בעבר, פרסום בפייסבוק היה פשוט מאוד, ולתקופה מסוימת, אפילו חשיפה אורגנית בפייסבוק הייתה יעילה ביותר. נכון מאוד, לא הייתם צריכים לבזבז הון כדי לקדם את העסק שלכם בפייסבוק עם כמה שזה נשמע מוזר היום.
בשנת 2021, הזדמנויות לבזבז כסף קיימות בכל פינה. משווקים צריכים לעבוד הרבה יותר קשה כדי להוציא את המירב מהתקציב הנתון בידיהם. אז בתכלס, אם אתם עושים משהו מהדברים הבאים, אתם חייבים שינוי, מהר.
מחפשים תוצאות עכשיו
טעות ענקית. לא משנה כמה מדהים קמפיין המודעות שלכם, אתם לא יכולים להבטיח תוצאות מיידיות. יכול להיות שתתכננו קמפיין למוצר חדש במשך שבועות ואז תגלו שאתם לא מכניסים הרבה כסף בהשקה. זה קורה והרבה.
ישנן כמה נקודות מפתח שחשוב לשים לב אליהן. הנקודה הראשונה היא פיקוח, בכל קמפיין מודעות שלכם, תוודאו שאתם בודקים את המידע הנתון לרשותכם על מנת לדעת בדיוק האם הקמפיין מצליח או לא ולמה. זה אומר לשים לב למדדים השונים בזהירות. אפילו אם אתם לא בטוחים, בטוח שישנן מסקנות להסיק מהמדדים הנכונים לגבי מצב הקמפיין והעתיד שלו.
הנקודה הבאה דורשת מכם להיות מאוד סבלניים עם הקמפיינים שלכם בפייסבוק. כל מודעה (מכל סוג – בין אם לחשיפה או לייצור לידים) אלא אם גרועה לחלוטין, אמורה להחזיר קצת כסף לפחות. יחד עם זאת, אם לא תיתנו למודעת קצת זמן לחיות במרחב של פייסבוק ולצבור מומנטום, אתם מבזבזים זמן וכסף.
מתעלמים מהקהל שלכם
זה חיוני שתשקיעו זמן בחקר הקהל שלכם. עסקים שמכירים את הקהל שלכם יצליחו בפרסום. ככה זה עובד.
המחקר הזה דורש זמן וכסף, אבל אם לא תבצעו מחקר מקיף בהתחלה, ותעשו אותו בזמן שהמודעות שלכם רצות, אתם עדיין קצת מהלכים בחשכה, אפילו אם המודעות מכניסות לכם כסף. תגלו עוד מידע על הקהל שלכם בכל הזדמנות שיש לכם, בין אם כשנסגרת מכירה או כשאתם מסתכלים על המדדים הרלוונטיים בזמן שהקמפיינים שלכם באוויר.
במילים אחרות, תתחילו להבין מה הקהל שלכם אוהב, מה גורם לו לפעול. כמה שתדעו יותר, ככה המודעות שלכם יהיו יותר אפקטיביות.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“לפני שמתחילים בפרסום, מבינים את קהל היעד”
“האסטרטגיה השיווקית שלכם לא תעבוד בלי השלב הזה”.
איך התוכן שלכם?
למרות שהרשתות החברתיות נמצאות במעבר אל עבר תוכן ויזואלי בעיקר, למילה הכתובה ישנה עדיין השפעה עצומה. גם כאן, ישנן כמה נקודות מפתח שיעזרו לכם לייצר תוכן טוב יותר. ראשונה, תשתמשו במילות מפתח נכונות, אחרי חקר הקהל שלכם, אתם אמורים לדעת באילו מילים להשתמש. לאחר מכן תוודאו שהתוכן שלכם מכוון מטרה, מדויק, מעביר מסר ומניע לפעולה, אחרת, המודעה שלכם לא תעשה כלום.
קראו עוד: “7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”.
לא מדויקים ולא מכוונים
אתם לא תגיעו לשום מקום אם לא תשתמשו בטרגוט בצורה נכונה. אתם לא תוכלו למכור שום דבר אם לא תשמשו עם מודעה אחת, וזה מאוד הגיוני לטרגט מודעות שונות לקבוצות שונות וספציפיות. זה במיוחד נכון אם לוקחים בחשבון את הקצב שבו פייסבוק צמחה ואת כמות השינויים שנעשים בפלטפורמה על בסיס חודשי. הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות זה לבחור טרגוט מדויק יותר עבור המודעות שלכם, כלומר, קבוצות קטנות יותר של אנשים, ככה תוכלו להבדיל בקלות בין אנשים בתוך הקהל שלכם. ברגע שעשיתם את זה, תבנו קמפיין מטורגט לקבוצה מסוימת.
מודעות מטורגטות יכולות להביא תוצאות מעולות. למרות שהחשיפה קטנה, היא אפקטיבית הרבה יותר.
קריאה נוספת: “המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט”
תקצוב לקוי
למרות שפייסבוק זה מקום מעולה לבנות קהל ולייצר רווחים, חשוב שעסקים יבינו כי הם חייבים לנהל תקציב בצורה זהירה. קל מאוד ליפול למצב שבו מבזבזים הרבה כסף בלי לראות תוצאות.
תתחילו בעדינות, עם פרסום המבוסס על ההחלטות הטובות ביותר שאתם יכולים לקבל. תעשו בדיקות ואז עוד בדיקות ואז עוד קצת בדיקות. לא תוציאו מזה מאות מכירות, אבל כמה שתעשו יותר בדיקות, ככה תוודאו שאתם מנצלים את התקציב בצורה הטובה ביותר.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: