זמן קריאה: 3 דקות
אחד מהדברים הכי חשובים במודעת פייסבוק הוא התוכן.
התמונה המצורפת למודעה אולי תתפוס את תשומת לבו של המשתמש, אבל התוכן יהיה זה שישכנע אותם לפעול כמו שאתם רוצים ולהפוך ללקוחות שלכם בסופו של דבר.
בואו נצלול ישירות ל-7 טיפים שכתבתו עבורכם על כתיבה נכונה של תוכן בפרסום בפייסבוק.
- תכתבו את המסר שלכם כשבן אדם אחד נמצא לכם בראש. אם תנסו דרך המודעה שלכם לפנות לכולם, בסופו של דבר היא לא תמשוך אף אחד. הכי טוב לכתוב את המודעה כאילו אתם כותבים אותה לבן אדם אחד. דמיינו שאתם מדברים ללקוח האידיאלי שלכם, ותחשבו עליו בזמן שאתם כותבים את התוכן למודעה שלכם.
- שיהיה כמה שיותר פשוט. הקהל שלכם אמור להבין תוך כמה שניות על מה המודעה שלכם מדברת. נסו להימנע משימוש במילים ארוכות ומסובכות כי אתם עלולים להראות מתנשאים בעיניי אנשים מסוימים. בנוסף, המנעו ממשפטים בעלי מבנה מסובך שיהיו קשים להבנה. התוכן של המודעה שלכם צריך להיות פשוט וקל להבנה.
- השתמשו בקריאה אחת לפעולה. ראינו בעבר הרבה מודעות שבהן עסקים מבקשים מאנשים לבצע שתיים או שלוש פעולות. כשבמציאות, כנראה שהמפרסם רוצה שהאנשים יעשו פעולה אחת ספציפית. אל תבקשו מאנשים לבדוק את הבלוג שלכם או לעקוב אחריכם בטוויטר, אם מה שאתם באמת רוצים זה לידים ומכירות. במקום, תבקשו מהם לבדוק את המוצר או השירות שאתם מציעים.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “מה לעשות שהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”.
- תספרו סיפור. למה שאנשים יקנו את המוצר או השירות שאתם מציעים? אם ישנו סיפור קצר מאחורי הדרך שבה החברה שלכם נוצרה או איך גיליתם את הצורך במוצרים שלכם, תשתפו אותה. סיפורים מוסיפים מגע אישי למודעות שלכם, והם יגרמו לקהל שלכם לזכור את המודעות שאתם כותבים הרבה יותר טוב.
- תכללו מידע על המחיר או על ההנחה. אם זה רלוונטי להצעה שלכם, תוודאו שאתם כוללים את המחיר וההנחה במודעה. כולם אוהבים מחיר מציאה, ואם המוצרים שלכם הם תחרותיים במיוחד מבחינת המחיר, תוודאו שאתם מתגאים בזה.
- תהיו עקביים. אתם רוצים שאנשים יזהו באופן מיידי שהמודעות קשורות לעסק שלכם. אז תהיו עקביים עם הטונים שאתם משתמשים במודעות שלכם. הכי טוב לדוגמה להיות כיפיים בצורה עקבית או רציניים ואינפורמטיביים בתוכן שלכם.
- דחיפות. כל המילים שאתם יכולים לצרף המעידות על תחושת דחיפות מסוימת, יכולות לעזור לכם לגרום לקהל שאתם פונים אליו, לפעול כמו שאתם רוצים שיפעל. תכללו ביטויים כמו, מהרו, עכשיו, רק היום, לזמן מוגבל בלבד וכדומה. תמיד מפתיע מחדש כמה לתחושת דחיפות יש השפעה על הביצועים של הקמפיין שלכם. יכול להיות שיש לכם מלאי מוגבל של מוצרים או זמן מוגבל למימוש שירות ככה שיהיה לכם מה לכתוב. אל תשכחו אבל שאם הטון של המודעה שלכם הוא קליל יותר, תשדלו לשמור עליו ככה גם כשאתם מתייחסים לדחיפות במודעות שלכם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: