מדריכים לפרסום ממומן בגוגל
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?
מתחילים לראשונה לפרסם בגוגל?
כדי שלא תלכו לאיבוד, ריכזנו כאן את הצעדים הראשונים שלכם לפרסום בגוגל
קראו לפי הסדר 🙂
- 1. מה זה PPC
- 2. מילות מפתח
- 3. קבוצות מודעות
- 4. טקסט למודעות
- 5. אחוזי הקלקה
- 6. ציון איכות
- 7. מחיר ללחיצה
- 8. עלות לפעולה
- 9. אופטימיזציה לשיפור ההמרות
- 10. פתיחת חשבון פרסום
- 11. מבנה חשבון פרסום
- 12. טיפים לניהול חשבון מוצלח
- 13. מחקר מילות מפתח
- 14. מילים שליליות
- 15. סוגי התאמה
- 16. מילות מפתח זנב ארוך
- 17. שיפור מודעות טקסט
- 18. תוספים מתקדמים למודעות
- 19. מעקב המרות
- 20. ניהול נכון של התקציב
רוצים להעשיר את הידע שלכם בפרסום ממומן בגוגל?
כתבנו לא מעט מדריכים וטיפים לפרסום ממומן בגוגל, במיוחד בשבילכם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2021/06/מה-זה-Google-Ads-ולמה-זה-חשוב-לעסק-שלך-300x157.jpg)
מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?
זמן קריאה: 5 דקות אם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/11/pr-digital-8.11-300x157.jpg)
אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה אתם חייבים להוסיף את המיקום של העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככה ציבור הגולשים באינטרנט מצליח להתמצא בצורה יעילה יותר. במקום שבו בעבר היינו מחפשים מידע גלובלי באינטרנט, עכשיו אנחנו מעדיפים לקבל
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/06/5-ggl-optimization-tips-300x157.jpg)
5 טיפים לאופטימיזציה לקמפיין לידים בפרסום בגוגל
זמן קריאה: 3 דקות הפרסום בגוגל המציע תשלום עבור כל הקלקה על מודעה הינו כלי מעולה לייצור לידים היות והמשתמשים מחפשים פתרון לבעיה מסוימת שיש להם ואתם, בתור מפרסמים
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/06/5-ggl-analytics-300x157.jpg)
5 מדדים בגוגל אנליטיקס שאתם חייבים לשים לב אליהם
זמן קריאה: 5 דקות לא יכול להיות שיש לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי כלשהי או שעבדתם עם משרד פרסום דיגיטלי ולא שמעתם את המונח גוגל אנליטיקס. רוב הסיכויים שהשתמשתם בשירות
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/05/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-לוח-זמנים-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – לוח זמנים
זמן קריאה: 4 דקות שמעתם פעם על הביטוי “ידע הוא כוח”? אם כן, איך זה שאין לכם מושג באילו ימים ובאילו שעות המודעות שלכן עובדות הכי טוב מבחינת חשיפות,
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/05/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-לידים-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – לידים
זמן קריאה: 6 דקות כל בעל עסק שתשאלו אותו מה הוא צריך, יענה לכם שהוא צריך עוד לקוחות. עסקים לא יכולים להסתמך רק על לקוחות קיימים כדי לצמוח, אז
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/05/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-פנייה-לפי-מיקום-1-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – פנייה לפי מיקום
זמן קריאה: 5 דקות אלא אם יש לכם תוכניות להשתלט עם העולם, הקמפיין שלכם בגוגל לא צריך להיחשף לכל האנשים על כדור הארץ. הרבה יותר סביר שהמוצר או השירות
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/05/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-מעקב-אחר-שיחות-1-1-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחר שיחות
זמן קריאה: 5 דקות פרסום ממומן בגוגל מציע למפרסמים אפשרויות למדדים מהטובים ביותר שיש בעולם הפרסום. מפרסמים יכולים לעקוב אחרי לחיצות והמרות ברמת האגורה כדי לחשב את החזר ההשקעה
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/05/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-פרסום-במובייל-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – פרסום במובייל
זמן קריאה: 4 דקות חיפוש במובייל זו דרך חיים לצרכנים. אנשים מבלים מעל 15 שעות בשבוע בחיפוש בטלפונים החכמים שלהם. מודעות המותאמות למובייל בקמפיין הפרסום בגוגל הן כרטיס הכניסה
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/המדריך-המלא-לפרסום-בגוגל-מילות-מפתח-דינמיות-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח דינמיות
זמן קריאה: 5 דקות פעם עשיתם חיפוש למוצר הזוי בגוגל והייתם בהלם שהמודעה שאתם רואים מציעה בדיוק מה שחיפשתם? אם כן, יש סיכוי טוב שהמפרסם השתמש במילות מפתח דינמיות.
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/22_רימרקטינג-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – רימרקטינג
זמן קריאה: 8 דקות אפשרות הרימרקטינג בקמפיין הפרסום בגוגל, האפשרית מאז שנת 2010, רק הלכה והתחזקה עם הזמן עם תוספות חדשות, מבניית רשימות בעזרת גוגל ועד רימרקטינג דינמי. הפונקציונליות
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/21_ניתוחים-ושיפורים-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניתוחים ושיפורים
זמן קריאה: 3 דקות הרבה מפרסמים טועים כשהם חושבים שברגע שהם הגדירו את הקמפיין שלכם, זה סוף המסע שלהם למעשה והקמפיין יעמוד בפני עצמו. לא כך הדבר, ברגע שהגדרתם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/20_ניהול-תקציב-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניהול תקציב
זמן קריאה: 5 דקות בקמפיין ממומן בגוגל, כמו הרבה דברים אחרים בחיים, אתם צריכים להוציא כסף כדי להרוויח כסף. אבל איך יודעים כמה צריך להוציא? התקציב השנתי והחודשי שלכם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/19_מעקב-אחרי-המרות-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מעקב אחרי המרות
זמן קריאה: 4 דקות הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל עלה לאוויר, המודעות ומילות המפתח מתחילות לייצר מספר מרשים של הקלקות. מעולה! אבל אם אין לכם משהו שעוקב אחרי ההמרות, אתם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/18_תוספים-למודעות-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – תוספים למודעות
זמן קריאה: 3 דקות אם אתם מחפשים לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם לפרסום בגוגל מבלי להשאר עד מאוחר במשרד ולהגדיל את התקציב, נסו את התוספים האפשריים למודעות. לא
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/17_שיפור-מודעות-טקסט-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – שיפור מודעות טקסט
זמן קריאה: 4 דקות ישנם כמה מדדים שבהם צריכים להתרכז מפרסמים בגוגל כדי להבטיח החזר השקעה טוב מהקמפיינים שלהם. אחוז הקלקה הוא בין החשובים ביותר. אחוז ההקלקה של מודעה
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/16_מילות-מפתח-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח זנב ארוך
זמן קריאה: 3 דקות מילות מפתח זנב ארוך הן למעשה ביטויי מפתח ארוכים וספציפיים יותר שהסבירות שהאנשים שמשתמשים בהם, יהיו קרובים יותר לנקודה שבה הם רוכשים משהו או שהם
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/15_סוגי-התאמה-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – סוגי התאמה
זמן קריאה: 5 דקות כשאתם מגישים הצעת מחיר על מילת מפתח במקפיין הפרסום שלכם בגוגל, אתם נדרשים לבחור את סוג ההתאמה לכל מילה, מה שלמעשה אומר לגוגל כמה הגבלה
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/03/14_מילים-שליליות-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילים שליליות
זמן קריאה: 5 דקות בין אם אתם חדשים בפרסום בגוגל או שאתם מתעסקים בנושא מאז שגוגל השיקו את הפלטפורמה בשנת 2000 ( עם 350 לקוחות בסה”כ), בטוח השקעתם המון
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/02/מילות-מפתח-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – איך עושים מחקר מילות מפתח
זמן קריאה: 7 דקות ביסודו של כל קמפיין פרסום מצליח בגוגל עומד מחקר מילות מפתח – בחירת מילות המפתח הטובות ביותר לשלם עליהן, על מנת לייצר כמה שיותר הקלקות
![](https://pr-digital.co.il/wp-content/uploads/2018/02/6-צעדים-לפרסום-300x157.jpg)
המדריך המלא לפרסום בגוגל – 6 צעדים לחשבון פרסום מוצלח
זמן קריאה: 8 דקות במאמר הקודם ראינו למה המבנה של חשבון הפרסום שלכם בגוגל הוא כל כך חשוב, הפעם נבחן איך להפוך את החשבון למוצלח בשישה צעדים פשוטים. קחו