4 דרכים לייצר לידים בחינם

דרכים לייצור לידים

לידים הם הדם הזורם בעורקיו של כל עסק אינטרנטי. קיומו של מקור ייצור לידים יציב ואמין זה אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסק שרוצה לצמוח ולהצליח.

המון עסקים משלמים כסף וקונים לידים מחברות צד שלישי שאוספות את הלידים הללו. אבל מה שהעסקים האלה לא יודעים זה שהלידים האלה הם בדרך כלל קרים או לא מספיק איכותיים. (מה זה לידים איכותיים?)

במקרה הטוב, הלידים האלה דורשים המון טיפוח לפני שהם הופכים ללקוחות משלמים. (כנסו לקרוא על טיפוח לידים) כשבמקרה הגרוע, הם לא הופכים ללקוחות בכלל. שתי האפשרויות משאירות אתכם עם עלות עבור לקוח מאוד מנופחת לאחר שבזבזתם המון זמן.

התוכן רלוונטי גם לשנת 2021

כתבנו עבורכם עוד 10 אסטרטגיות לייצור לידים עדכניים יותר (לחצו כאן)

עכשיו, בואו ניגש לעניין.

4 דרכים לייצור לידים אונליין (בחינם!)

  1. השתמשו ברשתות החברתיות כדי לקדם את התוכן שאתם מייצרים

כמו כל משפך מכירות, ייצור לידים מתחיל עם יצירת מודעות. הרשתות החברתיות יכולות לעזור לכם להעלות את המודעות וליצור קשר עם לקוות פוטנציאליים.

תתחילו בזיהוי הפלטפורמה שבה יש למותג שלכם את הסיכויים הטובים ביותר. זכרו שיש המון רשתות מעבר לפייסבוק וטוויטר שלהן בסיס עצום של משתמשים. פלטפורמות כמו פינטרסט, לינקדאין ועוד הם מקומות מעולים לשתף תוכן וליצור מודעות. רק אל תשכחו לשתף גם לינק לתוכן שלכם באתר כדי לייצר תנועה אליו.

  1. הוסיפו טופס לידים ישירות בדף הפייסבוק שלכם

הוסיפו טופס להשארת פרטים ישירות בדף הפייסבוק שלכם על מנת לתפוס לידים שנמצאים בתחילת המשפך. פייסבוק לא מאפשרים לעשות את זה באופן ישיר, אבל אתם יכולים להשתמש באפליקציות צד שלישי שכן מאפשרות את הפעולה הזו כמו JotForm למשל.

אל תפספסו את המאמר שלנו:

“7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”

  1. תפרסמו בבלוג של מישהו אחר

בלוג אורח מהווה כלי חזק מאוד שיכול לעזור לכם ליצור חשיפה בקרב קהלים מסוימים, במקביל זה יכול לעזור לכם למקם את עצמכם כמובילי דעה בתחומכם.

תתחילו בכך שתזהו מי מהאתרים והמותגים חולקים עמכם קהל מסוים ולהם נפח גבוה של כניסות חודשיות לאתר. אם אתם לא בטוחים כמה כניסות יש להם, תשתמשו ב-SimilarWeb על מנת להעריך.

אם מצאתם אתר מתאים, תציעו להם מאמר שלכם על נושא מסוים מהתעשייה שאתם חולקים. רוב המותגים יהיו שמחים לפרסם מאמר חינמי, במיוחד בגלל שהם יודעים שאתם תעזרו לקדם אותו, ככה כולם מנצחים.

  1. תאספו לידים באתר שלכם בעזרת תוכן להורדה

תוכן הוא אחד הדברים המניעים להצלחה באסטרטגיה שיווקית, ואחת הדרכים הטובות ביותר לייצר לידים זה להציע תוכן להורדה חינמי לחלוטין.

התחילו בכך שתייצרו תוכן המתייחס לבעיה או דאגה של הלקוח המרכזי שלכם. אם התוכן יהיה מכוון לצרכים של אותו הלקוח, תוכל לוודא שאתם מושכים לידים איכותיים שיהפכו ללקוחות משלמים בהמשך.

מבחינת פורמטים להורדה או איזה סוג תוכן לייצר יש כמה דרכים ללכת בהן: אתם יכולים לייצר ספר אלקטרוני, רשימה מסוימת, תבניות וקורסים אינטרנטיים מקוצרים. אם יש לכם כבר מאמר בבלוג שאתם יודעים שעובד מצוין, נסו להפוך אותו למאמר להורדה.

תעשו את זה ככה שמשתמשים יוכלו לקבל את התוכן שאתם מציעים רק לאחר שהם מילאו טופס עם פרטי ההתקשרות שביקשתם( מייל, שם וטלפון בדרך כלל). תקדמו את ההצעה הזו ברשתות החברתיות ותראו איך הלידים מתחילים להגיע.

ייצור לידים זו רק ההתחלה!

ייצור לידים זה תהליך הכרחי עבור כל עסק בעידן הדיגיטלי של היום. יחד עם זאת, ברגע שיש לכם  זרימה איכותית של לידים, אסור לכם להתעלם משאר השלבים במשפך ההמרות. אתם עדיין צריכים להפוך את הלידים הללו ללקוחות משלמים, וברגע שיש לכם לקוחות, אתם צריכים להפוך אותם ללקוחות חוזרים.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
טיפים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
טיפים לפרסום בפייסבוק

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים