אנחנו חיים בתקופה שבה עולם השיווק הטכנולוגי נע במהירות גדולה ואנחנו אנשי השיווק חייבים להבין את האינטרסים וההתנהגות של הצרכנים.
כיום מגמות שיווק דיגיטליות חדשניות כמו בינה מלאכותית, שיווק מבוסס נתונים ואופטימיזציה למנועי חיפוש הן בראש סדר העדיפויות של רוב בעלי העסקים בשנת 2022.
ולמה שהם לא יהיו? אחרי הכול אם עסק רוצה להישאר בתחרות הגדולה בעולם של היום הוא חייב להסתגל לשינויים המתפתחים במהירות גדולה בתחום השיווק הדיגיטלי כיום.
רוצים שנעזור לכם לעשות קצת סדר? אספנו במיוחד בשבילכם 6 מגמות וטרנדיים בעולם השיווק דיגיטלי בשנת 2022,הם יעזרו לעסק שלכם לא רק לשרוד אלא גם לשגשג ולהצליח בעידן התחרותי של היום.
1.בינה מלאכותית ה-AI:
הבינה המלאכותית תהפוך בשנת 2022 ללב ליבם של העסקים והתעשייה ותשלט על עבודות פשוטות רבות.
בעזרת ה-AI נוכל לנתח את דפוסי החיפוש והתנהגות של צרכנים, להשתמש בנתונים מפלטפורמות המדיה החברתית השונות ופרסומי בלוג. כל אלא כאן בכדי לעזור לעסקים להבין כיצד לקוחות מוצאים את השירותים והמוצרים שלהם.
בקרוב הבינה המלאכותית תהיה כוח מניע גדול מאחורי שירותים רבים, כרגע היא כבר מיושמת בתחומים כמו:
1.סחר אלקטרוני.
2.יצירת תוכן.
3.המלצות על מוצרים.
4.התאמה אישית של דואר אלקטרוני.
5.תקשורת בסיסית בין לקוחות לנותני השירות.
עסקים אשר יאמצו את השימוש ב-AI בשנת 2022 יוכלו לקצץ משמעותית בעלויות של כוח אדם, להאיץ את הצמיחה של העסק ולקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם.
2.צ’אט בוטים:
גם בשנת 2022 הצ’אט בוטים ימשיכו להיות חלק חשוב מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי, טכנולוגיה זו משתמשת בהודעות אוטומטיות בשביל לשוחח בזמן אמת, בכל שעה ביום, עם הלקוחות או המבקרים באתר שלכם ומאפשרת לתת שירות טוב יותר ומיידי ללקוחות שלכם.
סקרים מראים שצ’אט בוטים יניעו 85% משירות הלקוחות בשנת 2022.
היתרונות העיקריים שלהם שהם זמינים 24 שעות ביממה ונותנים תשובות מיידיות לשאלות פשוטות, בשל כך לקוחות מעדיפים אינטראקציה עם הצ’אט בוטים.
הצ’אט בוטים הם מהירים, מגיבים 24/7, יודעים הכל על היסטוריית הקנייה של הלקוחות באתר, לא מאבדים סבלנות לעולם וכמובן מציעים שירות מעולה ללקוחות.
3.פרסונליזציה (התאמה אישית):
אם אתם רוצים להתבלט בעיני הלקוחות שלכם בשנת 2022 אתם חייבים להפוך את השיווק הדיגיטלי שלכם למותאם בדיוק ללקוחות שלכם מבחינת תוכן, מוצרים, קריאטייב הודעות דואר אלקטרוני מותאמות ועוד.
נתונים סטטיסטיים מראים לנו ש:
- 63% מהצרכנים בדיגיטלי מוטרדים מאוד מהמגוון הגדול של הפרסומים הגנריים ששוטפים אותם.
- 80% מהצרכנים טוענים שכאשר חברה מציע להם חוויה בהתאמה אישית הסיכוי לעשות איתם עסקים הוא גבוהה הרבה יותר.
- 90% מהצרכנים טוענים שכאשר המוצרים או התוכן מותאמים אישית לצרכים שלהם הם נמשכים יותר מהר לאתר.
החשיבות של התאמת המוצר או השירות שאתם מפרסמים ללקוחות הרלוונטיים באמת היא קריטית מאוד לעסק שלכם ותעזור לכם להביא הרבה יותר לקוחות רלוונטיים שבסופו של דבר ירכשו את המוצרים שלכם.
4.שיווק בעזרת ווידאו:
שיווק בעזרת ווידאו הוא אחד ממגמות השיווק החשובות שתוכלו להשתמש בה בשנת 2022.
הנתונים הסטטיסטים הבאים מראים את החשיבות של שילוב וידאו באסטרטגיית השיווק של העסק שלכם בשנת 2022:
- 70% מהצרכנים טוענים ששיתפו סרטון ווידאו של מותג שהם אוהבים.
- 72% מהעסקים טוענים ששיווק בעזרת סרטוני וידאו שיפר את יחסי ההמרה שלהם.
- 52% מהצרכנים אומרים כי צפייה בסרטונים על המוצר או השירות גורמת להם להיות בטוחים יותר בהחלטת הרכישה המקוונת שלהם.
סרטוני ווידאו ברשתות החברתיות השונות הם ללא ספק דרך הפופולרית ביותר לגרום ללקוחות שרוצים ללמוד עוד על המוצר או השירות שלכם לרכוש אותו.
חשוב שתדעו שאם האתר שלכם יכלול סרטוני וידאו הסיכויים שלכם להניב תוצאות טובות יותר עולה פי 50!! אנשים מוצאים את תוכן הווידאו משכנע יותר. לכן חשוב שתשקיעו בסרטוני הווידאו שלכם ואנחנו יכולים להבטיח שתגיעו לתוצאות טובות ומהירות יותר.
רוצים ללמוד איך לעשות את סרטוני הווידאו נכון? קראו במאמר הבא:
“4 דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם בסרטונים השיווקים שלכם”
5.שיווק בעזרת משפעני רשת:
שימוש במשפעני רשת למטרת שיווק העסק שלכם תעזור לכם להגביר את המסר המיתוגי שלכם ובעזרתם תוכלו להגיע לשוק גדול יותר של לקוחות.
למה להשתמש במשפיעני רשת?
- 63% מהצרכנים סומכים על דעות של המשפיעים הרבה יותר ממה שהמותג יפרסם על עצמו.
- 58% מהאנשים שקנו מוצר חדש בחצי שנה האחרונה מעידים על כך שרכשו את המוצר משום שראו שהמליצו עליו משפעני רשת ברשתות המדיה השונות.
חשוב לזכור שגם בחירת המשפיען היא קריטית לעסק! בסופו של דבר הוא מייצג את המוצר שלכם ואם אתם תבחרו מישהו שנתפס בעיני הציבור כלא אמין גם המוצר שלכם יכול להיפגע מכך ולהיתפס במוצר לא אמין בעיני הלקוחות.
-
שימוש בסטורי ברשתות החברתיות להגברת מודעות למותג:
מכיוון שהסטורי נעלם לאחר זמן קצר, זוהי הזדמנות נהדרת למשווקים להשתמש בפחד של המשתמשים להחמיץ את הדברים שאתם מפרסמים.
לשימוש בסטורי במדיה החברתית יש יתרונות רבים:
- הגברת המודעות למותג שלכם.
- תקשורת תמידית עם העוקבים שלכם.
- תנועה מוגברת לדף לכם.
- הזדמנות להגיע ולתפוס קהלים צעירים יותר.
כמה דרכים יצירתיות בהם תוכלו להשתמש בסטורי:
- תשאירו את העוקבים שלכם מעוניינים בעזרת שימוש בסקרים במדיה החברתית שלכם.
- תעשו סרטוני לייב.
- הזמינו את העוקבים שלכם לחקור יותר על המוצרים או השירותים שלכם בעזרת קריאה לפעולה.
רוצים ללמוד עוד על קידום נכון באינסטגרם? כנסו למאמר הבא:
לסיכום:
עבור כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי שינוי ולמידה הם חלקים בלתי נפרדים מהתפקיד, הטרנדיים הדיגיטליים שאספנו בשבילכם יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם מאוד בשנת 2022.
חשוב תמיד לשאוף לאמץ כמה שיותר טכנולוגיות, טרנדים, כלים ואסטרטגיות חדשות על מנת לצמוח, להישאר מעודכנים וכמובן להשיג יתרון על המתחרים שלכם.
יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: