בכלל שצ’אטבוטים שינו לחלוטין את הדרך שבה בעלי עסקים יוצרים קשר עם לקוחות. 

בוטים השתלטו על דרכי התקשורת של העסקים. המון עסקים המספקים שירותים לעסקים אחרים וגם לכאלה המספקים שירותים ללקוחות פרטיים. מחקרים צופים כי עד 2021, צ’אטבוטים “יטפלו” ב-85% מכל האינטראקציות בין עסקים ללקוחות.

חלק ממה שהופך את הצ’אטבוטים לכל כך יעילים זו הדרך שבה הם מושכים את תשומת לבו של הלקוח ומשאירים אותו מעורב בשיחה. 

אם אתם חדשים לעולם הבוטים, בין אם מדובר בצ’אטבוט לאתר שלכם או בצ’אטבוט לפייסבוק, אתם כנראה תוהים איך ליישם אותם בדרך שתשפר את חווית המשתמש.

אספנו בשבילכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על צ’אטבוטים:

הם יכולים לעזור לכם לזהות טרנדים

אחד הדברים שבוט לצ’אט יכול לעשות בצורה מעולה זה לפתור בעיות ללקוחות.

אתם לא צריכים לצאת מנקודת הנחה שהבוט ייתקע ולא יוכל לענות על שאלות בצורה נכונה – אבל אם זה כן קורה, שימו לב לדפוס שנוצר.

הסבר: במקום לתת לפער הזה שנוצר לשבור אתכם, תנצלו אותו. תוודאו שאתם פונים ללקוח שלא קיבל מענה, ועוזרים לו בכל דרך שאתם יכולים. יחד עם זאת, אם תשימו לב שהדפוס חוזר על עצמו וכמה לקוחות שאלו את אותה השאלה ולא קיבלו מענה – יופי! זיהיתם בעיה בתוכנה.

למזלכם, אתם יכולים פשוט לעדכן את הצ’אטבוט בצורה שיוכל לענות ללקוחות עם בעיות דומות בעתיד.

ברגע ששמתם לב לטרנד מסוים, אתם יכולים “לאמן” את הרובוט שלכם מחדש כדי שידע לצפות את הבעיה ולעזור ללקוח. לקוחות עתידיים יוכלו לקבל תשובה אם הם נתקלים באותה הבעיה. התוצאה היא לקוח שהוא יותר מעורב ומרוצה בגלל שהחברה שלכם מבינה איפה יכולות לצוץ בעיות.

תשתמשו בבוט כדי לקדם את העסק בכל בנכסים הדיגיטליים שלכם

אם יש לכם צ’אטבוט בסיסי שעוזר ללקוחות באתר שלכם, אתם יכולים לעודד אנשים לפנות לדף העסקי שלכם בפייסבוק לצורך הרשמה לשירות מסוים או לקבלת עדכונים מכם. למרות שאימייל עדיין דרך מאוד יעילה ונגישה לייצור לידים, הרשתות החברתיות סוגרות את הפער במהרה.

אפיון הלקוח מאוד חשוב פה, יכול להיות שלקוח מסוים מעדיף לקבל את ההודעות השיווקיות שלכם דרך המסנג’ר של פייסבוק ולא דרך מייל. אתם צריכים לוודא שאתם מציגים את האפשרות הזו בפניהם כשהם מגיעים לאתר שלכם.

תוודאו שהבוט שלכם עובד 24/7

הצ’אטבוט שלכם צריך לעבוד 24 שעות ביממה, מלבד הזמנים שבהם אתם מנתחים, בודקים ומשנים בו דברים כדי לשפר את התהליך הקיים. מחקר מראה כי בקרב בני דור ה-Y (1980-1999) – 66 אחוזים אומרים כי שאתרי אינטרנט צריכים לתת שירות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

בנוסף התגלה כי 61 אחוזים מדור הבייבי בום (1946 – 1964) חושבים שקבלת תשובה מיידית לשאלה שלהם זה יתרון ענקי שיש לשימוש בצ’אטבוט. במילים אחרות, לקוחות רוצים לדבר אתכם ולדעת יותר על העסק שלכם. אם יש להם צ’אטבוט העוזר לכם לתת מענה ללקוחות – לא משנה מתי – יהיו לכם סיכויים טובים יותר לייצר לידים ולמשוך לקוחות חדשים לשלבים הבאים במשפך המכירות שלכם.

סיכום

ישנן הרבה סיבות המעידות שבגינן אתם צריכים להוסיף צ’אטבוט לאתר שלכם או לדף הפייסבוק. 

הטכנולוגיה של היום הופכת את תהליך הוספת הצ’אטבוט לקל ופשוט. הדבר החשוב ביותר שתפיקו כתוצאה משימוש בבוט זו האפשרות לשמור על קו תקשורת פתוח המאפשר ללקוחות לפנות אליכם מתי שנוח להם ולקבל מענה על שאלות שיש להם.

תקשורת קבועה על לקוחות פוטנציאליים תעזור לכם לייצר לידים חדשים ותעזור לכם לזהות בעיות ושאלות העולות בנוגע למוצר או השירות שלכם. כמה שתשמשו יותר בצ’אטבוט באתר שלכם או בפייסבוק, ככה הקשר שלכם עם הקהל יהיה חזק יותר.

 

 

 

שאלות ותשובות

צ’אט-בוט זה הוא רובוט המנהל שיחות ממוחשבות ואוטומטיות עם לקוחות של העסק שלכם.

צ’אט-בוט מספק מענה ללקוחות ועוזר לכם לייעל את את המענה ולהפוך אותו למהיר יותר, לספק מידע ללקוח אודות בית העסק וכמובן מניע אותם לרכישה. עסקים רבים משתמשים בו כדי לתקשר ביעילות עם קהל היד שלהם ולשפר את חווית הלקוח.

1.איסוף לידים.

2.מכירות אונליין.

3.שירות לקוחות ומענה ללקוחות.

4.בירור מצב הזמנה/חשבון.

5.תיאום פגישה

1.חסכון משמעותי בכוח אדם וצמצום עלויות.

2.מענה 24/7.

3.יכולת לנהל אין סוף אינטראקציות בו זמנית.

4.צמצום טעויות אנושיות ושיפור שירות.

5.מענה לפי סטנדרטים אחידים.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן