7 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם בשנת 2021

7 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם בשנת 2021

השנה החדשה התחילה ואם עד עכשיו לא בדקתם, זה הזמן לבדוק אילו אסטרטגיות לייצור לידים עבדו עבורכם בעבר ואיך אתם יכולים לשפר ולעשות אופטימיזציה כדי שתוכלו לייצר לידים נוספים ואיכותיים עבור העסק שלכם בשנת 2021.

כשמדברים על ייצור לידים, ישנו הבדל בין לידים לבין לידים מוסמכים. לידים מוסמכים הם כאלה שנוצרו על ידי טרגוט קהל ספציפי מאוד, קהל שידוע לגביו כי הוא צריך את הפתרון שאתם מציעים. זה בדרך כלל מסתכם באחוז גבוה יותר של המרה מה שבא לידי ביטוי ביותר לקוחות בסופו של דבר.

על מנת להצליח לייצר לידים זולים ואיכותיים ולצבור עוד מכירות חדשות עבור העסק שלכם, אתם חייבים להשקיע הרבה עבודה ולייצר את האסטרטגיה שתייצר את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

רוצים להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם? כדי לעזור לכם, אספנו אסטרטגיות לייצור לידים שיכולות לעזור לכם לקבל לקוחות חדשים לעסק שלכם.

7 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם עוד היום!

  1. תגיעו לעמוד הראשון בגוגל- אתם יכולים לזכור את הפעם האחרונה שחיפשתם משהו בגוגל והגעתם לדף השני בתוצאות החיפוש כדי למצוא את מה שחיפשתם? אתם כנראה לא יכולים, כי מעטים האנשים שעושים את זה. סביר להניח שלא תסתכלו מעבר לתוצאה הרביעית או החמישית בעמוד הראשון של גוגל ולכן זה חיוני שתופיעו בדף הראשון אם אתם רוצים תנועה אורגנית לאתר שלכם.

    הסוג הזה של התנועה הוא החשוב ביותר – היות והאנשים שחיפשו את השירותים והמוצר שלכם, באמת צריכים או רוצים לקנות אותו עכשיו, לכן הם חיפשו. אם הם לא יכולים למצוא אתכם, אתם לא יכולים למכור להם. 

  2. שדרוגים לתוכן שלכם – הציעו לקהל שלכם משהו בנוסף אחרי שהם קראו פוסט בבלוג שלכם – זו דרך מעולה לגרום להם לחבב אתכם. אחד מהשדרוגים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לתוכן שלכם זה לספק למשתמשים את היכולת להוריד מקור מידע מסוים הקשרו בנושא של הכתבה בתמורה למידע מהלקוח הפוטנציאלי. לדוגמא, רשימת טיפים לשיווק נכון ברשתות החברתיות אם הפוסט בבלוג שלכם עוסק בשיווק ברשתות החברתיות. תציעו משהו שיכול לעזור להם, להוסיף עוד קצת ערך למאמר שלכם, הקוראים יכבדו את זה מאוד ויעריכו אתכם עוד יותר .

הוספת שדרוגים לתוכן זו דרך מעולה לייצר לידים שהוכיחה את עצמה כבר בעבר. אם זה לא משהו שאתם כבר עושים, יכול להיות שאתם מפספסים המון לידים פוטנציאליים שמתעניינים במה שאתם עושים.

  1. תעשו אופטימיזציה נכונה לאתר שלכם-בהמשך למה שכתבנו למעלה, ברגע שהצלחתם להופיע בעמוד הראשון של גוגל, אתם צריכים לוודא שהאתר שלכם בנוי בצורה אופטימלית להמרת לידים ללקוחות משלמים. אתם צריכים ליצור חוויה קלה, נעימה וממירה עבור כל מבקר, אתם צריכים לתת ערך לביקור שלכם ולהדגיש את יתרונות המוצר או השירות שאתם יכולים לספק להם.

    אתם צריכים גם למצוא דרך לקבל משהו מכל מבקר, כמו כתובת מייל למשל. האנשים הלה נמצאים באתר שלכם מסיבה מסוימת – הם הביעו עניין בעסק שלכם ולכן הם ליד פוטנציאלי. שמירת כתובת מייל תאפשר לכם לפנות אליהם שוב בעזרת מערכת דיוור אוטומטית, זה יאפשר לכם לייצר עוד מגע איתם ולמעשה להגדיל את הסיכויים שהם ייקנו מכם בעתיד. על מנת לקבל אימייל של מבקר באתר שלכם, צרו טופס לייצור לידים שבו אתם יכולים לתת בתמורה למידע ספר להורדה או משהו בסגנון. תציגו את עצמכם כמקור מידע מעולה עבור הלקוחות וככה תוכלו לקרב אותם יותר לשלב המכירה.

    קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

    “5 צעדים לאופטימיזציה נכונה של האתר שלכם”

    “7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”.

  2. הציעו תקופת ניסיון – אם העסק שלכם מאפשר את זה, הציעו תקופת ניסיון שבה הלקוח יוכל להשתמש בשירות שלכם, זה כבר יקרב אותו לשלב הקנייה. תאפשרו לו לנסות את מה שיש לכם להציע ולראות בעצמו את הערך המעולה שאתם מציעים בשירות שלכם – זה יגדיל את האמון שלו בכם והוא בוודאות ימשיך ויהפוך ללקוח משלם אם הוא יבין כי השירות שלכם באמת עוזר לו.
  3. תראו נוכחות ברשתות החברתיות-הרשתות החברתיות מציעות לעסק שלכם הזדמנות ענקית לייצור לידים. הרבה לקוחות שופטים חברה על סמך הפעילות והנוכחות שלה ברשתות החברתיות, והעלאת הנוכחות שלכם תעלה את ערך המותג שלכם בעיניי הלקוחות.

    מאוד קל היום לייצר לידים דרך הפרסום בפייסבוק למשל, הפלטפורמה הציגה השנה מודעות לידים המאפשרות לקבל מידע מהלקוח מבלי שהוא יצטרך לצאת מהפלטפורמה כשהטופס מתמלא אוטומטית על סמך מידע מהפרופיל של המשתמש.

    קראו עוד במאמרים שלנו:

    “קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק”

    “5 טיפים ליצירת מודעות לידים ממירות בפייסבוק”.

  4. פופ אפ שקופץ לפני שהלקוח רוצה לצאת מהאתר – הסוג הזה של הפופ אפים הינו דוגמא לדרך יצירתית להשאיר את הלקוח באתר שלכם והם עובדים בצורה מעולה בדרך כלל. פופ אפ כזה מופעל למעשה כשהלקוח מנסה לצאת מהאתר. הוא בדרך כלל מכיל איזשהי הצעה שתנסה לתפוס את הפרטים של הלקוח רגע לפני שהוא יוצא מהאתר. זו אסטרטגיה מעולה ואם תלכו צעד קדימה ותהפכו את הפופ אפים האלה לאישיים יותר, תצליחו עוד יותר.
  5. תשתמשו בפרסום ממומן לצורך רימרקטינג- אחת מהדרכים הטובות ביותר לייצור לידים ולהניע אנשים בהמשך משפך המכירות שלכם הינה דרך פרסום ממומן. כמעט 65% מהאנשים שמחפשים לקנות משהו באינטרנט, לוחצים על מודעה בגוגל!

    יחד עם זאת, אחוז קטן מאוד של אנשים המבקר את האתר שלכם מוכנים לבצע רכישה על הביקור הראשון והם יכולים לבקר עוד 7-8 פעמים לפני שהם מוכנים לעשות את הצעד הבא ולקנות משהו.

    לכן פרסום בפייסבוק, למשל, יכול להיות מאוד יעיל – זו יכולה להיות עוד נקודת מגע בין העסק שלכם לבין הלקוח שביקר באתר שלכם בעבר. רימרקטינג לשירותים שאתם מציעים לאנשים שכבר ביקרו באתר הוא משהו שאתם יכולים להגדיר מאוד בקלות בפייסבוק (באמצעות הפיקסל של פייסבוק) או בגוגל, וזה בהחלט יעזור לכם לייצר לידים ולהביא אותם לנקודת הרכישה.

לסיכום – על מנת להישאר במרוץ ולהמשיך לעזור לעסק שלכם לצמוח, אתם חייבים לשדרג את אסטרגיות ייצור הלידים שלכם גם אם הן עבדו בצורה טובה בסוף שנת 2020. השדרוג לאסטרטגיות הקיימות ביחד עם הוספת אסטרטגיות חדשות ייקחו את העסק שלכם למחוזות חדשים בשנת 2021. תשקיעו בלידים שלכם וזה ישתלם לכם בוודאות.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום ושיווק דיגיטלי

רוצים לדעת מה קורה בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2021?

שנת 2021 תיזכר כשנה משמעותית בכל הקשור לעסקים בעולם הדיגיטלי. על רקע המגבלות שחווינו בעולם הפיסי, משרדי הפרסום והצריכה בדיגיטל צומחים בקצב מסחרר, ונתונים רשמיים