אתם חושבים לעצב מחדש את האתר שלכם. ברכותיי! עשיתם כבר את הצעד הראשן בזה שהחלטתם לעשות שינוי, עכשיו קחו נשימה עמוקה ותבינו שאתם לא רוצים לקפוץ מאתר אחד שיכול להיות שמלא בבעיות לאתר אחר, יפה יותר ומלא בבעיות.
לעיתים קרובות, בעלי אתרים נכשלים באבחון הבעיות האמיתיות באתר שלהם, שזה למעשה השלב החשוב ביותר לפני עיצוב מחדש. עם האבחון הנכון והרשימה שהכנו עבורכם למטה, לא תבזבזו זמן, כסף ואת המוח היצירתי של המעצב. אם אתם הולכים לשנות את האתר שלכם, תעשו את זה כמו שצריך.
(מומלץ לקריאה: ” 5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה”)
מה היא הדרך הנכונה?
מבנה מגיע לפני צבעים, וזו הדרך הנכונה לעבוד. אל תתעצבנו או תתרגשו אם התכנון לוקח זמן, התהליך אמור לעזור לכם ליצור אתר שישרת אותכם זמן רב ויפיק לידים איכותיים ולקוחות נאמנים.
אז, אל תתחילו עיצוב מחדש לאתר שלכם בלי הדברים הבאים:
משפך שיווקי מעולה
משפך מכירות מתייחס לתהליך שהמבקרים שלכם עוברים באתר. מדובר על כל המסע שהם עוברים מהרגע שהם נכנסו לאתר שלכם (נקודה א’) עד לרגע שהם יצרו איתכם קשר בדרך כלשהי (נקודה ב’). משפך שיווקי טוב מחבר את הנקודות ומוודא שהמבקרים באתר מגיעים לשלב ההמרה.
במקום לצעוק “תבחרו בנו!” בדף הבית, תבנו משהו שיזרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. דברו על הבעיה שיש להם, תיידעו אותם על הפתרונות האפשריים, ואז תוכלו להסביר להם איך ההתמחות של החברה שלכם יכולה לעזור להם לפתור את הבעיה. תחלקו את התוכן שלכם כדי שיהיה בכל שלב במשפך, תביאו את המבקרים שלכם מהשלב שבו הם מחפשים מידע לשלב שבו הם נרשמים או מסכימים לקבל את ההצעה שלכם.
תוכן הוא המלך
“בואו נדבר על עיצוב האתר קודם, תמיד אפשר לכתוב את התוכן יותר מאוחר.” ממש לא!
אתם יכולים לעבוד על ביטויים מסוימים ותיקוני שפה יותר מאוחר, אבל מבנה התוכן צריך להיות מוכן לפני שאתם מתחילים בעיצוב. אם תעשו הפרדה בין שני התהליכים, האתר שלכם יהיה חסר הגיון ורצף.
מעצבים וקופירייטרים צריכים לעבוד בצוותים על מנת ליצור מבנה אתר מעולה המדבר לצרכים של הלקוחות האידיאליים בכל שלב. למעשה, יישום אסטרטגיית שיווק תוכני תעלה לכם פחות מאשר פרסום רחב באינטרנט.
ארכיטקטורת המרות
המטרה של האתר הישן שלכם הייתה למשוך מבקרים או להמיר מבקרים?
קחו את ההזדמנות העומדת לפניכם לקראת העיצוב החדש ותנסו להבין לעומק את המבנה של האתר. למדו מהדפים שהמירו הכי טוב ותזהו את הדרכים הנפוצות ביותר שהמבקרים שלכם עברו בהן.
אם ייצרתם לידים שלא הובילו לכלום, תציעו למבקרים הצעות שימירו אותם מלידים ללקוחות. בלי התהליך הזה, השיווק שלכם לא יעזור לעסק שלכם לצמוח, אלא רק יעשה קצת רעש.
קידום האתר בגוגל (SEO)
עיצוב אתר מחדש יכול לירות לכם ברגל בסופו של דבר אם אתם לא לוקחים בחשבון את הגורמים המשפיעים על הדירוג שלכם בגוגל, ויש 200 גורמים כאלה. זה אומר, ישנן 200 דרכים לשפר את הנראות, הסמכות והאמון של האתר שלכם וכמובן 200 דרכים להפוך את המצב לגרוע יותר.
רוצים שהאתר שלכם יראה מדהים? מעולה, אל מה עם זמן טעינת העמוד? אף מבקר לא רוצה לחכות כדי לראות את האתר שלכם, הם באו לראות את מה שהם חיפשו.
אתם לא צריכים לאבד את הדירוג והתנועה לאתר אחרי העיצוב מחדש (זה יהיה להתחיל הכל מהתחלה), למרות שזו אפשרות אמיתית. תכינו את הצוות שלכם או את צוות משרד הפרסום שלכם שיכינו את המסלול לפני שהאתר החדש והמושלם שלכם מוכן להמראה!
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: