כל העסקים מאז ומעולם התבססו ונשמו בזכות לקוחות חדשים המגיעים כל הזמן לעסק, לקוחות המעוניינים במוצרים או בשירות שיש לעסק להציע. בעידן הדיגיטלי של היום, אם העסק שלכם לא מביא לקוחות חדשים על בסיס קבוע, אין לו הרבה אפשרויות להתפתח בעתיד.
יצירת לידים משמעה ליצור עניין ולהביא לקוחות פוטנציאליים שיתעניינו במוצר או בשירות של העסק שלכם. הלידים האלה בעצם מייצגים אנשים שהשאירו את הפרטים שלהם כי הם רוצים לדעת עוד על מוצר או שירות שעסק מסוים מציע.
הפייסבוק הוא פלטפורמה מעולה ליצירת לידים, המאפיינים של כלי השיווק בפייסבוק מאפשרים בחירת קהל יעד מדויק ואופטימיזציה מתמדת של הקמפיינים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר תמיד.
למעשה יצירת לידים זה יצירת התעניינות מצד הלקוחות.
אז למה זה חשוב באמת?
זה משתלם מאוד!
להשיג כתובת אימייל של מישהו או מספר טלפון זה הרבה יותר פשוט וזול מאשר לנסות לסגור עסקה באותו הרגע. בנוסף, זו דרך מעולה להתחיל לבנות מערכת יחסים מבוססת עם לקוחות חדשים.
דמיינו מערכת יחסים עם לקוח כמו מערכת יחסים זוגית, אם אתם מחבבים מישהו, אתם לא תלכו מיד ותבקשו מהם להתחתן. אתם תרצו קודם לדבר עם הבן אדם, לצאת ביחד לכמה דייטים ובעיקר לוודא שאתם באמת מתאימים ורק אז לשקול חתונה.
אותו הדבר עם שיווק באינטרנט. השיחה עם הלקוחות נעשית דרך הבלוג שלכם או דרך מודעות בפייסבוק. לומדים להכיר אחד את השני דרך יצירת הליד ובסופו של דבר אם יש התאמה, הם הופכים ללקוחות משלמים וכולם מרוצים מהסיפור.
העלאת מודעות למותג
ממי הייתם מעדיפים לרכוש מוצר או שירות, ממותג שאתם לא מכירים שמציג לכם מודעה המוכרת מוצר או שירות, או מותג שאתם מכירים וסומכים עליו, שהשקיע מאמץ במערכת היחסים איתכם, ונתן לכם מידע מועיל ובחינם?
ברוב הפעמים התשובה היא השנייה, אנחנו מעדיפים לקנות מוצר ממישהו שאנחנו מכירים. אנחנו מעדיפים לקבל שירות מאנשים שאנחנו מכירים.
תהליך ייעול העבודה הוא פשוט יחסית
כשיוצרים קמפיין לידים, ניתן לבדוק אחרי כמה ניסיונות אילו מודעות מביאות את התוצאות הטובות ביותר. כשהמידע הזה כל כך נגיע ומדויק על האגורה, אפשר וצריך תמיד לענות אופטימיזציה לקמפיין כדי להגיע למצב שהמודעות שרצות ממצות את הפוטנציאל שלהן עד תום.
תהליך האופטימיזציה והבדיקה דורש המון תשומת לב לפרטים הקטנים על מנת לראות הבדלים קטנים לעיתים בין מודעות שונות ולהבין מה גורם להבדל במחיר לליד בסופו של דבר.
אז מה צריך לעשות?
במאמרים הבאים נדגיש את תשומת הלב לנושא הלידים ובמיוחד לנושאים הבאים:
- איך ליצור מגנט לידים.
- איך להקים עמוד נחיתה.
- יצירת תנועה אל מגנט הלידים.
- איך להוציא את המיטב מלידים קיימים.
אנחנו תמיד פה בשבילכם לייעוץ והכוונה בכל מה שקשור בפרסום בפייסבוק.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: