מדריכים לפרסום ממומן בגוגל
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?
מתחילים לראשונה לפרסם בגוגל?
כדי שלא תלכו לאיבוד, ריכזנו כאן את הצעדים הראשונים שלכם לפרסום בגוגל
קראו לפי הסדר 🙂
- 1. מה זה PPC
- 2. מילות מפתח
- 3. קבוצות מודעות
- 4. טקסט למודעות
- 5. אחוזי הקלקה
- 6. ציון איכות
- 7. מחיר ללחיצה
- 8. עלות לפעולה
- 9. אופטימיזציה לשיפור ההמרות
- 10. פתיחת חשבון פרסום
- 11. מבנה חשבון פרסום
- 12. טיפים לניהול חשבון מוצלח
- 13. מחקר מילות מפתח
- 14. מילים שליליות
- 15. סוגי התאמה
- 16. מילות מפתח זנב ארוך
- 17. שיפור מודעות טקסט
- 18. תוספים מתקדמים למודעות
- 19. מעקב המרות
- 20. ניהול נכון של התקציב
רוצים להעשיר את הידע שלכם בפרסום ממומן בגוגל?
כתבנו לא מעט מדריכים וטיפים לפרסום ממומן בגוגל, במיוחד בשבילכם
מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?
זמן קריאה: 5 דקותאם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם
אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקותככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל
5 טיפים לאופטימיזציה לקמפיין לידים בפרסום בגוגל
זמן קריאה: 3 דקותהפרסום בגוגל המציע תשלום עבור כל הקלקה על מודעה הינו כלי מעולה לייצור לידים היות והמשתמשים מחפשים פתרון לבעיה מסוימת שיש להם ואתם, בתור מפרסמים
5 מדדים בגוגל אנליטיקס שאתם חייבים לשים לב אליהם
זמן קריאה: 5 דקותלא יכול להיות שיש לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי כלשהי או שעבדתם עם משרד פרסום דיגיטלי ולא שמעתם את המונח גוגל אנליטיקס. רוב הסיכויים שהשתמשתם בשירות
המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים
זמן קריאה: 4 דקותשמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,
המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים
זמן קריאה: 6 דקותכל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז
המדריך המלא לפרסום בגוגל – פנייה לפי מיקום
זמן קריאה: 5 דקותאלא אם יש לכם תוכניות להשתלט עם העולם, הקמפיין שלכם בגוגל לא צריך להיחשף לכל האנשים על כדור הארץ. הרבה יותר סביר שהמוצר או השירות
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחר שיחות
זמן קריאה: 5 דקותפרסום ממומן בגוגל מציע למפרסמים אפשרויות למדדים מהטובים ביותר שיש בעולם הפרסום. מפרסמים יכולים לעקוב אחרי לחיצות והמרות ברמת האגורה כדי לחשב את החזר ההשקעה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – פרסום במובייל
זמן קריאה: 4 דקותחיפוש במובייל זו דרך חיים לצרכנים. אנשים מבלים מעל 15 שעות בשבוע בחיפוש בטלפונים החכמים שלהם. מודעות המותאמות למובייל בקמפיין הפרסום בגוגל הן כרטיס הכניסה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח דינמיות
זמן קריאה: 5 דקותפעם עשיתם חיפוש למוצר הזוי בגוגל והייתם בהלם שהמודעה שאתם רואים מציעה בדיוק מה שחיפשתם? אם כן, יש סיכוי טוב שהמפרסם השתמש במילות מפתח דינמיות.
המדריך המלא לפרסום בגוגל – רימרקטינג
זמן קריאה: 8 דקותאפשרות הרימרקטינג בקמפיין הפרסום בגוגל, האפשרית מאז שנת 2010, רק הלכה והתחזקה עם הזמן עם תוספות חדשות, מבניית רשימות בעזרת גוגל ועד רימרקטינג דינמי. הפונקציונליות
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניתוחים ושיפורים
זמן קריאה: 3 דקותהרבה מפרסמים טועים כשהם חושבים שברגע שהם הגדירו את הקמפיין שלכם, זה סוף המסע שלהם למעשה והקמפיין יעמוד בפני עצמו. לא כך הדבר, ברגע שהגדרתם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניהול תקציב
זמן קריאה: 5 דקותבקמפיין ממומן בגוגל, כמו הרבה דברים אחרים בחיים, אתם צריכים להוציא כסף כדי להרוויח כסף. אבל איך יודעים כמה צריך להוציא? התקציב השנתי והחודשי שלכם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחרי המרות
זמן קריאה: 4 דקותהקמפיין שלכם לפרסום בגוגל עלה לאוויר, המודעות ומילות המפתח מתחילות לייצר מספר מרשים של הקלקות. מעולה! אבל אם אין לכם משהו שעוקב אחרי ההמרות, אתם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – תוספים למודעות
זמן קריאה: 3 דקותאם אתם מחפשים לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל מבלי להשאר עד מאוחר במשרד ולהגדיל את התקציב, נסו את התוספים האפשריים למודעות. לא
המדריך המלא לפרסום בגוגל – שיפור מודעות טקסט
זמן קריאה: 4 דקותישנם כמה מדדים שבהם צריכים להתרכז מפרסמים בגוגל כדי להבטיח החזר השקעה טוב מהקמפיינים שלהם. אחוז הקלקה הוא בין החשובים ביותר. אחוז ההקלקה של מודעה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח זנב ארוך
זמן קריאה: 3 דקותמילות מפתח זנב ארוך הן למעשה ביטויי מפתח ארוכים וספציפיים יותר שהסבירות שהאנשים שמשתמשים בהם, יהיו קרובים יותר לנקודה שבה הם רוכשים משהו או שהם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – סוגי התאמה
זמן קריאה: 5 דקותכשאתם מגישים הצעת מחיר על מילת מפתח במקפיין הפרסום שלכם בגוגל, אתם נדרשים לבחור את סוג ההתאמה לכל מילה, מה שלמעשה אומר לגוגל כמה הגבלה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילים שליליות
זמן קריאה: 5 דקותבין אם אתם חדשים בפרסום בגוגל או שאתם מתעסקים בנושא מאז שגוגל השיקו את הפלטפורמה בשנת 2000 ( עם 350 לקוחות בסה”כ), בטוח השקעתם המון
המדריך המלא לפרסום בגוגל – איך עושים מחקר מילות מפתח
זמן קריאה: 7 דקותביסודו של כל קמפיין פרסום מצליח בגוגל עומד מחקר מילות מפתח – בחירת מילות המפתח הטובות ביותר לשלם עליהן, על מנת לייצר כמה שיותר הקלקות
המדריך המלא לפרסום בגוגל – 6 צעדים לחשבון פרסום מוצלח
זמן קריאה: 8 דקותבמאמר הקודם ראינו למה המבנה של חשבון הפרסום שלכם בגוגל הוא כל כך חשוב, הפעם נבחן איך להפוך את החשבון למוצלח בשישה צעדים פשוטים. קחו